Jump to content

jure1

Uporabnik
  • Prispevkov

    67
  • Pridružen

  • Zadnji obisk

Ugled v skupnosti

2 POVPREČNO

O jure1

  • Rank
    Uporabnik

Nedavni obiskovalci profila

Blok z nedavni obiskovalci je onemogočen in ni prikazan drugim uporabnikom.

  1. jure1

    prepis vozila

    Pusti kontakt, te pokličem, pa ti razložim postopek, ker mi je predolgo za pisat.
  2. Evo malo pozno, če še nisi rešil. Med platinami in ohišjem razdelilca ne sme biti stika, ponavadi pri menjavi platin na notranji strani pade pertinaks ploščica stran(zaradi starosti razpade). To je ponavadi tam, kjer je ena plastika in čez vijak in tam privijačiš kabelj od kondenzatorja, na drugi strani pa največkrat vzmet platin, tam lahko prebija in skuri svečko. Eni modeli imajo na cinšpuli keramični kondenzator, moj je bil počen. Stik pa je bil še vedno. A si poizkusil tisto svečko, ki ne dela na enem mopedu, tko samo za iskro. Meni je tole nagajal pri enem avtu, a mi je vedno pregorela na četrtem cilindru, vsakih 10 km. Potem sem kupil svečke starega tipa, bosna super 100, zamenjal keramični kondenzator in zadeva zdaj dela BP. Jih pa nisem našel v SLO, sem dobil iz Srbije. Enak problem sem imel imel na motorju za čoln, zanimivo ,vedno ,ko sem peljal ,vzratno je crknila svečka na drugem cilindru, pa je bilo vse handgetrib. Nikoli nisem našel napake. Ostal bi moral malo pogledat, nekje mora biti prevelik udar, ta nove svečke ki so kao primerne tudi za stare avte, je bolj loterija ali bo delovalo tako kot mora, spet odvisno od modela, enim dela na vse svečke ,enim pa samo na stari tip svečke. Večje kubikaže so kar problem. Mogoče bi nabavil vse takšne kot so v čolnu.
  3. poglej tudi izpuh, lahko da je zamašen, poglej tudi v cilinder, tam se pri batu lahko naberejo saje in ga zaduši. In zamenjaj kondenzator na štromu, meni je to crknilo na avtu in sem tudi naredil kakih 300 metrov potem je izgubil moč. Najhitreje je če vse podreš in očistiš in zamenjaš kondenzator ,pa ni hudič da ne bo peljal. če pa nisi vešč pa pripelji pa bom zrihtal, ali komu drugemu iz foruma ki to dela. lp
  4. poglej če imaš na pokrovčku na rezervarju zamašeno luknjico za zrak, poglej tudi če ni slučajno piknil kak obroček na batu. , lahko pa da nimaš prave dize in mu zmanjka bencina ko daš gas. to mi prvo pade na misel.
  5. Preden pelješ avto na homologacijo ,se pozanimaj na amzs, ker imajo tovarniške podatke o vseh vozilih, kaj je dejansko res bilo na tem letniku tovarniško gor. Če imajo v registru več dimenzij, potem ti morajo vpisati vse, v kolikor pa so za ta letnik predpisane samo ene dimenzije, potem je to to. Meni pri Mb190 ni hotel vpisat ne 16 ne 17 col, samo original 15 col ,ker sem postopek narobe zastavil. Prijatelj ima na fičotu 14 col pa ima vpisano. V glavnem, da vse uredit sam znat moraš.
  6. Hvala za odgovor. Ni problem en pleh gor navarit, jaz bi rad imel zapertlano in poravnano linijo z gruštom, kot ima original. Saj imam enga znanca, ki ima orodje za pertlanje, sam ga težko dobim doma, pa še daleč je. Najlažje je, če dobiš od enega uničenega grušta. Le ne bom dobil bom seveda izdelal kos po originalu. lp
  7. Zdravo. Rabil bi samo ojačitev za tomos apn6 novi tip, ki pride na grušt pod sedežem. Če ima kdo kakašen uničen grušt, ki ga ne rabi in bi odrezal stran -kupim, da ne bom delal nove. lp jure 041 421 912
  8. To ni čisto res. Postopek velja za vsa vozila starejša od 30 let, moped, avto, motorno kolo, traktor. Jaz sem uredil za moj avto brez dokumentov pred enim mesecem, zato sem opisal postopek. Ko sem pisal v opisu moped ,sem pisal pač v žargonu. Tamlad pravmo sem skoču z mopedam v Portorož na kufe, čeprav je 1000ccm. Če rabiš pomoč sporoči ,pa te usmerim kako pa kaj. LP
  9. Zdravo. Pojdi z dvema ponoletnima pričama na Avto Krka Ljubljana ali v drugo enoto, lahko tudi na AMZS; pokliči prej, ker ne delajo tega povsod, naredi izjavo o identifikaciji lastništva, moped mora biti od leta 2000, najkasnej od leta 2004 se mi zdi, v tvoji lasti (citiram: motor ta pa ta, št okvirja, št motorja imam v lasti od leta 2002, in sem ga hranil v garaži, dokumentov nimam.), kar potrdijo priče, nesi ta dokument ožigosan iz strani Avto Krke ali Amzs + moped in slike od mopeda na organizacijo, ki ureja certifikate za starodobnik(vpršaj kaj točno rabijo za postopek, lahko tudi v kak klub, ki to ureja, ko dobiš certifikat pelji moped v Avto Krka oziroma tja, kjer si uredil identifikacijo lastništva in opravi homologacijo za starodobno vozilo in ko dobiš homologacijo lopraviš še tehnični pregledin lahko registriraš moped. Časovno to pomeni; Postopek identifikacije o lastništvu, Avto Krka Lj, ali AMZS cca 15 eur-cca 30 min Ureditev certifikata: odvisno kje delaš, vsak ima svojo ceno, cca teden dni; Homologacija cca 90 eu- cca 1ura +tehnični pregled+ zavarovanje+ cestnina+tablica cca 100 eur, cca 30 min Tak je trenutni postopek za starodobnika brez dokumentov. Ne hodi na LPP, ker boš ratal star preden ti bodo kaj naredili. Tudi Logo tega ne dela.
  10. Zdravo. Kupim zaporožca, če kdo ve za kakašnega naj mi prosim sporoči. 041 421 912 Mojega bordo redečega sem v slabi nepremišljenosti prodal gospodu v Škofljico, žal velika napaka, a časa ne morem zavrtet nazaj. lp
  11. Zdravo. Kupim zaporožca, če kdo ve za kakašnega naj mi prosim sporoči. 041 421 912 lp
  12. Pozabil: Po števcu je narejeno 23000km- kdo bi vedel? Moj kontakt pa je 041 421 912 lp
  13. Prodam Mercedes 190, letnik 1986, motor 2.0, 118KM, bencin, 5 prestav. Od opreme ima elektro strešno okno, elektro nastavljio desno ogledalo, sedež nastavljiv po višini, centralno zaklepanje na daljinsko upravljanje, gretje zunanjih ogledal, gretje šob za pranje sprednje šipe, kot tudi gretje tekočine v posodi za pranje stekla ....... Avto je bil pred leti delno obnovljen-cca 5 let (obnova je stala cca 5000eur+), je dobro ohranjen in je redno servisiran. Obnovljeno je bilo komplet podvozje: zamenjani vsi končniki, doop drog + amortizer, narejena optika, vsi štirje amortizerji, križni zglob kardana, nosilca motorja, sprednje zavorne ploščice, nov zadnji lonec. Prebarvana samo zunanjost avtomobila, sedeže je problekel Marčinko, zamenjana razpokana armatura, komplet globinsko očiščena notranjost in original mercedes becker radio na cd, menjan sprednji gril. V lanskem letu na motorju opravljen servis, menjan mikro jermen, svečke, vsi kabli, razdelilna kapa + rotor, vse štiri vbrizgalne šobe in šoba za hladen vžig, olje servo volana. V letošnjem letu je bil opravljen redni servis, nov akumulator, obnovljen štarter, obnovljena lita platišča + gume, zamenjan volanski broč iz MB z sportline opremo Fi 390-glej zadnjo sliko, ker nimam slike iz mojega avta. Na avtu deluje vse, razen števec za dnevne kilometre se ne da stisnit na ničlo. Avto se pelje kot nov, res užitek v vožnji. Ima stastus starodobnika, vpisan v prometno dovoljenje kot tudi certifikat starodobnika. Prodam za ceno 2500 eur, možna manjava za lepo ohranjeno in servisirano novodobo vozilo od letnika 2000 naprej Prodam izkjučno zaradi selitve in avto rabi streho nad glavo. Prosim samo resni, ki iščete oldimerja in ne avto za vsakodnevno vožnjo zaradi poceni registracije. Kontakt 041 421 912
  14. Prodam samo v kompletu zbirko modelčkov(70 kom) za 300 eur. Imam tudi nekaj revij za modele, katere pa sem kupoval posebej pa nimam. Možna je kakšna realna menjava za lep moped ali skuter. 041 421 912
×
×
  • Create New...