Jump to content
  • Registracija

Uporabniki

Naj vsebina

Showing content with the highest reputation since 29. 05. 2021 na vseh področjih

  1. Velikani nikoli ne umrejo in živijo večno. Tudi ti Malnar boš ostal med nami, kot pomemben član foruma, odličen strokovnjak za Tomose in še kaj! Spoznala sva se naključno, ne vedoč, da sva oba člana Starodobnika. Od takrat dalje sva se pogosto družila, hvaležen sem ti za nasvete, ideje, dobro voljo. Takrat ko je forum izgubil Motorčkega je izgubil veliko, tvoj odhod bo pustil ogromno praznino, ki jo ne bo mogoče zapolniti. Forum ne bo več tak, kot je bil. Žal! Generacijo moja - Vesel sem, da sem te lahko spoznal. Prepričan sem, da se nekje tam gori vozi Motorčki in te pričakuje. Nekoč se ponovno srečamo!!!!!! Sožalje domačim in vsem, ki ste ga imeli radi!
    3 points
  2. Ne točen mesec ampak celo točen datum se je nekoč dalo dobiti iz Tomosa. Nekoč, davno ...
    1 point
  3. Glede daljšega prenosa - se pa ta najbrž ujame s precej povečano kubaturo.
    1 point
  4. Haha 400€ sem dal za skoraj celotno obnovo. 40€ je bilo peskanje, potem pa sem ga da prašno barvat za 60€... Pa ne mi rect da ni obstojno pa kvalitetno, namrec zame je cisto vredu.
    1 point
  5. 400 evr je čisto pretirano. Peskanje in ličanje trajata max. 16 ur. Da bi v tem času potegnu pol plače enga običajnega Slovenca ,pa mojih normah ne gre. Če pa imajo ljudje dve desni roki (sem levičar),potem pa naj plačujejo ZLATARJE ličarske. Ličarji brez zamere,kar je preveč, je preveč.
    1 point
  6. Se strinjam z napisanim.Božota sem osebno poznal in ga nekajkrat tudi obiskal,kot tudi Malnarja,jamarja in stolpnega ključarja na Planini.Fajn človeka,ko smo imeli Tomos temo in odpirali zgodovinske dogodke v pogovoru.Naj v nebesih šravfata mopede še naprej.V spominu mi bo ostal Božotov Mo-Sco in borovničke v opremi pod zicem in Janezova 15-ka🤗
    1 point
  7. Dve svečki za dva prijatelja. Motorčki in Malnar - čeprav na forumu ni vajinih novih komentarjev, se z veseljem spomnim nepozabnih dogodkov, ki so zaznamovali naše obdobje. Bilo je smeha, pregovarjanja, negodovanja, kritičnih komentarjev, predvsem pa veliko "tovarištva" in medsebojne pomoči. Vajino poznavanje starodobnikov, še posebej Tomosov je neprecenljivo za ljubitelje teh zverinic. Še danes so vajini zapisani nasveti dobrodošli. Hvala obema!
    1 point
  8. Glede na navedeno ni videti nobene večje ovire. Ko kupuješ osnovo se ti splača nameniti kakšnega stotaka več in kupiti tisti model, ki ti je zares všeč in po možnosti v čim boljšem stanju, saj bo za v osnovi nekoliko cenejši drugi model, ki ti morda ni tako všeč strošek obnove praktično enak. Strošek obnove ni enkraten strošek ampak se plačuje po posameznih fazah, podobno kot nakup na obroke, zato mogoče tudi ni prevelik finančni zalogaj, odvisno od posameznika. Če na koncu sešteješ vse stroške, česar ne naredijo vsi, je seštevek stroškov poleg nakupa osnove, lastnega dela in prevozov za približno dve povprečni slovenski neto plači.
    1 point
  9. No, končno sem uraden lastnik tegale motorja... Je policjiski model, zato me je elektrika malo zajebavala, ker je drugačna, ampak motor dela. Naj omenim še to, da je bil prejšnji lastnik moj nono in je motor po dolgem času nazaj doma.
    1 point
  10. Pa naj bo. Preklicujem svojo odločitev in bom še naprej aktiven. Res ni smiselno, da zaradi enega veličastnega provokatorja ne bi pomagal vsem ostalim dobrim ljudem.
    1 point
  11. bla, bla, bla, čisto nič ni koristnega od tebe. Nič ne znaš, nič ne delaš, napadaš pa kot divja zver.
    1 point
  12. Mislim,da zaradi par pametnih ta ukrep ni potreben,jaz osebno rad preberem tvoje prispevke...
    1 point
  13. Tako ne gre več naprej. Preveč mojih prispevkov je napadenih z zdrahami in ni videti konca. Pametni molčijo in izgleda, da bo najbolj koristno za ta forum, če se tudi jaz tako spametujem. To je moj zadnji prispevek !
    1 point
  14. Zaradi podobnih pa forum kotira tako visoko ( ima pa Cvt veliko všečkov - tudi jaz sem mu jih poklonil)
    1 point
  15. Spomnil sem se na frazo: obliž na krvavečo rano. Nobena pasta ne bo nadomestila odpadlega kroma in tudi praske po poliranju lahko postanejo bolj vidno izrazite. Delo naj prevzame profesionalec, kateri obvlada postopke, ki niso enostavni, še posebej, če želiš, da bo obstojno na dolgi rok.
    1 point
  16. RAL 3020 je en od najlepših odtenkov rdeče barve. Odlična izbira ob upoštevanju dejstva, da na RAL lestvici ni odtenka, ki bi bil identičen originalni Tomos rdeči barvi za model 14 TLS.
    1 point
  17. Peskanje je v naselju Češnjevek v občini Cerklje, drugi (boljši) pa je v naselju Ladja pri Medvodah. Cena peskanja je odvisna od več lastnosti, zato ne morem oceniti koliko bi stalo. RAL 3002 je optimalen približek originalne rdeče barve za tvoj moped. Prašno barvanje bi ti jaz odsvetoval, če pa vseeno hočeš, nikar ne vozi na Labore, kjer boš zelo razočaran.
    1 point
  18. Najboljša varianta bi bila mokro barvanje v profesionalni ličarski delavnici z ustreznimi pripravami. Prašno barvanje je nekoliko cenejše od mokrega, vendar ima svoje slabosti s katerimi se je potrebno sprijazniti. Barva v obliki praška se nanaša s pomočjo elektrostatike in v tem stanju tudi zapeče v posebni komori. Pištola za nanašanje praška in obešalo sta pod napetostjo, pištola na minus pol, obešalo pa na plus. Elektrika se mora dobro prevajati iz obešala na predmet kateri se barva vse dokler se barvni prašek dokončno ne zapeče. Nekateri izvajalci še dodatno povezujejo z žico, kar lahko povzroči dodatno nevšečnost. Zaradi obvezne elektrostatike na mestu stika z obešalom ostane nepobarvano, od žice pa ostanejo črte, kjer je bila speljana. Sloj barve je debelejši, kot pri mokrem barvanju in preveč prekrije VIN številko in druge vtisnjene napise. Osnovni zmesi praška je potrebno dodati antikorozijsko sredstvo, kar lahko nekoliko spremeni odtenek barve. Nekateri izvajalci sami mešajo praške in ustvarjajo individualne odtenke in naknadno ne morejo več zagotoviti identičnega odtenka, drugi pa uporabljajo RAL odtenke, kateri niso povsem identični tekočim barvam. Glede izvajalcev navedi kraj ali regijo v kateri naj bi se nahajali in koliko daleč si pripravljen peljati, če najbližji izvajalec ne bo primeren. Priporočam ti tudi, da si na spletu ogledaš videoposnetke postopkov prašnega barvanja. Po angleško se mu reče powder coating, po nemško Pulverbeschichtung in pa Kunstoffbeschichtung.
    1 point
  19. Točno takega sem imel, samo da je bil temno moder... Cena takrat je bila za skoraj dve ROG mestni kolesi ... https://www.youtube.com/watch?v=5qWQO_Xf7S8 En se prodaja na Bolhi oziroma Njuškalu (poenoten portal oziroma Ex-Yu oglasnik) : https://www.bolha.com/ostale-umetnine-starine/moskvic-pedale-oglas-6530268 https://www.njuskalo.hr/stare-stvari/moskvic-pedale-oglas-34419876 Za spomin in učenje spretnosti vožnje v prometu odlična zadeva pred pravim avtom in štirikolesnikom .... Ima kdo od vas še kakšnega doma?
    1 point
  20. https://starodobnik.net/forum/index.php?/topic/6885-kromiranje/ https://starodobnik.net/forum/index.php?/topic/3957-kromiranje/ http://www.poliranje-kmetec.si/ https://galma.si/
    1 point
  21. Nabavil bele gume in menjal pakne , ki so bile še na oko lepe, no saj modeš nima dosti km, ampak zavorni učinek je bil skromen (tudi zaradi umazanije).
    1 point
  22. Star nanos kroma se odstrani s solno kislino, nekateri menijo, da se lahko uporabi tudi žvepleno kislino za akumulator, vendar je ta manj učinkovita in na površini ustvari madeže. Sledi nevtraliziranje, ker je krom zelo občutljiv na kislino, bi brez te faze slabo prijel ter po relativno kratkem času začel odstopati. Kasneje moraš paziti tudi, da med vožnjo kislina iz akumulatorja ne brizga po kromiranih delih, da krom ne odstopi in bi moral vse postopke ponoviti. Sledi poliranje s katerim se doseže končni izgled še brez sijaja, nato pa še končni galvanski postopek kromiranje. Od predpriprave je v največji meri odvisen končni izgled in tudi obstojnost na daljši rok. Postopki pa so lahko različni glede na stanje pred obnovo.
    1 point
  23. Fikret je uradno nehal žlajfati in spremenil telefonsko številko. Mogoče občasno še dela. Ali imaš njegov kontakt, na katerega odgovarja ?
    1 point
  24. Kaj pa predpriprava: odstranjevanje starega nanosa, čiščenje, poliranje,… česar v Galmi ne delajo. Ali imaš kaj pojma o tem ?
    1 point
  25. Še vedno priporočam Galmo
    1 point
  26. Predstavniki zvez se tudi trudijo, da bi bila zakonodaja čimbolj prijazna za lastnike in uporabnike starodobnikov. Kot navajajo oni, so pogajanja naporna in predlogi se težko uzakonijo. Med drugim še niso dosegli, da bi bili starodobniki v celoti oproščeni cestne takse, tehnični pregledi bi bili lahko ohlapnejši, saj so v nekaterih državah starodobniki do letnika 1960 oproščeni tehničnih pregledov in še kakšna druga toleranca bi lahko obveljala. Seveda pa je prisoten tudi boj za njihov obstoj, kateri za lastnike in uporabnike starodobnikov ni najbolj prijazen, ker povzroča stroške. Prizadevajo se, da bi bili njihovi dokumenti obvezni pri registraciji, veljavnost le teh pa je še dodatno pogojena s plačano članarino. Za to imajo majhno možnost, da se uzakoni, bolj uspešni so glede vozil brez dokumentov. SF homologacija, za katero niso potrebni dokumenti zveze je možna zgolj za mopede in traktorje brez dokumentov, bila pa so tudi kratka obdobja, ko je bila možna za vse vrste vozil, toda vrli pogajalci za dobrobit starodobništva se zelo prizadevajo za popolno ukinitev le te.
    1 point
  27. Pa sem ga začel sestavljati, to je zame najlepši del celotne obnove ko pred tabo nastaja rezultat več mesečnega dela LP. GAŠPER
    1 point
  28. Dragi Prijatelj Božo. Vem, kam si šel in vem, da se bova nekoč zopet družila. Najin planiran obisk pri Zmagu v Podcerkvi bom pa sam opravil! Globoko sožalje pa izrekam tvoji družini, ki si jo tako neizmerno ljubil.
    1 point
  29. Pričel sem z obnovo Kawe Z1000H. OD tisoč narejenih so bili štirje uvoženi v YU in od teh so sedaj trije v Zasavju.
    1 point
  30. Neseš v Galmo in ti oni zrihtajo. Lahko pa neseš tudi fikretu, kamor tudi galma pošilja, pa potem v galmo. Lahko si pa omejen v svoji omejenosti, pa nikamor ne neseš. Velja za gospoda, ki si je celo življenje želel biti pravnik, pa ni ratalo, potem pa pametuje na forumihnasvete o nasvetih.
    -1 points
  31. Boljše to, kot nič. Cvt ima pa res veliko všečkov za lepljenje slik iz interneta.
    -1 points
  32. Irnat, končno si uspel napisat en prispevek, da ne pošiljaš samo anonimno minuse. Kaj naj si mislim o tebi, imaš en sam prispevek pa še to je neka grožnja. Kdo si kaj si s cim se ukvarjaš? Z oldtimerji očitno ne, sodeč po tem ubogem postu ki nima veze z ničemer.
    -1 points
  33. Pozdravljeni "Kolegi" prečitajte si, kdaj pripada popust pri zavarovanju starodobnika, pa boste videli da temu ni tako. Ne se čuditi, ko nam bodo tak popust ukinili. Potem bo pa ................ S takim početjem tudi oškodujete društva, delujejo v cilju ohranjanja tehnične kulturne dediščine (ne plačate članarine, nimate veljavnega certifikata za starodobnika...). Iskati izključno korist iz starodobništva ni prava odločitev. Energijo porabite raje za kaj bolj pametnega in koristnega. L.p. Ivo.
    -1 points
  34. Hvala ko mi delaš reklamo, ampak ni lepo, da objavljaš osebne podatke. Dobro veš, da je to kaznivo. Ker si rekel da ti nič ne morem preko sodišča, se bova pač pogovorila na štiri oči. Lep pozdrav do videnja
    -1 points
  35. Sem se zmotil in 2x objavil. Pa saj tukaj ni aktivnih moderatorjev. In če si jezen na meneker sem povedal, da si copy/paste oldtimer poznavalec iz interneta, ni treba, da si šel na osebni nivo. Bova pač drugače komunicirala. Žal je Slo.premajhna za ilegalo. In ko boš s strahom šel na naslednjo old prireditev, ti jaz res nisem kriv, ampak si si sam kriv.
    -1 points
  36. Pa ne mi zdaj odgovarjat, da so to grožnje, ker niso. Mešaš hobi in osebne stvari, ker se spuščaš na osebni nivo. Enostavno ne razumeš, da je nekaj hobi, drugo pa so osebni podatki. A boš tudi ti odgovarjal, če mi bodo jutri ukradli avto, ker si jim sporočil osebne podatke? Samo zato boš tepen in ne zaradi osebnih stvari ali tvojih zamer. Lp do videnja
    -1 points
  37. Smo imeli ravno v celju tak primer kraje oldtimerjev pred leti, pa vem, da je tebi preveliko zadoščenje, da nekoga zajebeš, kot da bi pomislil na posledice. Sram te je lahko.
    -1 points
  38. Hinavec se brani s pravom in se ne upa pogledat v oči. Kaj nisi rekel, da si želel študirat pravo.Tukaj imaš sedaj izjemno priložnost, da se igraš pravnika. Seveda ne vidiš krivice, ki si mi jo naredil, ampak rajši pišeš neke copy/paste pravniške izvlečke. Saj nos se zaceli, takšno pisanje pa trajno ostane nekje zapisano. Če bi jaz objavil tvoje osebne podatke, tvoje družine, naslov, kje in kdaj ste v službi, bi mogoče tvoja močvirska pamet tudi zaštekala, da je nekaj narobe? Samo nisem tako podel, pa čeprav imam bazo certifikatov s podatki. Je pa to zanimiva debata za IPRS. Samo še to, zakaj si me tako razjezil, če boš seveda hotel razumeti. Bivšemu ljubitelju oldtimerjev so sredi dneva pred leti tu blizu mene odpeljali dva oldtimerja zaradi takih pisarij. In vrednost je bila ocenjena na ceno novega vozila višjega razreda. Pa kaj ti pomaga ta vrednost, če to niso kasko, sploh pa proti kraji zavarovana vozila. Ta vozila je obnovil z svojimi rokami v 20tih letih. In potem je bilo dovolj malo preveč pametovanja na internetu in osebnih podatkov.In do zdaj ni bilo duha ne sluha o teh oldtimerjih. To priča, da so bili na delu profiji. V Celju imamo že itak na osnovi tablice ugotovljene osebne podatke pri teh naših dilerih. To sem doživel na lastne oči pred leti, ko sta se dva dilera pojavila pred vrati babice. Nikjer pa ni bil zapisan naslov..Zato me še bolj razkuri takšno pisanje, ko ne moreš najti drugega argumenta. In tisto tvoje pravne copy/paste pisarije si vtakni v rit, pa rajši malo bolj poglej naslednjič na prireditvi okoli sebe, da se ne boš spotaknil na lastni hudobiji. Pa da si ne boš pozabil spravit ta post in tudi ostale, da jih boš lahko čez leta lepil. Pa ne prosim več pisat v drugih temah, kako lahko okoli preneseš okoli zveze, certifikate in popuste, ker s tem samo škodiš resničnim ljubiteljem oldtimerjev. Rajši še naprej objavljal tvoje copy/paste prispevke in nasvete. Ti niso škodljivi za nas ljubitelje oldtimerjev.
    -2 points
This leaderboard is set to Ljubljana/GMT+02:00
×
×
  • Create New...