Jump to content

Vse aktivnosti

Samodejna posodobitev     

  1. prejšnji teden
  2. mattyash

    članek

    V eni od starih revij je bil članek o enduro motociklih. A ima kdo še to revijo in mi poslika/poskenira članek.
  3. Kupim " odlično" ohranjem rezervar za APN 7!
  4. fiat126

    prepis vozila

    jure1 sem ti poslal sporocilo na tvoj profil
  5. Kupim Fadip Bečej strešni nosilec v čim lepšem stanju ter starinski strešni kovček, ki paše na omenjeni nosilec za Zastavo 101. Lp!
  6. Kupim naslednje originalne dele za kolo Rog pony 20 col: - zadnja luč - prednji in zadnji blatnik (čim lepše ogranjena) - črn sedež Lp!
  7. Prodam tomos t 14 izpitni. l 72,rdec. V voznem stanju.041475864
  8. Prodam Tomos t14 izpitni. l72. rdec. v voznem stanju.041475864
  9. jure1

    prepis vozila

    Pusti kontakt, te pokličem, pa ti razložim postopek, ker mi je predolgo za pisat.
  10. Earlier
  11. ma to je eno sr..je kitajsko...na dizah nobenih mer,notranja spodnja diza na kopiji binga 18 ima čisto drugačen navoj kot vsi ostali original bingi...😡
  12. Evo malo pozno, če še nisi rešil. Med platinami in ohišjem razdelilca ne sme biti stika, ponavadi pri menjavi platin na notranji strani pade pertinaks ploščica stran(zaradi starosti razpade). To je ponavadi tam, kjer je ena plastika in čez vijak in tam privijačiš kabelj od kondenzatorja, na drugi strani pa največkrat vzmet platin, tam lahko prebija in skuri svečko. Eni modeli imajo na cinšpuli keramični kondenzator, moj je bil počen. Stik pa je bil še vedno. A si poizkusil tisto svečko, ki ne dela na enem mopedu, tko samo za iskro. Meni je tole nagajal pri enem avtu, a mi je vedno pregorela na četrtem cilindru, vsakih 10 km. Potem sem kupil svečke starega tipa, bosna super 100, zamenjal keramični kondenzator in zadeva zdaj dela BP. Jih pa nisem našel v SLO, sem dobil iz Srbije. Enak problem sem imel imel na motorju za čoln, zanimivo ,vedno ,ko sem peljal ,vzratno je crknila svečka na drugem cilindru, pa je bilo vse handgetrib. Nikoli nisem našel napake. Ostal bi moral malo pogledat, nekje mora biti prevelik udar, ta nove svečke ki so kao primerne tudi za stare avte, je bolj loterija ali bo delovalo tako kot mora, spet odvisno od modela, enim dela na vse svečke ,enim pa samo na stari tip svečke. Večje kubikaže so kar problem. Mogoče bi nabavil vse takšne kot so v čolnu.
  13. Vsi ti Kitajski "Fergazerji" so okuženi. Za to ne delujejo!!!
  14. kupil sem rabljene 3 kom..original binge od atx-a....montiram....moped dela kot nov....torej,stran z novo kitajsko robo..
  15. Poizkusi pri Ferdotu iz Podloža. 041 379 141.
  16. Zanima me kje bi se dobil zaganjač za steyr 84 18km
  17. evo ta drug atx je pripravljen za tehnični pregled....prepis sem naredil pred kratkim z g.stevom vujićem lastnikom muzeja tomos v kopru...fajn dec ... mogoče bom kako malenkost še spremenil ,da ne bodo komplicirali na tehničnem..izpuh,itd...drugače je pa ta tudi rdeč po dokumentih....zgleda,da bom imel same rdeče...ha,ha,ha...maske pa najbrž ne bom dal originalne...na tistega drugega sem jo dal in je en kup dela če hočeš žarnico zamenjat...
  18. Si dal sam kromirat v Avstrijo? Čep bi lahko, dal cinkat ali kromirat... ključavnico zrihtaj in zadnje amortizerje menjaj! Pa bo top!
  19. Nadaljujemo s polno paro Vsi deli so prišli pobarvani ter prelakirani, agregat sem sestavil z vsemi novimi deli se pravi ležaji, semeringi , tesnili. Agregat je sedaj kot nov vendar moram na elektriki še zamenjati platine saj so bile čisto obrabljene zato tudi motor ni dobro deloval. Večina starih vijakov kot so naprimer vijaki za pritrditev agregata na sam okvir so bili čisto v redu le malo zamaščeni sem jih samo malo razmastil ter z žično krtačo samo malo podrgnil da se spet svetijo in so kot novi ter seveda originalni kot se mi zdi najbolj pomembno, enako sem tudi storil z matico ter podložko za zadnje nihajne vilice. Najbolj se mi smešno zdelo ko sem videl pokrovček pri agregatu za sklopko ker se mi je zdel popolnoma uničen oziroma za ponovno nikalanje vendar ko sem ga samo očistil je praktično kot nov ter brez vsake vdrtine . Vem pa da se boste nekateri spotaknili ob to da sem dal gor rezervoar še preden sem dal spredaj vilice na okvir, v svoj bran naj povem da sem ga dal samo zato gor da vidim kako izgledajo nalepke, druga stvar pa so zadnji amortizerji kateri tej 100% ne bodo na motorju ampak so na motorju samo začasno da sem lahko zadnji del sestavil Deli so šli tudi na kromiranje v Avstrijo, kolesa sta pa tudi že sestavljena vendar nimam slik ker so trenutno na centriranju
  20. rkovacic

    DSC01383.JPG

  21. rkovacic

    DSC01384.JPG

  22. drago 67

    prepis vozila

    najti boš moral zadnjega lastnika vpisanega v register...čudno mi je ,da si avto kupil in obnovil brez pravih pdokumentov... nekdo bi moral biti vmes in imeti uvozne dokumente...jaz sem pred 20 leti uvozil fiat cromo 2,5 td dve leti staro iz italije in ti povem en kup piparologije sem rabil..
  23. Živjo, predolgo si brez odgovora, zato bom jaz začel debato. Nič nisi napisal o kompresiji - to je nujno pomeriti. Naslednje kar bi storil je kontrola pritiska bencinske črpalke in nivo bencina v uplinjaču. Predvidevam, da imaš vžig, platine, kondenzatorje OK. Nisi napisal od kje si, če si blizu LJ se lahko dogovoriva za pomoč. LP
  24. Zdravo, obnavljam Trabant 601 naletel pa sem na težavo in sicer avto nima moči, ko pritisnem na gas ima normalno obrate, ko pa se želim peljat pa kot da motor zaduši, uplinjač je očiščen, črpalka za gorivo je delujoča, ima kdo kakšno idejo oz. se je komu dogajalo kaj podobniga, kaj bi lahko bilo narobe?
  25. FIAT 127

    Rog Personal

    Sem ga imel....verjetno je iz konca 80.let.Točneje bodo povedali poznavalci,drugače pa super pecikl...
  1. Naloži več aktivnosti
×
×
  • Create New...