Jump to content

Morbus

Uporabnik
  • Prispevkov

    91
  • Pridružen

  • Zadnji obisk

  • Days Won

    8

Morbus last won the day on maj 8 2018

Morbus had the most liked content!

Ugled v skupnosti

16 DOBRO

O Morbus

  • Rank
    Uporabnik
  • Rojstni dan 24. 08. 1968

Nedavni obiskovalci profila

Blok z nedavni obiskovalci je onemogočen in ni prikazan drugim uporabnikom.

  1. Brat sem šel zgodovino sprejemanja zakona, vključno s predlog(i). Srž problema je verjetno v 9. točki 23. člena: (1) Pred registracijo vozila v Republiki Sloveniji je treba pri strokovni organizaciji opraviti postopek identifikacije za vozila: 9. ki so bila v Republiki Sloveniji pred 1. majem 2004 in niso bila registrirana ali pa so bila registrirana v Republiki Sloveniji, vendar niso vpisana v evidenci registriranih vozil; V starem zakonu (24. člen) te točke ni bilo. Upam, da bo pristojno ministrstvo za infrastrukturo hitro rešilo dilemo in bo vse tako, kot je bilo lani.
  2. Sem prebral še enkrat in ne razumem, kaj je spremenjeno z novim predpisom!. Nov zakon (Zakon o motornih vozilih – ZMV-1): 30. člen (pogoji za registracijo) (1) Vozilo se registrira na podlagi vloge lastnika vozila. Vlogi je treba priložiti dokazila, če registracijski organizaciji niso dosegljiva na podlagi uradnih evidenc: 1. dokazilo o izvoru in lastništvu vozila ali posameznih delov vozila, ki so bili dodatno vgrajeni (npr. šasija, motor); (2) Ne glede na 1. točko prejšnjega odstavka se registrira starodobnik, moped, traktor in traktorski priklopnik, če je bil na ozemlju Republike Slovenije pred 1. majem 2004, ter bivalni priklopnik, izdelan pred 1. januarjem 1998, če lastništvo vozila ni sporno. Star zakon (Zakon o motornih vozilih – ZMV): 31. člen (pogoji za registracijo) (1) Vozilo se registrira na podlagi vloge lastnika vozila. Vlogi je treba priložiti dokazila, če registracijski organizaciji niso dosegljiva na podlagi uradnih evidenc: 1. dokazilo o izvoru in lastništvu vozila ali posameznih delov vozila, ki so bili dodatno vgrajeni (npr. šasija, motor); (2) Ne glede na 1. točko prejšnjega odstavka se registrira starodobnik, moped, traktor in traktorski priklopnik, če je bil na ozemlju Republike Slovenije pred 1. majem 2004, ter bivalni priklopnik, izdelan pred 1. januarjem 1998, če lastništvo vozila ni sporno.
  3. Pa kaj komplicirajo, saj je 2. odstavek 30. člena novega zakona identičen 2. odstavku 31. člena starega zakona? Glasi pa se: "(2) Ne glede na 1. točko prejšnjega odstavka se registrira starodobnik, moped, traktor in traktorski priklopnik, če je bil na ozemlju Republike Slovenije pred 1. majem 2004, ter bivalni priklopnik, izdelan pred 1. januarjem 1998, če lastništvo vozila ni sporno."
  4. V nekaterih primerih plus še dve možni globi (500 EUR za nezavarovano vozilo in 500 EUR za vožnjo brez vozniškega dovoljenja). Ter seveda odvzem vozila v specifičnih primerih.
  5. Res je, s sklepom o dedovanju je lažje, ker ni ugotovitvenega postopka. Na AMZS se je zapletlo med preglednikom in referentko, ker preglednik v sistem ni vpisal moči motorja (KW), referentka pa zaradi tega ni mogla opraviti zavarovanja (konkretno Adriatic). »antasi« tisto o predhodnem preverjanju je odličen nasvet, ker ima policija na spletni strani osvežen seznam vseh prijavljenih ukradenih mopedov.
  6. Danes registriran Tomos Automatic 1 na AMZS. Postopek izveden na podlagi pravnomočnega sklepa o dedovanju (v takšnem primeru priče niso potrebne). Največja izmerjena hitrost 37,8 km/h. Zaželeno je, da imate pri sebi navodila za uporabo in vzdrževanje.
  7. Morbus

    Semering Laura

    http://www.leertouwer.com/default.asp?id=59&page=1&ps=100&pg=&search_id=1&txtrows=&search_word=laura&zoeken=Zoeken
  8. Version 1.0.0

    18 downloads

    TOMOS AUTOMATIC 1 - NAVODILA ZA UPORABO IN VZDRŽEVANJE (1973)
  9. Version 1.0.0

    42 downloads

    ROG PONY EXPRESS - KATALOG REZERVNIH DELOV (1972).
  10. Version 1.0.0

    19 downloads

    TOMOS AUTOMATIC N - KATALOG REZERVNIH DELOV (1972)
  11. Version 1.0.0

    15 downloads

    Rog Pony Express - PE8 - Katalog rezervnih delov
  12. Zakon o dopolnitvah Zakona o motornih vozilih (ZMV-B) (Uradni list RS, št. 68/2016 z dne 4.11.2016) 1.člen V Zakonu o motornih vozilih (Uradni list RS, št. 106/10 in 23/15) se v drugem odstavku 31. člena za besedo »starodobnik« dodata vejica in beseda »moped«. Začetek veljavnosti – petnajsti dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije. Novo besedilo 31. člena Zakona o motornih vozilih: 31. člen (pogoji za registracijo) (1) Vozilo se registrira na podlagi vloge lastnika vozila. Vlogi je treba priložiti dokazila, če registracijski organizaciji niso dosegljiva na podlagi uradnih evidenc: 1. dokazilo o izvoru in lastništvu vozila ali posameznih delov vozila, ki so bili dodatno vgrajeni (npr. šasija, motor); 2. potrdilo o skladnosti ali soglasje k registraciji, če gre za vozilo, za katero mora biti izdano tako potrdilo ali soglasje v skladu s tem zakonom; 3. dokazilo o sklenjenem zavarovanju avtomobilske odgovornosti, pri vozilih za javni prevoz potnikov pa tudi dokazilo o zavarovanju potnikov; 4. dokazilo o poravnani letni dajatvi za uporabo vozil v cestnem prometu, in 5. dokazilo o tehnični brezhibnosti vozila, razen za vozila, za katera skladno s 50. členom tega zakona tehnični pregled ni obvezen. Dokazilo o tehnični brezhibnosti vozila je veljavno, če je bil tehnični pregled opravljen pred največ 30 dnevi. (2) Ne glede na 1. točko prejšnjega odstavka se registrira starodobnik, moped, traktor in traktorski priklopnik, če je bil na ozemlju Republike Slovenije pred 1. majem 2004, ter bivalni priklopnik, izdelan pred 1. januarjem 1998, če lastništvo vozila ni sporno. (3) Registracijska organizacija kljub priložitvi potrdila iz 2. točke prvega odstavka tega člena ne registrira vozila, če jo homologacijski organ obvesti o svoji ugotovitvi, da vozilo pripada tipu vozila, ki kljub podeljeni homologaciji pomeni resno nevarnost za cestni promet.
  13. Oba l. 1968, nahajata se v MB, last mojega pokojnega očeta. Modri št. 02555 (potvrda o registraciji ex YU "Hrvaška), zlati št. 05866 (brez dokumentov).
  14. Da »Laure« ni potrebno registrirati, ni res. Res pa je, da jih ni bilo potrebno registrirati v rajnki državi, saj so bili tovrstni mopedi (npr. tudi Rog Pony Express) prodajani kot kolesa s pomožnim motorjem. Po veljavni zakonodaji je namreč tako: »moped« (»kolo z motorjem«) je motorno vozilo z dvema ali tremi kolesi, katerega delovna prostornina motorja na prisilni vžig ne presega 50 ccm ali moč motorja na kompresijski vžig ali trajna nazivna moč elektromotorja ne presega 4 kW in pri katerem konstrukcijsko določena hitrost ne presega 45 km/h (3. točka 13. člena Zakona o motornih vozilih). Udeležba v prometu je zato dovoljena le ob izpolnjevanju zahtevanih pogojev (biti morajo registrirana, imeti morajo veljavno prometno dovoljenje, označena morajo biti z registrskimi tablicami). Ustrezne pogoje mora izpolnjevati tudi voznik (vozniško dovoljenje kategorije AM, uporaba zaščitne čelade). V vseh navodilih za uporabo in vzdrževanje (Tomos Automatic, N, NT in NTP) je kot največja hitrost navedena 40 km/h. Enaka največja hitrost je vpisana tudi na proizvajalčevi spletni strani (T, TT, N, NT). Zaradi največje hitrosti 40 km/h zato ne spada med kolesa: kolo jeenosledno ali dvosledno vozilo z najmanj dvema kolesoma, ki ga poganja voznik z lastno močjo ali s pomočjo pomožnega motorja, s katerim lahko doseže hitrost največ 25 km/h (3. točka 13. člena Zakona o pravilih cestnega prometa). Ravno propadla novela Zakona o motornih vozilih bi določila definicijo koles s pomožnim motorjem. Večina policistov sicer voznike Laur in Pony Expressov pusti pri miru (iz prve roke povem, da predvsem zato, ker tega področja v zakonodaji ne poznajo). Povsem zakonito pa bo, če bo policist (neregistrirano) vozilo izločil iz prometa, vozniku (brez vozniškega dovoljenja) pa prepovedal nadaljnjo vožnjo ter mu izrekel ustrezen ukrep.
×
×
  • Create New...