Jump to content

malnar

Uporabnik
  • Prispevkov

    1 517
  • Pridružen

  • Zadnji obisk

  • Days Won

    17

malnar last won the day on februar 21

malnar had the most liked content!

Ugled v skupnosti

39 ODLIČNO

2 sledilcev

O malnar

  • Rank
    Uporabnik
  • Rojstni dan 22. 04. 1949

Nedavni obiskovalci profila

7 860 profile views
  1. Slikano je pa morda v Čižićih!!! Tam smo ga svoje dni kar lepo "biksali"!
  2. Se mi je zdelo da je na Krku! Na tem Fapu so izbirali "zajčice " za Haludovo!!!
  3. Če ni na Krku, je potem možen samo še Cres. Samo kje. Te otoke poznam. Morda Merag izgradnja Trajektne luke?
  4. Če so na sliki gole pič.e in je slikano na otoku, je logično, da je to Goli otok!!! Če je tako, bom rekel, da je to Rab!
  5. Tako, kot je navedel Praporščak! Če je v registru in če je lastnik že umrl, se ti slaba piše.
  6. Ni potrebno. Vilice razdri in odnesi nekomu, ki ima močan " primež" (šraufštok). Vilice se vpne v primež, na rog vilice se natakne močno cev in se s cuknjem počasi izravnava krak. Vilice je potrebno vpeti med oba križa!!!
  7. To je Goli otok! Lahko bi se imenoval "Tripičkić!" V ozadju se vidi Prvić! Si dal dober namig Darko!
  8. Vsekakor je to letnik med 1965 in 1969. Po letu 1965 so uporabljali rezervarje takšne, kot je tvoj. Ker ima na balanci ročico za gas in klasično balanco od T 12 pa sklepam da do 1969 .Kasneje so uporabljali Balanco, kot jo ima T-14 V z ročico za zrak pa ob strani - boku motorja.
  9. Te vilice bi se dalo popraviti! Tomos 14 M IN 15 sta imela daljši vrat, tako kot BT ali CTX.
  10. Fapica!Na Krku. Morda tudi na Rabu.
  11. AOS ni imel kromiranih " lončkov" temveč v original barvi motorja. Ni grše stvari, kot lončki in feltne pobarvani s krom spejem. Pri starodobnih motorjih in avtomobilih ni odstopanj od originala. Poglej si na Guglu, kakšen je bil original AOS in se odloči!
  12. Ja prav imaš. Goma, ki jo vidiš drži te " lončke ". Z vrha previdno nalij nafto tako, da bo stekla med gumo in vilice. Vpeto v primežu imej ravno kontra, kot imaš na sliki, da bo nafta stekla navzdol.Natakni si rokavice tiste, ki so iz blaga in na oprijemalni strani gumirane. Te preprečujejo drsenje. Močno stisni za lenček in ga poizkušaj zavrteti v levo ali desno. Če ti bo uspelo zavrteti lonček, ti ga bo tudi uspelo potegniti iz vilic. To lahko traja ves dan ali pa še več. Glej da bo lepo prepojeno z Nafto. Če ti pa pride Nafta na rokavice ne boš nič naredil, ker ti bo drselo. Če ne boš uspel, vzemi " fleksarco" in prereži lonček, ki ga potem zlahka snameš. 1 lonček stane cca 15 Eurov. Za kromanje obeh, boš pa plačal okoli 20 eurov . Sedaj se pa odloči. l.p. Malnar
  13. Pa si jo prav zložil skupaj? Sklopka mora "dihati". Vsaka " bunkica" mora biti nad praznim prostorom. Nikakor, da bi se po dve skupaj dotikali!!!
  14. Tak avto je brez veze vžigat. Jaz bi na tvojem mestu vzel agregat iz avtomobila in ga temeljito pregledal. Ta avto potrebuje veliko nege!!!!
×
×
  • Create New...