Jump to content

Vse aktivnosti

Samodejna posodobitev     

  1. Včeraj
  2. Mislim,da gre za dlakocepljenje.Dejansko res ni Visa ampak C15.Ampak saj vemo,kaj je hotel avtor vprašati...
  3. prejšnji teden
  4. Cvt bi to komentiral, če ne moreš pomagat, raje bodi tiho im ne komentiraj. Očitno imaš problem z znanjem, ker visa ni furgon in z menoj, ker nisem aleš.
  5. Če si imel luksuzni avto nekoč, je pomenilo, da veliko zaslužiš. Danes pa z njim dokazuješ kako globoko si zadolžen.
  6. Aleš se ne moti, jaz, ko nisem Aleš, pa se tudi ne. To si prilepil link, ko smo bili na predstavitvi novega berlingota in vseh starih furgonov v portorožu v marini in so nas slikali in snemali tudi z C15, ampak nobene Vise ni bilo vmes... moj je drugi rdeč avto na sliki
  7. Aleš, motiš se. http://www.dostavnik.si/zacelo-se-je-pred-skoraj-sedmimi-desetletji/ http://www.citroenet.org.uk/utilities/c15/c15-1.html
  8. Tak avto ni obstajal. Zdaj ali ne veš kaj si kupil ali pa si si izmislil.
  9. Googlaj z gesli v francoskem jeziku in bodi vztrajen pa boš našel marsikaj. Mogoče na začetku ne bo nič, po več poskusih pa lahko naletiš na dobro podatkovno zbirko.
  10. Pozdravljeni, dobil sem Viso 4x4 furgon, iz Francije, od prvega lastnika prepis je možen , samo se zatika pri homologaciji ker je na Francoskem prometnem dovoljenju premalo podatkov, predvsem o motorju..... svetovali so mi da se obrnem na generalnega zastopnika. Ko sem klical je gospa povedala da naj pošljem mail pa da bodo odgovorili.... A je še kje mogoče dobiti te podatke. Hvala. Lp
  11. Sklenjeno avtomobilsko zavarovanje (AO) je predpogoj za registracijo vozila in podaljšanje le te. Zakonodaja določa nabor kritij, cene zavarovalnih premij pa so prepuščene trgu in se lahko prosto spreminjajo glede na različne dejavnike. Obstajata dve vrsti popustov in sicer bonus, ki je razvrščen po premijskih razredih (PR) in komercialni popusti, kamor spadajo vsi ostali popusti, tudi velik popust, katerega dobijo starodobniki pod določenimi pogoji. Voznik, ki še nima bonusa ima 14. premijski razred PR 14: 0%, potem pa vsako leto brez škodnih zahtevkov in če traja zavarovanje AO vsaj 11 mesecev razred višje za 5%, vse do PR 4: 50%. V primeru uveljavljanja zahtevka za povračilo škode se izgubijo trije premijski razredi oziroma se pridobi malus v višini 15%, kar v praksi pomeni, da bo 3 leta znesek premije višji, če pa vmes menjamo vozilo in katero od polic prekinemo prej kot po enajstih mesecih pa lahko traja tudi več let, da bo bonus spet 50%. Nekatere zavarovalnice omogočajo tudi prvi premijski razred (PR1), v katerem bonus ni višji kot 50%, vendar se v primeru škodnega zahtevka zniža na četrtega (PR4) in bonus ostane 50%, tako kot pred nesrečo. Nekatere zavarovalnice ponujajo 55%, celo 60% popusta, vendar gre za kombinacijo s komercialnim popustom, kar v praksi pomeni, da 55% ali 60% skupnega popusta lahko dobi tudi nekdo, ki še nima PR4 (50% bonusa), vendar se lahko zgodi, da bo čez eno leto, ko bo potrebno zavarovanje obnoviti, zavarovanje nekoliko dražje, ker bo takrat drugačen komercialni popust, razlika pa običajno ni velika. Trgovci rabljenih vozil včasih v oglasih navajajo, da nudijo 50% popusta pri zavarovanju. To nikakor ni bonus ampak komercialni popust pod določenimi pogoji, največkrat v primeru leasinga, dokler je prodajalec lastnik, v primeru takojšnega plačila v celoti pa je tak popust pogosto zgolj enkraten in se ga ne prizna čez eno leto pri obnovitvi. Starodobnik z ustrezno dokumentacijo je nekoč lahko pridobil 90% popusta, vendar se je le ta leta 2019 zmanjšal na 80%. Takšen popust je komercialni popust, katerega zavarovalnica po zakonu ni dolžna priznati, dejstvo pa je tudi, da nekatere zavarovalnice na našem trgu starodobnikov ne zavarujejo. Zavarovalnice tudi suvereno določajo katero dokumentacijo mora imeti starodobnik za priznanje velikega popusta in se lahko pri različnih zavarovalnicah razlikuje. Če ima vozilo status starodobnika, kateri je pridobljen s homologacijo in vpisan v prometno dovoljenje, pri zavarovalnicah, katere so naklonjene starodobnikom načeloma nima težav in tudi ne potrebuje certifikata, članske izkaznice in še česa. To seveda ni in ne more biti všeč nekomu, ki mu članarine predstavljajo pomemben dohodek, zato so zelo popularne neresnične govorice, da je kljub statusu starodobnika v prometnem dovoljenju potrebno imeti tudi certifikat, sicer bo zavarovanje zelo drago. Kdor je v dvomu, naj se pozanima neposredno pri zavarovalnici. Največja zavarovalnica na našem trgu, katera je starodobnikom tudi najbolj naklonjena je pred nekaj leti zaostrila pogoje. Nekoč je bilo mogoče pridobiti velik popust tudi zgolj z dopisom društva, da si njihov član in, da je vozilo staro najmanj 25 let, tudi certifikati so bili pogosto že pretečeni in ne na ime aktualnega lastnika, temveč na nekoga, ki je vozilo zgolj uvozil, uredil dokumente in prodal naprej. Pod novimi pogoji naj bi priznali zgolj status starodobnika, kateri je vpisan v prometno dovoljenje, vendar so predstavniki pristojnih zvez dosegli, da priznajo tudi njihove veljavne certifikate na ime aktualnega lastnika. Dokumentacija s katero se prizna 80% popusta ni ravno poceni ampak obstajajo tudi alternativne možnosti za do 50% komercialnega popusta. To seveda ni optimalna rešitev za avtomobile z več kot 2500 ccm in več kot 130 kw, toda za tiste do 1800 ccm in do 50 kw ter motorna kolesa pa zagotovo. Motorna kolesa je mogoče zavarovati pod zelo ugodnimi pogoji, med drugim je največja zavarovalnica leta 2014 občutno pocenila premije. Ob prvi sklenitvi nekatere zavarovalnice priznajo enak bonus kot pri avtomobilu, brez negativnih posledic za avto, obstaja pa tudi poseben komercialni popust za nevračilo preostanka premije v primeru odjave zaradi zimskega mirovanja ali prodaje. Pred kratkim sem tako zavaroval motocikel s 500 ccm in 24 kw ter plačal 35,43 € zavarovalne premije za celo leto, seveda brez uveljavljanja starodobniškega popusta, kar se mi zdi zelo ugodno in sem tudi zadovoljen. Za drugi in vsak naslednji avto pa druga največja zavarovalnica na našem trgu nudi enak komercialni popust, kot je pri prvem avtu bonusa. Tako se lahko zavaruje velik spekter starodobnih avtomobilov za manj kot 100 € letno, brez posebne dokumentacije, potrebno je zgolj prometno dovoljenje. Kdor želi ugodno zavarovati starodobnika brez posebne dokumentacije, mora najprej ob podaljšanju registracije avtomobila za vsakdanjo rabo izbrati pravo zavarovalnico, katera nudi optimalne pogoje glede na vrsto vozila, katere je željen starodobnik, odvisno je seveda, ali gre za motorno kolo ali avto.
  12. Earlier
  13. Že spet je mesec naokoli in v nedeljo 5.7.2020 je sejem starodobnikov v Polju pri Vodicah vabljeni pozdrav medvedr
  14. sg1

    tomos laura obnova

    Feltne so 19 col, tako da z gumami (stare imajo res oznako 23 col) ne bo problem.
  15. na eni mašini sem po dolgih mukah dobil bat ven...kaj vse sem čaral raj ne povem...ampak na konc sem zmagal....na drugi mašini ni šlo..bat sem moral prevrtat in razbit,da sem dobil narazen.na srečo se dobijo novi bati ,ki so precej drugačni od drugih tomosov...tudi obročki niso enaki,so tanjši..1,5 mm..globine..tudi ležaji glavne gredi so ćisto drugi,oznaka je 6302, da o semeringih ne govorim...posebej specifičen je tisti pri sklopki..z eno lauro se že peljem..prav imaš malnar ...to res ne gre nikamor...😄
  16. Hvala,kar se uplinjača tiče to sem opazil razliko glede postavitve.. Sem pa mislil da je še kakšna bolj očitna razlika.
  17. še fotka....aha še to sem pozabil v cilindre sem nalil nafto in čakam....koliko časa kaj vi čakate,da bat spusti?
  18. danes sem od sodelavca dobil 2kom tomos laure..(nekaj sva zamenjala,jaz njemu vintage ojačevalec yamaha,on pa meni mopeda) sta kompletni,vendar so obe mašini prijeli,ker že dolgo niso delovale.ta motorja sta bila od njegovega očeta. z rdečim ne bo problema ima 16 col gume kot avtomatik..drugi me bolj skrbi ,ta je starejši letnik 1970 in ima 23 col feltne ,ki potrebujejo obnovo..gledam malo po trgovinah in teh plaščev sploh nimajo..a kdo ve če se to sploh še dobi in kje?
  19. cvt

    Puch SG, SGS in SV ,SVS

    Gre za navadno ali S (sport) različico, drugačen je cilinder z batom in uplinjač. Na pogled ni upadljive razlike, zato moraš dele poznati, da jih prepoznaš, če so pustrezni za ta model.
  20. Pozdravljeni, gledam motorje Puch ali Tomos Puch pa me zanima kaj je razlika med modeli SG in SGS ali med SV in SVS. Meni se zdijo več ali manj enaki. Hvala za odgovor.
  21. Kupim staro vespo ,lambretto. 031762919
  22. malnar

    Junior

    Podoben mu je SLC ali BT cilinder. Prav za prav soi vsi enaki le, da je Juniorjev bolj kompoleksen in prepoznaven po določenih detaljih!
  23. drago 67

    Junior

    a kopije tudi delajo?
  24. V zadnjem mesecu sem uspel samo razsaviti motor in še zadnje amortizerje. Cilinder je videti v redu, bat bom menjal. Obe košari sklopke skupaj z notranjimi in zunanjimi lamelami so požrte na mestih, kjer se dotikajo. Zdaj vsaj vem od kod je bil klikajoč zvok. Me zanima, če je že kdo takšne poškodbe na košarah poopravljal z varjenjem ali je enostavno bolje menjati obe košari? Večino delov motorja sem že očistil in so pripravljeni na poliranje. Bo pa zdaj delo na mopedu nekaj časa stalo ker sem si omislil projekt rdečega kabrioleta z zadnjim pogonom...
  25. Lahko narediš tudi z navojno palico. Tam, kjer bo pritrjena naredi čim ožjo rinko. Ko bo pocinkano boš tam razprl in namazal s " korocinkom"( spray). Očistiš pa edino na ta način lahko.
  1. Naloži več aktivnosti
×
×
  • Create New...