Jump to content
  • Registracija

Uporabniki

Naj vsebina

Showing content with the highest reputation since 27. 08. 2012 na vseh področjih

  1. Version 1.0.0

    99 downloads

    Tomos Colibri - Katalog rezervnih delov
    6 points
  2. Version 1.0.0

    53 downloads

    ROG PONY EXPRESS - KATALOG REZERVNIH DELOV (1972).
    5 points
  3. Version 1.0.0

    43 downloads

    Pony Express navodila za uporabo
    4 points
  4. Velikani nikoli ne umrejo in živijo večno. Tudi ti Malnar boš ostal med nami, kot pomemben član foruma, odličen strokovnjak za Tomose in še kaj! Spoznala sva se naključno, ne vedoč, da sva oba člana Starodobnika. Od takrat dalje sva se pogosto družila, hvaležen sem ti za nasvete, ideje, dobro voljo. Takrat ko je forum izgubil Motorčkega je izgubil veliko, tvoj odhod bo pustil ogromno praznino, ki jo ne bo mogoče zapolniti. Forum ne bo več tak, kot je bil. Žal! Generacijo moja - Vesel sem, da sem te lahko spoznal. Prepričan sem, da se nekje tam gori vozi Motorčki in te pričakuje. Nekoč se ponovno srečamo!!!!!! Sožalje domačim in vsem, ki ste ga imeli radi!
    3 points
  5. Še ena obnova...... Vse skupaj se je začelo leta 2017, ko sem se spomnil, da doma v skednju leži moped, ki ga je vozil dedek. Najprej sem si ga hotel malo sfrizirati, a ko sem uvidel da je še stari tip, letnik 1971, sem se odločil, da ga bom obnovil, čeprav sem vedel da bo to v študentskih letih kar velik finančni zalogaj. Aprila 2017 sem se lotil razdiranja. Kaj kmalu sem uvidel, da kar nekaj delov manjka in da jih je nekaj kar slabih. Nisem se zavedal kakšen strošek me čaka. Po razdiranju sem se lotil zbiranja manjkajočih kosov, da bo šlo vse naenkrat na barvanje, kromiranje. Ko so bili vsi kosi na kupu sem jih odnesel na kromiranje v Galmo, kar pa je bilo barvanega pa na peskanje in potem na barvanje. Med iskanjem kosov sem se tudi pošteno namučil, recimo z zadnjim notranjim blatnikom, ki je bil gnil. Slučajno sem ga našel pri enem lokalcu, prav tako levi, preklopni pedal, ki sem ga v enem izmed oglasnikov dobil za pičlih 20 €. Sicer ni v top stanju, a deluje 😁 Pred peskanjem in barvanjem sem se lotil še notranje obnove rezervoarja, s pomočjo kristalne sode in elektrike, kasneje pa še s pomočjo reduktorja in odpadnih vijakov, matic, itd. Tako sem rezervoar vrtel v vsako po kake 3 h, na koncu sem ga splahnil s čistim bencinom, potem pa notri 3-krat nalil po cca 3 dcl barve in ga dobro pretresel, odvečno barvo pa zlil iz njega ven. Barva je Heliosova, mislim da Epolor. Morda komu pride prav. Ostale kose, kot so ležaji, semeringi in podoben "potrošni" material sem nabavljal sproti, kolikor je dopuščala študentska denarnica in čas. Med tednom namreč živim v Ljubljani, tako da sem imel bolj malo časa za obnovo, pa tudi druga, bolj pomembna, dela doma so me ovirala pri obnovi. Vijake sem nabavil v KAMM Šenčur, tako da so vsi še na navaden izvijač torej na tistega -. Doma sem po končani obnovi našel tudi še original orodje TANG, ključa 7-11, 10-13. En ključ TANG 7-11 sem zamenjal za original ključ za svečko, tako da sedaj moram dati še cinakti te ključe in jih vstaviti pod pokrov na rezervoarju. Sestavljanja pogonskega agregata se nisem lotil sam, saj so v njem še ležaji za sestavljanja (sicer samo na motorni gredi) in nisem imel ne znanja ne orodja, da bi pravilno sestavil vse skupaj, zato sem to prepustil mojstru, ki mi je tudi pohonal cilinder, preprešal in scentriral gred. Bat sem tudi uspel dobiti original Elko Koenig, sicer 38.5 mm. Ko so bili vsi kosi na kupu, barvani in kromirani, ter ves potrošni material, sem se lotil sestavljanja. Tudi tukaj me je pričakalo kar nekaj izzivov, katerih mislim, da sem se kar dobro rešil. Nekateri, katerih se spomnim so bili recimo, da plastična puša za vilice ni direktno pašala v grušt, tako da sem jih moral malo pobrusiti, električna napeljava ni bila dovolj dolga, tako da sem jo moral podaljšati, kromirano krmilo ni takoj dovolj dobro zagrabilo, da se nebi vrtelo, pri kromiranju v Galmi mi niso nanesli dovolj (ali pa sploh niso) bakra, tako da sem imel malo problemov s montažo nosilcev za ročke, itd. Skratka, motor je bil lani oktobra končan in je tudi vžgal, registriral pa sem ga komaj letos aprila. Začel sem z opravljanjem homologacije na LPP v Ljubljani, nato pa sem odšel na tehnične preglede, kjer sem dobil potrdilo, da je motor tehnično brezhiben, končalo pa se je z ugotovitvenim postopkom na upravni enoti. Tako je moped po kar nekaj letih stanja v skednju zopet postavljen na cesto. Z njim sem se tudi že udeležil Tomos Adria classic letos aprila v Kopru, od takrat pa je moped stal, sam je bilo nekaj narobe z elektriko. Čas mi ni dopuščal, tako da sem ga komaj sedaj popravil, da je spet na cesti. Motor sem hotel ohraniti kar se da enak original. Nekaj malenkosti sicer ni (recimo zadnje šalčke amortizerjev so inox), vendar nič kritičnega. O ceni obnove pa raje nebi..... 😎 Še nekaj slik (na slikah še ni registriran):
    3 points
  6. Pozdravljeni, kot opažate imamo novo podobo foruma. Zaenkrat je še v migracijski fazi. Ureja se prevod, garaža in priponke v prenešenih prispevkih. V kolikor bo kdo opazil še kakšno drugo pomankljivost, naj mi prosim napiše v tej temi. Hvala!
    3 points
  7. Pravijo da ni dobra služba, če se ne da narediti kaj fuša.. 🙂
    3 points
  8. Božo, danes je dan, ko so mi misli nehote ušle k tebi. Vidiš, to je nesmrtnost. Čeprav te več ni na srečanjih, čeprav ne pišeš več komentarjev in ne prodajaš več tomosovih "jajčk" si še vedno naš in v naših srcih. Srečno vozi kjer koli že si, ko se srečava greva na borovničke.
    3 points
  9. Dragi Prijatelj Božo. Vem, kam si šel in vem, da se bova nekoč zopet družila. Najin planiran obisk pri Zmagu v Podcerkvi bom pa sam opravil! Globoko sožalje pa izrekam tvoji družini, ki si jo tako neizmerno ljubil.
    3 points
  10. Version 1.0.0

    42 downloads

    Tomos Automatic 3 Letnik: 1973, 74, 75, 76, 77, 78, 3K 75, 76, 77, 78
    3 points
  11. Version 1.0.0

    13 downloads

    Pozdravljeni, Za TAM 110 T 7 navodila za uporabo. Lp,
    3 points
  12. @Darko, meni je zelo všeč nova podoba
    3 points
  13. Sklenjeno avtomobilsko zavarovanje (AO) je predpogoj za registracijo vozila in podaljšanje le te. Zakonodaja določa nabor kritij, cene zavarovalnih premij pa so prepuščene trgu in se lahko prosto spreminjajo glede na različne dejavnike. Obstajata dve vrsti popustov in sicer bonus, ki je razvrščen po premijskih razredih (PR) in komercialni popusti, kamor spadajo vsi ostali popusti, tudi velik popust, katerega dobijo starodobniki pod določenimi pogoji. Voznik, ki še nima bonusa ima 14. premijski razred PR 14: 0%, potem pa vsako leto brez škodnih zahtevkov in če traja zavarovanje AO vsaj 11 mesecev razred višje za 5%, vse do PR 4: 50%. V primeru uveljavljanja zahtevka za povračilo škode se izgubijo trije premijski razredi oziroma se pridobi malus v višini 15%, kar v praksi pomeni, da bo 3 leta znesek premije višji, če pa vmes menjamo vozilo in katero od polic prekinemo prej kot po enajstih mesecih pa lahko traja tudi več let, da bo bonus spet 50%. Nekatere zavarovalnice omogočajo tudi prvi premijski razred (PR1), v katerem bonus ni višji kot 50%, vendar se v primeru škodnega zahtevka zniža na četrtega (PR4) in bonus ostane 50%, tako kot pred nesrečo. Nekatere zavarovalnice ponujajo 55%, celo 60% popusta, vendar gre za kombinacijo s komercialnim popustom, kar v praksi pomeni, da 55% ali 60% skupnega popusta lahko dobi tudi nekdo, ki še nima PR4 (50% bonusa), vendar se lahko zgodi, da bo čez eno leto, ko bo potrebno zavarovanje obnoviti, zavarovanje nekoliko dražje, ker bo takrat drugačen komercialni popust, razlika pa običajno ni velika. Trgovci rabljenih vozil včasih v oglasih navajajo, da nudijo 50% popusta pri zavarovanju. To nikakor ni bonus ampak komercialni popust pod določenimi pogoji, največkrat v primeru leasinga, dokler je prodajalec lastnik, v primeru takojšnega plačila v celoti pa je tak popust pogosto zgolj enkraten in se ga ne prizna čez eno leto pri obnovitvi. Starodobnik z ustrezno dokumentacijo je nekoč lahko pridobil 90% popusta, vendar se je le ta leta 2019 zmanjšal na 80%. Takšen popust je komercialni popust, katerega zavarovalnica po zakonu ni dolžna priznati, dejstvo pa je tudi, da nekatere zavarovalnice na našem trgu starodobnikov ne zavarujejo. Zavarovalnice tudi suvereno določajo katero dokumentacijo mora imeti starodobnik za priznanje velikega popusta in se lahko pri različnih zavarovalnicah razlikuje. Če ima vozilo status starodobnika, kateri je pridobljen s homologacijo in vpisan v prometno dovoljenje, pri zavarovalnicah, katere so naklonjene starodobnikom načeloma nima težav in tudi ne potrebuje certifikata, članske izkaznice in še česa. To seveda ni in ne more biti všeč nekomu, ki mu članarine predstavljajo pomemben dohodek, zato so zelo popularne neresnične govorice, da je kljub statusu starodobnika v prometnem dovoljenju potrebno imeti tudi certifikat, sicer bo zavarovanje zelo drago. Kdor je v dvomu, naj se pozanima neposredno pri zavarovalnici. Največja zavarovalnica na našem trgu, katera je starodobnikom tudi najbolj naklonjena je pred nekaj leti zaostrila pogoje. Nekoč je bilo mogoče pridobiti velik popust tudi zgolj z dopisom društva, da si njihov član in, da je vozilo staro najmanj 25 let, tudi certifikati so bili pogosto že pretečeni in ne na ime aktualnega lastnika, temveč na nekoga, ki je vozilo zgolj uvozil, uredil dokumente in prodal naprej. Pod novimi pogoji naj bi priznali zgolj status starodobnika, kateri je vpisan v prometno dovoljenje, vendar so predstavniki pristojnih zvez dosegli, da priznajo tudi njihove veljavne certifikate na ime aktualnega lastnika. Dokumentacija s katero se prizna 80% popusta ni ravno poceni ampak obstajajo tudi alternativne možnosti za do 50% komercialnega popusta. To seveda ni optimalna rešitev za avtomobile z več kot 2500 ccm in več kot 130 kw, toda za tiste do 1800 ccm in do 50 kw ter motorna kolesa pa zagotovo. Motorna kolesa je mogoče zavarovati pod zelo ugodnimi pogoji, med drugim je največja zavarovalnica leta 2014 občutno pocenila premije. Ob prvi sklenitvi nekatere zavarovalnice priznajo enak bonus kot pri avtomobilu, brez negativnih posledic za avto, obstaja pa tudi poseben komercialni popust za nevračilo preostanka premije v primeru odjave zaradi zimskega mirovanja ali prodaje. Pred kratkim sem tako zavaroval motocikel s 500 ccm in 24 kw ter plačal 35,43 € zavarovalne premije za celo leto, seveda brez uveljavljanja starodobniškega popusta, kar se mi zdi zelo ugodno in sem tudi zadovoljen. Za drugi in vsak naslednji avto pa druga največja zavarovalnica na našem trgu nudi enak komercialni popust, kot je pri prvem avtu bonusa. Tako se lahko zavaruje velik spekter starodobnih avtomobilov za manj kot 100 € letno, brez posebne dokumentacije, potrebno je zgolj prometno dovoljenje. Kdor želi ugodno zavarovati starodobnika brez posebne dokumentacije, mora najprej ob podaljšanju registracije avtomobila za vsakdanjo rabo izbrati pravo zavarovalnico, katera nudi optimalne pogoje glede na vrsto vozila, katere je željen starodobnik, odvisno je seveda, ali gre za motorno kolo ali avto.
    2 points
  14. Brezbarvni lak se uporablja predvsem pri metalik barvah, kjer se ne meša barve direktno s trdilcem. Za ohišje luči uporabiš ustrezno temeljno barvo in 2K črno mat ali polmat seveda ne metalik. Barvanje po sistemu baza-lak je zahteven postopek. Površino se najprej pobarva s temeljno barvo in pusti sušiti 12 do 24 ur, nato je priporočljivo navlažiti z odstranjevalcem silikonom. Sledi nanašanje baze, naprimer rdeče metalik in približno 15 minut kasneje, ko je baza ravno prav suha sledi še barvanje z brezbarvnim lakom. V primeri napak pobarvana površina razpoka in izgleda kot luža brez vode ali kot pajkova mreža po vsej površini. Videoposnetke postopkov, ki jih nameravaš narediti si lahko ogledaš na tem kanalu: https://www.youtube.com/channel/UCXgNviX0xrvgLgZTo0Ltcpg/videos
    2 points
  15. Seveda obstajajo tudi 2K spreji. Ti spreji imajo poseben prekat za trdilec,katerii se aktivira tik pred barvanjem. Po aktivaciji pa ga moraš porabiti najkasneje v dveh dneh, drugače se barva strdi od znotraj in ni več uporabno. Dobavljivi so RAL odtenki in nekatere avtomobilske barve, katere nisi metalik. 2K sprej z metalik barvo se ne dobi pod nobenim pogojem. 2K sprej moraš naročiti v tujini, ker jih Slovenske trgovine z barvami ne prodajajo, ne vem zakaj ampak za mene to ni problem. Jaz 2K spreje naročam v Nemški spletni trgovini Safonov Autolack in sem zadovoljen, obstajajo pa tudi druge spletne trgovine z 2K spreji v Nemčiji in na Nizozemskem. https://www.safonov-autolack.com/
    2 points
  16. Ne bojim se te, kot se Kekec ni bal Bedanca in ga je na koncu tudi premagal. Da ni zanimivega dogajanja so krive predvsem tvoje zdrahe. Vse se da povedati na normalen način, ti pa raje provociraš. Jaz se te ne bojim, ker te ne jemljem resno in z nesramnostjo ne boš dosegel nič !!!
    2 points
  17. Pozdravljeni, čutim dolžnost, da vam predstavim zagrizenega MOPED-ista, ki bidanes bil sigurno naš član, žal pa je usoda hotela tako, da ga ni več med nami ( čeprav je v mislih še vedno z menoj). Kot otrok sem bil posebej ponosen nanj in njegovega mopeda,saj je vsakdo v Trbovljah takoj vedel čigav sem, če sem povedal, da ima rdečegamopeda. Seveda se je to dogajalo v letih 1960-1970 prejšnjega stoletja. Govorim o mojem očetu in RDEČEM MOPEDU Colibri 03. Kupljenje bil leta 1962, v naši lasti pa je bil do leta 1975. Prevozil je ogromnokilometrov in ves čas je brezhibno deloval. Največ je prevozil na relaciji Trbovlje-Litija-Gabrovka. Očetu je bil všeč, ker je bil živo rdeče barve, imel jeoriginalen ščitnik za noge in v originalu dolg kromiran auspuh. Skoraj na novem smo zamenjali cilinder za 60 kubičnega in namesto aluminijaste glavedali litoželezno. Zadnji zobnik je bil zamenjan z manjšim.V dušilec auspuha smo izvrtali nekaj lukenj za boljši glas. Na forumu je bila večkrat debata o registraciji. Uspel sempoiskati originalno prometno dovoljenje in potrdilo o opravljenem tehničnempregledu. V tem času se je dejansko zgubilo veliko »jajčkov« saj je moral mopedimeti osvetlitev registrske tablice. Da ne bom predolg – oba ( oče in moped) sta neizbrisnozaznamovala mojo življensko pot. Prvo orodje ( ki ga seveda še imam) so bilioriginalni ključi mopeda. Na njem sem se naučil voziti in tudi pasti. Moj prvipadec z njim je bil pred 50 leti – jahal sem ga na tačkah, ker je stal na traviso se ugreznile in oba sva končala na boku. Brez posledic, padec pa je le bil. Moj oče je pozneje vozil veliko večje mašine – prave orjake.O tem pa kdaj drugič. Lep pozdrav!
    2 points
  18. Včeraj sem pripeljal domov NSU Primo 150ccm3. Našel sem jo preko znanca na nekem manjšem odpadu. Cena za njo je bila zanemarljiva, če govorimo o nekaj deset eurih. Poleg sem dobil še dva kolesa, žal pa le en pokrov motorja. Ostala tehnika izgleda v redu. Ker sem bil kot mladec lastnik sicer 175ccm3 je v meni prebudila nostalgijo. O obnovi bom seveda poročal.
    2 points
  19. Pred kratkim me je prešinila ideja da si kupim ATX-a. Ker sem ga kot mulc lahko le od daleč gledal se mi je po tridesetih letih ponudila prilika da kupim primerek s spodnje slike. Motor je v dobrem stanju vozen sicer nikoli registriran. Za kdaj pa kdaj bo za zapeljat
    2 points
  20. Še se nekaj dogaja. Tista grda raca postaja malo manj grda! Ukvarjam se z elektriko in pločevino!
    2 points
  21. Počival je več kot 30 let. Najprej kot šupa za orodje, sredi polja, brez koles, samo na zidakih. Nato ga je vzela reka Rižana, ga potegnila v svojo strugo, kjer ga je skoraj pojedla narava. Lani poleti smo ga rešili in postavili nazaj na kolesa. Spomladi ga s skupnimi močmi vračamo nazaj na cesto. S posebno misijo, ki se jo bodo razveselili vsi pivoljubci. Postal bo Beer Bulli, kombi poln piva, ki bo imel na boku pipe hmeljnega veselja. Več o prenovi legendarnega T1 iz leta 1961 na www.beerbulli.si . Kmalu začnemo. In tudi ti si lahko del njegove prenove.
    2 points
  22. Božo, formalno smo se danes poslovili, a pozabili te ne bomo... Upam, da se boš tam gori uspel voziti z @motorcki🛵 https://www.youtube.com/watch?v=LdS_znUqAIU
    2 points
  23. Motorčki adijo,se srečamo enkrat !
    2 points
  24. Dragi Božo, ko mi je bilo zelo težko, so mi tudi tvoje besede vlile dodatno moč in upanje k ozdravitvi. Zelo sva se zbližala in žal mi je, da si nas zapustil. Prepričan pa sem, da se bova nekje zopet srečala. Nerad priznam, tokrat si me prehitel. Iskreno sožalje družini in vsem, ki so te imeli radi.
    2 points
  25. počivaj v miru Božo
    2 points
  26. to s pedali si mislil, da električna kolesa ni potrebno registrirat, da nebo spet kdo mešal kak moped s pedali? Zakon pravi, da je treba registrirat vse mopede, tudi tiste z pomožnim motorjem Dongo in pa bolj znane Solexe, pa tudi električna kolesa. To marsikdo ne ve,ali pa noče vedeti, ampak dovoljena meja za električno kolo je 250w električni motor,da se smatra kot kolo, vse kar je močnejše, pa je treba registrirat. Tole kolo ki gre 80 ima seveda najmaj 600w ali še več močan motor. Je zbrka ampak, ko bo treba kazen plačat, si bo vsak zapomnil, kaj je treba registrirat in kaj ne!
    2 points
  27. 2 points
  28. Version 1.0.0

    26 downloads

    TOMOS AUTOMATIC 1 - NAVODILA ZA UPORABO IN VZDRŽEVANJE (1973)
    2 points
  29. Version 1.0.0

    24 downloads

    TOMOS AUTOMATIC N - KATALOG REZERVNIH DELOV (1972)
    2 points
  30. Pozdravljeni, vsaka zgodba ima začetek in konec. Pripevek, ki ga berete se je srečno zaključil - postal sem lastnik mopeda, ki je zelo podoben očetovemu. Potrebno bo še malo obnavljanja in spomini bodo zaživeli v polni luči. Trbovlje prihajam..... P.s.: Vsem forumašem želim v letu 2017 srečno vožnjo, veliko uspeha pri starodobništvu in seveda tudi v zasebnem življenju. SREČNO
    2 points
  31. @integrale, hvala za pohvalo. Na tak način dobimo voljo za naprej Še napredek: slike v prispevkih prenešene
    2 points
  32. Pohvala za novo podobo Drugače se bo pa treba v štartu malo lovit ampa bo že.
    2 points
  33. Zasebna sporočila urejena Prosim preverite, če vam deluje. Hvala
    2 points
  34. Danes mi je uspelo registrirat Colibrija,kljub temu,da nisem imel dokumentov.Zadeva je čist izi,rabiš eno pričo,ki podpiše,da je moped res tvoj(jasno ne sme bit ukraden).Plačaš cca 60 evr. pa je.Samo zavarovanje košta 19 evr. ostali stroški za tablco,pa prometno pa... 40 evr.Kje je smisel pridobivanja certifikata starodobnika ? Nej mi to kdo razloži.
    1 point
  35. Napisano je, da naj bi bil 1900, kar jaz razumem, da to ni sigurno in je lahko tudi kateri drug model. Prvo vprašanje, katero se mi zastavi je, ali se kolesa obračajo ali pa so zablokirana. Iz tega sledi, ali ga je mogoče z vitlom potegniti na avtovleko, ali pa ga je potrebno dvigniti in naložiti, kar podraži odvoz. Ko se avtomobil razstavi, se pokaže koliko delov je zanič, ko pa speska karoserijo, se pokaže veliko lukenj, katere so zaenkrat še skrite pod staro barvo in jih je potrebno kleparsko zakrpati. Če je glavna nosilna konstrukcija preveč prerjaveta, mogoče sploh ni smiselno obnavljati. Lahko se zgodi tudi, da je zgolj peščica delov uporabnih, kateri se lahko uporabijo pri drugem takem avtomobilu, tržna vrednost le teh pa ni prav visoka. Kupec, kateri kupuje osnovo za obnovo se mora že pred nakupom zavedati, da kupuje mačka v žaklju in, da je verjetnost za različna neprijetna presenečenja zelo velika. Če bi kupec plačal jurja za avto in še enega za odvoz, peskanje in še kako drugo storitev kasneje pa ugotovil, da obnova ni mogoča oziroma ni smiselna ter prodal uporabne dele za 200 €, bi ustvaril 1800 € izgube poleg lastnega dela. Obnova, če ne bi prišlo do večjih zapletov in posledično prekinitve bi trajala približno 10 let, stroški pa bi presegli 20 jurjev, toda v enem letu bi znašali 2 do 3 jurje, kar ne bi smelo biti preveč, sploh če se ob tem zabavaš in si na koncu tudi ponosen na uspešen projekt.
    1 point
  36. http://www.puchklub.at/ http://www.puchclub.nl/ http://www.rbo.at/ http://www.puch-wieser.at/home/ http://www.puch-rauter.at/
    1 point
  37. RAL je najbolj popularna barvna lestvica, po kateri so odtenki dobro dobavljivi. Na omenjeni barvni lestvici ni kovinskih (metalik) in še nekaterih drugih efektov, pa tudi originalni odtenki barv vozil in strojev pogosto niso skladni z odtenki barv iz te lestvice. Tukaj je nekaj primerov originalnih odtenkov, ki so identični RAL: RAL 9005 standardna črna RAL 5012 svetlo modra : Puch SV/SVS 175. mopedi Colibri, Mosco. APN 4,… RAL 3004 temno rdeča: Puch SG/SGS 250, traktorji Steyr 18, 28, … RAL 2011 komunalno oranžna: tovornjaki TAM, razni stroji RAL 2002 svetlo rdeča: motocikli Jawa, traktorji Zetor RAL 1015 slonokoščena (beige): platišča traktorjev Zetor RAL 3002 rdeča: traktorji IMT RAL 6018 svetlo zelena: traktorji Torpedo Deutz RAL 9006 srebrna: platišča traktorjev Torpedo Deutz RAL 3000 ognjeno rdeča: gasilska vozila Kdor na omenjeni lestvici išče originalni odtenek, ima majhen odstotek možnosti, da ga najde, naprimer za Tomos mopede je svetlo modra RAL 5012 edini odtenek, ki je avtentičen originalni Tomos barvi. Sicer pa gre za lepe barvne odtenke, vendar je barva zelo opazna lastnost in kadar ni avtentična originalnemu odtenku, se pogosto komentira, da v takem barvnem odtenku starodobnik, kateri je obnovljen nikoli ni prišel iz tovarne, čeprav izgleda lepo.
    1 point
  38. Za moped nabavljen v Sloveniji, ki nima dokumentov je postopek sledeč! Predvsem moped ne sme biti v registru vozil. Dalje; Moped je potrebno Homologirati (cca 90 EU). Po uspešni homologaciji se napravi lastništvo. Imeti je potrebno 2 priči, ki jamčita, da je moped od lastnika, ki ga hoče registrirati. Ko je to opravljeno se izvede tehnični pregled, plača vse takse in zavarovanje ( cca 60 Eu) in se odpelje domov!
    1 point
  39. Toplo priporočam, da ste z Danilom previdni, gospod se dokaj hitro razjezi. Dela ne opravi tako dobro, kot ga nekateri hvalijo. Mene je pred leti razočaral in sem začel servisirati sam.
    1 point
  40. Alojz vrhunsko si to spoliral! 👍 Ne nebom ker nimam nic priprav, orodja in znanja glede poliranja, imam pa kolega ki, se za hobi ukvarja z poliranjem in ima doma že vse potrebno tudi znanje haha 😜 😂
    1 point
  41. To je prvi model okvirja(1965-cca.67)se pravi definitivno pred l. 1970.Ne vem pa zakaj je gor nalepka Pony 2.Če bi bila druga serija prvega modela,ne bi imel značke,ampak krom nalepko in drugačno obliko prednje vilice.Tudi na prtljažniku bi imel le eno gumico ,ne tri.Par detajlov bi bilo drugačnih.Očitno so že takrat lepili nalepke kar je bilo ali pa je bila kdaj že zamenjana??Lepo imaš ohranjenega,luč in dinama bi pa morala biti Euromat ali Mondial-to so dajali na te Ponije in še tudi na drugi model okvirjev v sedemdesetih.
    1 point
  42. Malo povprašajte na to številko , 031 224 039 , sam sem kupil obe pri njemu. Koliko pa sem brskal po netu pa sem naletel na ta podatek- GOLDEN BOY- se sprodaja ali sedaj imenuje takole-THE SHINKO CO.,LTD-Golden boy-MADE IN KOREA-, Golden boy+the shinko pa ima še vseeno napis na tej gumi, seveda 2.5 in 2,75/18 dimenzije. Baje je cena v USA okoli 100$ za eno gumo Sam sem plačal 100€ za obe predlani. Tako da mislim da boste morali čez lužo iskati. Lp. Srečko
    1 point
  43. predkratkim sem tudi nasel na internetu navodila za uporabo za Tomos AT 50, BT 50, ATX 50 in NTX 50 mogoce komu pridejo prav. Navodila za uporabo Tomos AT 50, BT 50, ATX 50 in NTX 50 Predvsem za NTX 50 se res moram cuditi zakaj so pri Tomus bili tako zagledani vase in niso tega modela ponujali na slovenskem trziscu, sicer pa cez mejo pri severnih sosedih pri PUCH-u je bilo vodstvo tudi podbno mislece.
    1 point
  44. Iz albuma mopedi tomos

    samo še shujšam pa dobro zavarujem in gasa sosedje so tudi že na visokih obratih ko prižgem ta dva vraga
    1 point
  45. Garaža urejena Opažam, da so se pri nekaterih slikah podvojili komentarji. V kolikor kdorkoli opazi pri svoji sliki v garaži podvojen komentar, naj mi prosim sporoči na zasebno sporočilo povezavo do garaže in bom podvojen komentar izbrisal. Hvala! Prevod posameznih izrazov še v teku.
    1 point
  46. dany,si že začel z obnovo?
    1 point
  47. Ma,klinc gleda ta certifikat. Ko sem lani registriral t12-ko, me je teta na zavarovalnici spraševala po certifikatu, ker bi potem imel nižje zavarovanje.Ja pa kaj še? 150€ unem komisarju,pa letne članarine, za kaj le? Kulk bi pri zavarovanju prišparal, če pa sem plačal za celo leto (in ne za pol leta) s 50% bonifikacije celih 24€ (je moped reg. in zavarovan za dva). Pol pa še te cvetke: Stalni certifikat velja 10 let? WTF??? Če je stalni, je stalni!! Začasni pa za 10 let. Ne razumem te butaste logike. (to je glihtak, kot če bi pršu v eno firmo delat,pa bi ti pogodbo dal pod nos, v kateri bi pisalo, da si zaposlen za nedoločen čas 10 let) WTF??? Povrh vsega pa še plačaš nekaj, kar je last SVAMZ... Ma nej si majo te tablce pa certifikate.Za mene je moped oldtajmer,če je starejši od 25let in če je original.
    1 point
This leaderboard is set to Ljubljana/GMT+02:00
×
×
  • Create New...