Jump to content

jozel26

Uporabnik
  • Prispevkov

    34
  • Pridružen

  • Zadnji obisk

  • Days Won

    1

jozel26 last won the day on april 13 2017

jozel26 had the most liked content!

Ugled v skupnosti

3 POVPREČNO

O jozel26

  • Rank
    Uporabnik

Nedavni obiskovalci profila

802 profile views
  1. Evo fotka sedeza. To je sedalni del , podrobno kot pri ficku zadnji. Ta avto ima spredaj klop in so se na obremenjenih delih vzmeti posedle oz. Polomile. Počene žice bom poskusil povariti vendar nisem prepričan da bo OK ker so zelo jeklene.
  2. No Fiat je po celotnem dobil dvokomponentni Epoksi temeljno barvo in sedaj počiva pokrit na delovni mizi. Uspelo mi ga je očisti vseh starih lakov in kitov do gole pločevine. Sedaj sem se začel posvečati sedežem da jih pošljem na preoblačenje. Je pa težava da so vzmeti prlično poškodovane. Kako bom rešil se nimam ideje. Ena varianta je ojačitev mreža s pasovi iz umetne snovi - gurtna. Če ima kdo kakšno idejo dobrodošlo.
  3. Zdravo Počasi napredujem, je pa komplicirano ker danes očistim naslednji dan pa že oksidira, zato sem se odločil da z temeljno barvam sproti po delih. Do danes sem uspel pokrpati poden in prvi del. Kar sem delal sam sem pokrpal na stik predhodniki pa so varili na cm prekrivanja. Ostaja mi se krpanje zadnjega dela vendar bo šlo hitreje ker imam že izdelane profile. S čim je predlog da pokrijem in zravnan zvare z fuga maso ali poliester kit s primesjo vlaken. Potem pa grem z tankim slojem bodija in mat dvokomponentni lak v barvi avta. Tako mislim da bo najbolj blizu originalu, sicer pa ne vem ker nisem nikoli videl. Lp
  4. Na netu s našel odstranjevalec premazov Lava E. Zanima me ali mogoče kdo ve če kubit premažemo s to snovjo potem pa očistim dokončno s peskom. Kolikšna je možnost uspeha. Lp
  5. Pričel s peskanjem in očistil prvi del avta s spodnje strani. A ima kdo izkušnje ali se lahko peska tudi mesto kjer je vtisnjena številka šasije. Potem pa se ali obstaja kakšna zadeva s katero bi predhodno očistil kubit. Po spodnji strani sem jo grel z brenerjem. S peskom ne gre oz zelo počasi. A bo mogoče šlo z odstranjevalcem lakov.
  6. Hvala Zagotovo bo spodaj v barvi vozila. Edino ne vem ali bi sploh šel z zaščito (body) ki se potem barva z lakom in je podlaga plastično elastična. Vse je OK vendar leta 60 tega ni bilo in ni približno originalu je pa zagotovo dobro. Sem pa danes očistil nekaj stare smole in bil pozitivno presenečen. Avto ne bo rabil veliko dodatne pločevine ker je originalna v odličnem stanju. Drugače sem pa danes našel končno sliko mojega izdelka tako da vem kakšen je cilj. Prilagam foto odkritje pod staro izolacijo in kaj bi želel imeti na koncu. Če ima kdo kaj od okrasnih letev po vratih bo dobrodošlo. Mislim da bo tu največja težava ker so ta model H - LUSO delali samo leta 59-60 nebi pa želel te luknje povariti in izdelati izgled D modela za katerega pa imam kpl letve.
  7. Vidim nič novih idej glede kleparsko del. Karoserijo sem danes uspel spraviti na mizo. Če bo vse po načrtih za prvomajske mogoče pričnem s peskanje spodnjega dela.
  8. Zdravo Nihče se ne javi za kompenzacijo zato se kleparije moram lotiti sam. V teku je izdelava priročne mize na kateri bom lahko obračal karoserijo. Sledi peskanje in krpanje. Potem pa ne vem ali dno kaj barvam z bodijem ali samo barva avtomobila. V načrtu imam najprej rešiti od spodaj in potem zunanji vidni del karoserije. Če ima kdo izkušnje naj napiše kakšen nasvet. Hvala in lp
  9. Hvala Za opozorilo, mi je pa kolega omenil da so včasih to mojstri nastavljali tako da so na avtu vklopili porabnike in potem se pri 3000 obratih nastavi na polnih 13.7 V. No sedaj te možnost ni ker avto se lep čas ne bo na red. Caka me namreč še mehanika zadnjega dela in komplet kleparska in ličarska dela. Če bi bil mogoče kdo pripravljen da mu bolj leži klparija in barvanje sem pripravljen na sodelovanje, drugače kleparije se čez zimo lotim sam na barvanje pa bo avto moral v lakirno komoro. Lep pozdrav
  10. Zdravo Naloga zaključena po zgornjih navodilih sem opravil polarizacijo in vse je delalo kot je napisano. Potem sem priklopil original regler in ponovno očistil kontakte. Ko sem motor spravil v tek sem ročno premikal kontaktorje. Med kontaktorje je bilo nekaj iskrenja. Nato sem povečeval silo na vzmeteh kontaktorjev. Tedaj sem opazil da če povečam silo na kontaktorju nad oznako 51 se je napetost dvignila na 13 V. Pred tem sem dal še par kratkih signalov +iz baterije na oznako 67 oz. Regulacijo dinama. Potem sem motor ugasnil ga ponovno zagnal in kontrola je ugasnila napetost na akumulatorju pa se je ob srednjih obratih motorja dvignila na 13 V kar je pokazatelj, da sistem deluje pravilno. No pa sem se nekaj novega naučil. Vsem hvala za literaturo in namige. Sedaj je motor pripravljen na vgradnjo v avto. Sledi delo naprej obnova mehanike zadnjega dela vozila. Hvala vsem in lp
  11. Regler zamenjal vendar ni sprememb. Po navodilih se izvedel test dinama in daje 2 V. potem sem po navodilu naredil polarizacijo in dinama se je zavrtela in tudi grela kar mi daje upanje da se bo mogoče le zbudila. Jutri nadaljujem pa sporočim kaj se je dogodilo.
  12. Regler je identičen in dobim danes enega na posojo pa preverim kaj se bo dogajalo. A imamo navodila ki jih omenjate za fičkotov regler. Na netu je zelo malo napisanega o dinami .
  13. Ivo hvala vendar še vedno mislim da je napaka v regulatorju ker če priklopim stalni plus na stator oz.67. Se napetost na akumulatorju iz 12.5 V dvigne na 13.5. Delovanje mi je nepoznano razen osnov ki smo jih imeli pri fiziki. Vendar če mi pomagate bomo skupaj našli napako. Bom danes izmeril rotor in napišem rezultat. Me pa zanima kako morajo delati tuljave v reglerju. Sedaj je na oznaki 30 stalni tok razdvojeno, če dam kontakt in ročno spojim kontakt ga spula zadrži in razdvoji 67 pri tem pa ugasne kontrola. No do tu sem prišel včeraj. Hvala za vse odgovore in se priporočam. Lp
  14. Sem peljal + direktno na 67 in potem je začel dinamo polniti z 13.5 V vendar takoj ko sem prekinil dovod + je polnjenje prenehalo. Koliko časa lahko držim plus na 67 da ne bi naredil dodatno škodo. In kakšne obrate je potrebno dvigniti na motorju.
  15. Zdravo Vse tako dela kot si napisal. Vrti se če jo priklopim na 12 V in zmanjšuje če dodam plus na oznako 67. Torej dinama je OK. Ima kdo povezavo na delovanje zunanjega reglerja. Hvala skupaj bomo rešili in še nekaj novega naučili. Lp
×
×
  • Create New...