Jump to content

Vse aktivnosti

Samodejna posodobitev     

  1. prejšnji teden
  2. Star nanos kroma se odstrani s solno kislino, nekateri menijo, da se lahko uporabi tudi žvepleno kislino za akumulator, vendar je ta manj učinkovita in na površini ustvari madeže. Sledi nevtraliziranje, ker je krom zelo občutljiv na kislino, bi brez te faze slabo prijel ter po relativno kratkem času začel odstopati. Kasneje moraš paziti tudi, da med vožnjo kislina iz akumulatorja ne brizga po kromiranih delih, da krom ne odstopi in bi moral vse postopke ponoviti. Sledi poliranje s katerim se doseže končni izgled še brez sijaja, nato pa še končni galvanski postopek kromiranje. Od predpriprave je v največji meri odvisen končni izgled in tudi obstojnost na daljši rok. Postopki pa so lahko različni glede na stanje pred obnovo.
  3. Jaz nosim v galmo, ki tam vse zrihtajo..
  4. Za odstranit star krom in ponovno kromirat
  5. Tisto, ki je na netu imam. Sem pa dal pred 1 mesecem rihtat v Brunšvik Samo Kmetec 40eur in potem v galmo 80eur in je zelo lepo izpadlo. V italiji te obnovljene predvojne maske za fiate prodajajo od 500eur naprej. Hvala za končno normalen post.
  6. Fikret je uradno nehal žlajfati in spremenil telefonsko številko. Mogoče občasno še dela. Ali imaš njegov kontakt, na katerega odgovarja ?
  7. Neseš v Galmo in ti oni zrihtajo. Lahko pa neseš tudi fikretu, kamor tudi galma pošilja, pa potem v galmo. Lahko si pa omejen v svoji omejenosti, pa nikamor ne neseš. Velja za gospoda, ki si je celo življenje želel biti pravnik, pa ni ratalo, potem pa pametuje na forumihnasvete o nasvetih.
  8. Kaj pa predpriprava: odstranjevanje starega nanosa, čiščenje, poliranje,… česar v Galmi ne delajo. Ali imaš kaj pojma o tem ?
  9. Ne moreš nastarodobnik forumu objaviti, da si naj mladi ljubitelj namesto kadetta privošči turbo bencinarja...in povrhu še resno misliti. Ravno kadett je najbolj primeren za kakšen tuning, da bo veselje z oldtimerjem večje. Kadett z osnovnim motorjem res ne gre nikamor in njegova preprosta zasnova in majhna teža je idealna za kaj takega. Kaj mislite, da so leta jugoslovanskega, ko so bili nekateri še mladi, ljubitelji avtomobilizma niso frizirali avtov? In ravno tiste izvedenke so danes najbolj iskane med resničnimi ljubitelji oldtimerjev. Če mislite, da je pravi oldtimer samo tisti, ki je originalen do zadnjega vijaka, zakaj pa ima potem vaš oldtimer neke tuning gume z belim robom? Zaradi takšnega mišljenja, kot ga ima tukaj pisoči, se oldtimer scena na žalost deli na stare in mlade oz.one druge, ki nimajo vse original.. in ker se časi spreminjajo zelo hitro, bi tudi stari morali razumeti, da oldtimer ni samo tisto vozilo, ki je original. Ne vem zakaj nekateri starejši tega ne razumejo. Že tako je preveč delitev, potem pa še omaleževanje tistega kar ni original, namesto da bi bili veseli za navdušenje mladih z oldtimerji, pa magari z neoriginal motorjem in širokimi gumami. To lahko preberemo ravno na oldschool forumu , da se mladi ljubitelji oldtimerjev tam nočejo udeleževat starodobniških prireditev, saj se morajo tam zagovarjati pred atarimi eminencami oldtimerjev, zakaj ni vse original. Pa je to itak brezveze razlagat tem tastarim ozkomislečim, ker imajo v glavi prepričanje, da je samo original pravi original. Hkrati pa gledajo samo najbolj vidne stvari in nobeden ne vidi npr.vijakov, stopnje trdote le-teh, proizvajalcev vijakov in takih stvari, kjer se vidi originalnost. Z takšnimi nasveti pomagaš ravno toliko, kot vodeči v obeh zvezah, ki imajo interes, da so skregani, namesto da bi sodelovali v dobrobit nas ljubiteljev starodobnikov.
  10. Veličastni gospod Perčič iz Celja meni, da so moji nasveti zanič. Bog naj se ga usmili.
  11. Še vedno priporočam Galmo
  12. Se moram oglasit, ker zaradi takih nasvetov izgubljamo mlade bodoče ljubitelje avtomobilov in oldtimerjev. Obrni se za nasvet na Oldschool forum, kjer so znani mojstri ravno po predelavah teh Oplov, posebej 2.0 cih oplov motor v kadetta in ti bodo znali svetovali.
  13. Earlier
  14. A je ta tema še aktualna? Imel bi nekaj za kromirat, pa bi rabil kak nasvet hvala
  15. luka852

    K: Tomos CTX

    mogoc se da dobit zravn se orig cilinder
  16. glazuna

    K: Tomos CTX

    Uh jaz bi ga rad registriral..
  17. luka852

    K: Tomos CTX

    meu bom ctx e90 brez papirjov
  18. glazuna

    K: Tomos CTX

    Vse je odvisno od ohranjenosti in stanja ampak neka realna cena za tak motor, kot so bile.. Trenutno imam dogovorjen en ogled, potem bom pa lahko primerjal. Pogoj je, da je zunanjost originalna. Ponudbe komot na ZS s slikami pa če ne drugega se dogovoriva za ogled.
  19. luka852

    K: Tomos CTX

    do koliko e kupujete
  20. Ne splača se predelovati, ker bi bila razlika v moči majhna, strošek predelave pa zelo visok. Če je originalno 1,0 lahko vgradiš največ 1,3 za večjega ni prostora, drugačni so tudi nosilci in prirobnica. Drugega motorja ne bo tako lahko dobiti in bo tudi potreben obnove. V najboljšem primeru bo potrebno zamenjati vsa tesnila, ker so preperela zaradi starosti. Če želiš poskočen avto, ti priporočam novodobnega turbo bencinarja od 1,6 do 2,0. Tak avto se dobi za manj denarja, kot bi te stala predelava in tudi porabi manj bencina, kot 1,3 starodobnik.
  21. kastro

    Kolo Rog pony

    Ta je pa par let starejši😁
  22. Pozdravljeni, Prosim za pomoč in sicer imam tako situacijo.. Doma imam opel kadett c1 letnik 1975 mašina 1.0 ima le "nekaj" konjev Zanima me katere vrste motorja lahko vgradim in homologiram ? Prebral sem nekaj forumov in sem zasledil da mora biti osnova motorja, ki je močnejši enaka 1.0 mašini oziroma da moram izbrati takšnega ki je bil že serijsko notri. Vendar nevem kakšen motor bi lahko vgradil.. Hvala za informacije! LP
  23. kupim kapo dekompresorja ter stikalo dekompresorja ce ma kdo prosim v zs
  1. Naloži več aktivnosti
×
×
  • Create New...