Stran 2 od 4 PrviPrvi 1234 ZadnjiZadnji
Rezultati 13 do 24 od 46

Tema: varilni aparat?

  1. #13
    luzr
    Guest
    Ljubi bog, ne takega varilnega. Že celo večnost kupujem res dober varilni.
    Ta kitajska roba sicer dela, dokler dela. Dobavljivost rezrvnih delov je vprašljiva, kvaliteta varov tudi, več bo žlindre, tudi pri Einhelovemu MigMagu. Skoraj sem ga kupil (znamka Herkules) na razprodaji za pol cene. Sama kvaliteta pištole je obupna...

    1.1. Varilni aparat za 15 tisočakov(vreden 30% manj), je za najlažja ljubiteljska opravila.
    Gre za napravo z elektrodami (120A, fi 1.5 do 2.5), s katero lahko variš jeklo,železo. Izključno profile debeline dvakratnika premera elektrod.(nekje 2 do 4 mm realno). Zadeva je brez prisilnega hlajenja, samo lučka kaže kdaj varilni transformator omaga. 1minuta varjenja 10 minut čakanja. S tem varilnikom ne moreš variti tankih (avtomobilskih) pločevin. Če nastaviš na manj toka(pozicija 1 ne prime, če daš na višjo stopnjo pločevino prežgeš.
    Pogojno bi lahko spunktiral kak žleb ali popravil kaj na traktorju, kolesarskem prtljažniku. Idealno za varjenje oksidiranih, slabo pripravljenih materialov (konstrukcije, kmetijska mehanizacija).
    Problem ni v optimalni nastavitvi toka, ampak tudi v stiku z atmosfero(zrakom). Ta ne omogoča optimalnega zvara. Debel kos kovine lahko segreješ bolj, ne bo mu hudega, tankih plošč (avto. pločevine) ne smeš.
    Podobno je pri spajkanju treba namazati s pasto in dovolj segreti kovinske dele. Ampak previsoka temperatura ponavadi slabo vpliva na elektronske komponente in plastiko.
    Prednost elektrouporovnega varjenja (varilni trafo) z oplaščeno elekteodo je v relativno ugodni ceni, ker jih izpodrivajo nekajkrat lažji in dražji inverterji. Možno je s prvimi variti še sivo litino (motorni bloki in glave, razni odlitki pri napravah). Zvare je treba čistiti(ščetkati, brusiti), zaščititi in niso tako lepi. Optimalen ima 180 do 200A. Lahko tudi več, a potrebuje trofazni tok.

    1.2 Boljša opcija so dobri stari acetilenski gorilniki(jeklenke).
    Za avtogeno varjenje je treba imeti izkušnje, lahko pa variš vse! Jeklo(črna metalurgija),pocinkano, razen poboljšanih in legiranih, nisem prepričan, baker, medenino. Lahko jih kriviš in poljubno preoblikuješ.
    To je klasičen postopek za varjenje avtomobilskih karoserij preden so se pojavili MIG/MAG aparati.
    Poteka podobno kot spajkanje. Le nekoliko okorne so jeklenke, dobijo se tudi meter visoke, več ali manj rabiš transportni voziček. Potrebni so dobri reducirni ventili in gorilne šobe ("brenerji"). Cena kompleta 200 rabljeno, od 300 novo. Jeklenke so od 200 par. Najbolj univerzalno.
    Potrebne so izkušnje, sicer so vari lahko porozni, izdelki so lako zelo mikavni, prihraniti je možno(ne pri avtu :lol: ) kakšna spojna kolena ("fitinge").

    1.3. MIG/MAG postopek je dandanes najpogostejši za varjenje (avtomobilskih) pločevin, kadar gre za popravila. Možno je variti tudi aluminij (s primerno žico v kolutu) in kakršno koli jeklo(črno, cinkano)pločevino, tudi profile do 3 mm (160A), baker in medenino. Preprost in hiter sistem, čistejši vari, brez žlindre. Uporaben je tudi najosnovnejši polavtomat, kleparji in varilci imajo 160 do 200A. Profesionalne naprave imajo ločen pogon in energetski del, so večje, težje. (uporabno v ladjedelništvu )

    Vse kar je Žiga napisal v tej in še eni temi [color=red:1d920d7b15]nakup varilnega aparata[/color] povsem drži. Vredno branja.

    1.4. TIG (Thermal Inert Gas) postopek je alternativa, pravzaprav vsem postopkom, le toliko dražje naprave so in se cenovno verjerno ne izide.
    Je zel ozahteven in ne omogoča varjenja sive litine.
    TIG DC, TIG AC. V obeh primerih gre za invertersko varjenje.
    Inverterski napravi, ki omogoča varjenje z oplaščeno elektrodo prigradimo dodatni gorilnik z Wolframovo elektrodo in jeklenko inertnega plina. Brez teh varimo kot z varilnim trafojem, le bolj mobilna je inverterska napravica. Optimalno 130 do 160A, idealno do 200A.
    DC (Direct Current) Varjenje z istosmernim tokom. Naprave tipa DC so cenejše od TIG AC. Omogoča varjenje bakra, medenine in titana.
    AC/(Alternating Current) Varjenje z izmeničnim tokom. Naprave so zelo drage (od 3500 naprej). Zelo lepi vari, zelo dobre lastnosti varjenca, zelo zahtevno. Lažja kontrola pregrevanja materiala. Krasen za varjenje aluminija, magnezija (tako naredijo ročno kolesarske okvirje, ostali so serijsko robotsko varjeni). Če so vari pregreti, je bolje pozabiti na tak izdelek.

    1.5. Plazemsko rezanje, spajanje. Izredno drago, natančno in enakomerno. Tudi naprave so zelo drage.

    1.6. Robotsko varjenje. Ni za navadne smrtnike. Uporaba v serijski proizvodnji, katastrofalne cene delovne ure in naprav.

    Proizvajalci v svetovnem merilu, dosegljivi pri nas Format, Fronius, Varstroj. Da, Lendavski Varstroj izvozi okoli 80% proizvodnje, je v solastništvu japonskega varilskega velikana in izdeluje tudi cenovno dostopne zadeve.
    Pri nakupu Iskrinih pozor, rdeča serija ni nujno profi, se pa z njo da delati.
    Boljši so modeli z oznako L, so dražji MIGMAGi, imajo boljšo elektroniko, ki manj paca. Boljša je industrijska serija,sivozelene barve.

    Če koga zanimajo rabljeni, ne glede na znamko, naj vpraša.

    2.Kotna brusilka je pogojno uporabna.
    Imel sem dve veliki Hanseatic (trgovina Obi), s katerima sem razrezal največ dolžinski en meter betonske cevi. Potem so zahreščali zobniki v glavi. Potem sem kupil Walter (rdeč kot Hilti, haha). Ta sicer dela, ima počasen zagon, vendar ga ne uporabljam veliko.
    Mala kotna brusilka Hanseatic dela nekajkrat letno. Z njo čistim kotel centralne, kakšen majhen profil(cev fi 4 cm) lahko zbrusi, prežaga, rezanje gonilne osi bicikla je bilo pa kar prehudo (rahlo legirano jeklo, premera 1,5 cm). Zlasti uporabno je stikalo za regulacijo vrtljajev, ki omogoča obdelavo raznih materialov. Za 10X več cekinov, je boljša Iskra, po novem Hidria [color=red:1d920d7b15]Perles[/color:1d920d7b15] of Switzerland, narejena še v Kranju(KB 325RE). Cena variira, za profi (bolj ergonomična) 125, za hobi 90. Staro za novo (prineseš kakršno koli novo ali razsuto kitajsko) je 20% ceneje(Merkur), v Kranju (tovarniška trgovina, Savska loka pri semišču, ob Savi) pa -30%!!!!!
    e močnejše so Boscheve modre model 14-125 (1400W, fi 125mm), 180.
    Tudi zeleni model z regulacijo je zanimiv. -10% na gotovino (Top service, Celovška, LJ), morda tudi drugod.
    DeWalt ima tudi ugodne(staro za novo, gotovina -25%, Grosuplje, Elektro Dekleva), sedaj celo z regulacijo.
    Druge male brusilke niso nujno slabe(Kress, Makita,...), to so pač moji favoriti. Vem, mojstri kleparji uporabljajo tiste brez regulacije obratov.

  2. #14
    alkoholik
    Guest
    sam uporabljam iskrin mig 210L... zadeva je polprofi... je 220/310v

    lepi zvari... kvalitetne masine


    ce rabi kdo malo instrukcij se lahko javi pri meni))

  3. #15
    Anonymous
    Guest
    Tud men se zdi tista voltaža čudna.

    No pa mal heca mora bit, važn da nismo priklopljen na 310v.

    Lp Zajc

  4. #16
    FUSE
    Guest
    To bo:
    Priključna napetost 230/400 V, varilni tok od 40 do 210 A, intermitenca 15 % pri 190 A, premer varilne žice od 0,6 do 1,0 mm, masa 39 kg.

    :idea:

  5. #17
    pobalin
    Guest
    Pozdravljeni,
    v zvvezi z varjenjem sem čisti novinec. Letos sem se odločil da bom kupil varilni stroj (da mi ne bo več treba težit prijateljem) potreboval ga bi pa za lažja popravila na mopedih in biciku-varjenje uzpušnih sesalnih kolen itd...stroj tudi ne bi bil veliko v uporabi-mogoče nekajkrat letno tako da nebi kupoval kakšne profesionalne mašine.
    Zelo hvaležen bi bil za vse napotke in nasvete
    LP Pobalin

  6. #18
    luzr
    Guest
    Če hočeš brati, sem kar nekaj napisal v tej tematiki, katere materijale lahko variš s preprostim varilnim transformatorjem z oplaščeno elektrodo.
    Če boš hotel variti še vlita kolena iz sive litine, je to edina možnost. Kolikor vem?!
    Za inox, alu je v principu potreben spet drugačen stroj...

  7. #19
    pobalin
    Guest
    ok-hvala.Sem mislu kej takega-bi bio to uredu??
    http://nakup.merkur.si/izdelek.asp?id=02010106&izdelek=764887-0000&MySes=G387VW0LOYNHZA94QDDZ

    LP Pobalin

  8. #20
    luzr
    Guest
    S tem (jaz) ne bi varil kolen iz litine! Je možno na biciklu popraviti prtljažnik, kako počeno cev na okvirju privariti, popraviti samokolnico. Morda celo na mopedu, če ne boš pričakoval ne vem kako lepih varov.
    Polni bodo malih kroglic(žlindre), ker ni možno dobro nastavljati poteka varjenja. Imaš le tri pozicije.
    Zato so boljši tisti s šestimi. Ni važno, je stikalo ali regulacijski vijak za nastavitev jakosti toka.
    Seveda z malo truda, vaje in dobro pripravo gre(brušenje prej, ščetkanje vara potem).
    Pri proizvodnji mopedov, biciklov,... nikoli niso uporabljali takih naprav!!
    Torej tudi popravila ne morejo biti posebej uspešna(moje mnenje).
    Zanima me s čim konkretno si varil do sedaj?
    Bom prilepil nekaj slikic, čim kupim digitalca :roll: .

  9. #21
    pobalin
    Guest
    Zdej kupujem moj prvi varilni aparat tko da sem ubistvu čisti začetnik. Kakšen aparat bi mi pa priporočil?
    Pa hvlal za informacije-mi zelo prav pridejo.
    LP Pobalin

  10. #22
    Anonymous
    Guest
    pozabil pripisat, varilni aparat je iskrin, mig mag 170

  11. #23
    Anonymous
    Guest
    Zdravo!

    Moje vprašanje ni nič v zvezi z nakupom, je pa o varjenju.

    Vprašal bi nekoga z dosti izkušnjami, kakšen pomik žice (1-10 metrov v minuti) in moč (štiri stopnje) naj izberem pri popravilu avtomobila, torej varjenje pločevine debeline 0,8 mm.

    Že vnaprej najlepša hvala

    LP, Mitja

  12. #24
    CHEVROLET
    Guest
    rabim reducirni ventil za na bombo, za miga, a ga kdo prodaja ugodno, če ima kdo odvečnega, seveda delujočega


    Hvala, LP

Informacije teme

Users Browsing this Thread

Trenutno je 1 uporabnikov, kateri pregledujejo to temo. (Članov: 0 - Gostov: 1)

Podobne teme

  1. Kje kupiti varilni aparat?
    By MBSLO in forum Karoserija
    Odgovori: 18
    Zadnji prispevek: 1st June 2011, 19:30
  2. Varilni aparat
    By totimato in forum Obnova na splošno
    Odgovori: 14
    Zadnji prispevek: 11th May 2007, 07:05
  3. Co2 aparat
    By Anonymous in forum Ostala vozila
    Odgovori: 23
    Zadnji prispevek: 6th June 2006, 10:06

Members who have read this thread: 0

V tem trenutku ni nobenih članov za prikaz.

Dovoljenja za objavljanje

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •