Jump to content
  • Registracija

Vse aktivnosti

Samodejna posodobitev

  1. V zadnji uri
  2. Hvala za odgovor, žal še nima papirjev.
  3. Včeraj
  4. Praviloma mora biti številka vtisnjena na okvirju, vendar če preglednik ni preveč zahteven lahko potrdi tehnično brezhibnost, če že ima prometno dovoljenje. V primeru, da še nima dokumentov, homologacija brez številk neposredno na okvirju ni mogoča.
  5. Pozdravljeni, naj si za hip sposodim temo. Imam APN 4M v original barvi, ampak nima številk na okvirju.. tablica in blok so iste. Zanima me, če se bi vseeno dalo motor registrirati? Namreč nočem udarjati novih številk, ker je motor v res lepi barvi in ga bi po tem takem, moral komplet pobarvati. Hvala in lep pozdrav.
  6. prejšnji teden
  7. radek

    Kombi IMV prodam

    Pozdravljeni! Zanimajo mogoče koga deli za IMV kombija. Imam namreč nekaj še novih delov iz stare zaloge. Moja tel. je 040 190 109 če koga zanima
  8. No, vmes je še ob eno leto.. kaj naj rečem... Spet nas je vse skupaj minilo in smo zapravljali za druge, bolj pametne zadeve... Skratka.. motor je pobarvan, druge zadeve, pa so ostale več ali manj kot so bile... No, ker je dopolnil 50 let, bo pa to leto namenjeno njemu.
  9. Pa sej bi za lastne potrebe imel to. Pa kdaj komu kaj pripeljal.
  10. Earlier
  11. vozimkatro

    Patrickov moped za 50 RD

    Spedenan v nul, ličarsko in mehansko...
  12. vozimkatro

    Vse moje legalne ljubezni

    Izpod mojih rok, žal nimam več nobene. Pogrešam metalik zeleno, zelooo
  13. vozimkatro

    Tomos A35

    Skup spravljen v celoti za prijateljevega 13 letnega sina. Variacije in permutacije med modeloma Automatic A3 in Colibri A5
  14. vozimkatro

    ToMoS Automatic A3

    Obnovljen v celoti. Perla bordo rdeče barve,
  15. Pridobitna dejavnost s takim tovornjakom je sicer mogoča, a ni smiselna. Sam ga uporabljam za lastne potrebe (malo kmetije, košnja na različnih koncih, transport priključkov in sena,...), ali pa kakšnemu prijatelju kaj pripeljem. Na leto naredim cca. 1500 km. Bolj gre za gušt. Je res, da je cestnina za takšen motor kar zasoljena. Sicer pa je to zelo zanesljiva tehnika. Pelje se ga drugače kot vodno hlajene motorje, pa že vonj sam obremenjenega motorja je popolnoma drugačen. Tega voznik nekako čuti... .
  16. Zanimivo bi bilo vedeti za kakšen namen želiš kupiti tak (velik) tovornjak. Nenazadnje opravljanje pridobitne dejavnosti s starim tovornjakom ni sporno, vendar boš zaradi izpustov zelo težko pridobil licenco, če pa bi imel status starodobnika nimaš nobene možnosti in bi vlogo nemudoma zavrnili, ko bi to opazili. Med drugim tudi veliko gradbincev uporablja traktorje namesto tovornjakov ravno zaradi preveč strogih pogojev za pridobitev licence. Če pa želiš velik tovornjak ohraniti kot starodobnika v pravem smislu, potem je to odličen projekt. Pri uporabi starodobnega tovornjaka nad 7,5 ton največje dovoljene mase obstajata tudi dve ne preveč lahko premostljivi oviri in sicer prepoved vožnje ob nedeljah in praznikih, če se želiš takrat peljati na srečanje, moraš predhodno pridobiti odobritev direkcije za ceste. Druga pa je obvezna vožnja po avtocesti, kjer je za tako velik tovornjak cestnina kar draga.
  17. Pozdravljen. Kje pa si ga kupil. Jaz iščem nekaj takega al pa 331 pa nikjer ne najdem. Koliko si odštel za ta avto? Hvala in lp
  18. Če želiš, da bo postopek 100 % po črki zakona, bo zapleten in drag. Lahko ga podrobneje opišem, če te bo zanimal v naslednjem prispevku. Najbolj optimalno bo, če ravnaš podobno, kot tisti, ki iz Slovenije izvažajo. V tujini registriranega pripelješ v Slovenijo in ga tukaj homologiraš kot najdeno vozilo brez dokumentov. Če lastnik na katerega je vozilo registrirano ni prisoten v kabini, moraš imeti overjeno pooblastilo za uporabo. Vedeti moraš tudi, da so pogoji za pridobitev statusa starodobnik za tovorno vozilo bistveno strožji, kot za ostale vrste vozil, ker obstaja bojazen, da se bo uporabljalo za pridobitno dejavnost, največkrat se omenja zimska služba. Zaradi tega se je v preteklosti že zgodilo, da ena od zvez določen čas ni izdajala dokumentov za tovorna vozila.
  19. Pozdravljeni. Sem nov tu pa me zanima ali mi lahko kdo razloži kak je postopek če tama 260 kupim v srbiji in bi ga v slo registriral pod starodobnika. Avto je pa letnik 1985. Hvala za pomoč. Andrej
  20. Matic76

    Replika Tomos D6

    Hvala ga bom poklical.
  21. cvt

    Replika Tomos D6

    Mogoče bi lahko pomagal dirkač JU-LA 041 680 585
  22. Ali kdo ve kje bi se dalo dobiti menjalnik, gred in ojnico dirkalnika Tomos D6? Lp
  23. včeraj sem uredil papirje za tretji atx..registriral ga bom pa spomladi..
  24. Pozdrav svima, imam Tomos Colibri Scooter iz 1962 godine. Nasledio sam ga od dede. Bio je svetlo plavi a ja sam ga prefarbao u bordo-bež varijantu. Bivši drugar kome sam ga bio dao da ga prefarba mi je ukrao mašinu i sada ne mogu da ga kompletiram. Da li neko zna da li može da se stavi mašina od nekog drugog modela? Znam da može još od T-12 ali me zanima koje opcije još mogu? Takođe, ako može samo od T-12 gde mogu naći takvu mašinu u dobrom stanju i koliko košta?
  25. cvt

    Tomos MOSCO razjasnitev

    Avstrijski trgovci PUCH delov: https://www.rbo.at/ https://www.puch-wieser.at/shop/ http://www.puch-rauter.at/
  26. V osnovi ne bi smelo biti nobenega večjega problema. Potreben je postopek pridobitve dokumentov za tako imenovano najdeno vozilo brez dokumentov, kateri je na tem forumu že podrobno opisan v več temah. Če pa se je že nekje zapletlo ali pa česa ne razumeš, potem bolj točno opiši svoj problem.
  27. Koledar prireditev in druge zanimivosti o starodobnikih v Avstriji. https://oldtimer-guide.at/events
  28. Živijo, Pred kratkim sem kupil moped APN 4 ter ga komplet obnovil. Ko sem ga kupil ni bilo nobenih dokumentov zraven, pa tudi nobene kupoprodajne nismo podpisali. A kdo lahko svetuje kaj narediti katere dokumente potrebujem da bi moped lahko registriral. Na mopedu se ujemajo vse 3 številke. LP
  29. Pred 20 leti in še malo sem delal arhiv MOSCOTOV, spletno stran in ostalo. V Slo sem v par letih našel 60 lastnikov MOSCOTOV in njihove serijske številke. Ker ni bilo drugih podatkov iz Tovarne Tomos, ki je takrat še obstajala, sem ocenil, da sem našel cca 10% mopedov. Zato sem pred 20 leti objavil ppdatek, da je bilo proizvedeno cca 600 MOSCOTOV in njihove serijske številke.Zato se moram opravičiti, če sem se zmotil....,ampak ker ni bilo drugega podatka, so zaceli to objavljati v vseh gradivih. Prav zato sem te Vincenc spraševal, kako si prišel do tega podatka o 600 MOSCOTIH.?? Žal je resnica takšna, da TOMOS ni imel nikoli arhiva št.proizvedenih modelov ali pa je bil ta zelo nepopoln in se je z leti izgubil. Posledično se danes ugiba o številu posameznih modelov. In pa seveda kopije MOSCOTOV so začeli delati iz Puchov, ki so bili neko obdobje skoraj identični, samo oznake so spremenili. No, v bistvu je bil MOSCO kopija Pucha in že zato veliko bolj redek. In zato lahko xisco in ostali obnovite MOSCOTA z novimi deli iz avstrije, kjer se dobijo vsi deli od identičnega Pucha. Ni pa to poceni. Vcasih smo dali, jaz za obnovo mojega okoli 1000 eur, za menoj tudi Motorčki Božo nekaj takega, danes pa pride celovita obnova že od 2 do 4 jurje.
  1. Naloži več aktivnosti
×
×
  • Create New...