Jump to content

2cvkeža

Uporabnik
  • Prispevkov

    270
  • Pridružen

  • Zadnji obisk

  • Days Won

    5

2cvkeža last won the day on avgust 31 2017

2cvkeža had the most liked content!

Ugled v skupnosti

17 DOBRO

O 2cvkeža

  • Rank
    Poročnik

Nedavni obiskovalci profila

1 060 profile views
  1. To ne vem. Se pa spomnim, da je gospod govoru, da je bil nekoč "sanitet"...
  2. Lepo , da je ta IMV še med živimi. Sem poznal prvega lastnika, žal je že pokojen. Srečno vožnjo novemu lastniku.
  3. https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=12849803 Prodam... za obnovo... , več info na oglasu oziroma ob ogledu
  4. Prodam ... ZASTAVA 101 katalog rezervnih delov letnik 1985 http://www.bolha.com/knjige-revije-stripi/strokovna-literatura-prirocniki/znanost-in-tehnika/zastava-101-katalog-rezervnih-delov-1333817656.html CENA: 50,00 € Možna je tudi menjava za literaturo TOMOS_CITROEN ali CIMOS_CITROEN (literatura pride v poštev samo v jezikih: slovenski, srbohrvaški, makedonski, ex YU jeziki ) Osebni prevzem ali pošljem po pošti po ceniku Pošte Slovenije telefon 041 511 626
  5. AKCIJA JANUAR ! Do konca meseca januarja praznimo skladišče. Na vse izdelke iz zaloge , na redne cene nudimo 30% popust ! Pohitite, pokličite zaloga je omejena ... 041511626 ali 059 989 901 http://www.2cvkeza.com/sl/product-category/servisni-deli/?product_count=60
  6. CITROËN TOMOS - CITROËN CIMOS 1958 / 1990 S pisanjem tega bloga bom poleg predstavitve danes redkega Tomosovega avtomobila na naših prostorih poskusil urediti moj osebni arhiv Tomos - Cimos Citroën. Gradivo zanj zbiram že več kot 20 let. Včasih se bo prikradla kakšna napaka, včasih bo kaj izpuščeno... Vsekakor pa se bom trudil sproti popravljati ali dodajati informacije ter tako postaviti vse skupaj v pravilni časovni okvir od leta 1958 do leta 1990. Vesel bom , če me bralci popravite ko napravim napako ali pa sami dodate kakšno zanimivost iz tega časa, ki se nanaša na naše Spačke in ostala vozila citroën A serije. https://dnevna-doza-zgodovine.blogspot.si/ Vsakega vašega odziva bom vesel. Če poznate kakšno zanimivost iz tistega obdobja v zvezi Tomosovih in Cimosovih Citroenov, imate literaturo in drugo dokumentacijo, ste delali v Tomosu, Cimosu... me kontaktirajte na email 2cv.ak350@gmail.com lp Janez
  7. Zanimiv tale od Pošte. Imel sem v spominu , da so bili "Poštarji" rumeni. Ma, zadnjič sem se menil z enim gospodom, ki je kot pubec kupil Spačka furgona od Pošte in mi je zatrdil zagotovo, da je bil njegov Spaček sive barve ( kot večina takrat) z nabarvanim logotipom PTT. Tale je zdaj oranžne barve. Ve kdo kaj več o poštarskih avtih pri nas pred 90 letom ?
  8. Nova linija izdelkov za obnovo tovornih Citroenov A serije bo na voljo v kratkem... Citroen AU, AZU, AK250, AK350, AKS, AK400, Acadiane ...
  9. Res je, samo Citroene A serije od 1948 do 1990 ... Druge tipe starodobnikov pa ne.
  10. Končni izdelek, prašno barvan...
  11. Prvi letošnji izdelki ... Nosilec rezervnega kolesa v motornem prostoru za 2CV Spačka do letnika 1970. Izdelan po originalnem kosu. V petdesetih in šestdesetih se je nosilec prodajal kot dodatna oprema. Leta 1969 v mesecu septembru pa so imeli Spački tip AZL (v promocijah, reklamah so uporabljali naziv Spaček70) , ki so prihajali iz tovarne Tomos v Kopru ta nosilec v redni tovarniški opremi. Nosilec je izdelan iz cevi premera 20 mm z dodano ploščo na zgornjem delu na katero se nasadi rezervno kolo in se ga privijači s kolesno matico ter zavaruje na drugi strani z R varovalko. Na zadnjem delu nosilca so ušesa, ki se privijačijo na vijak blatnika na levi in desni strani, na prednjem delu je naslonjen na nosilec luči. Nosilec je namenjen vozilom Citroen 2CV AZL do letnika 1970, z motorji moči 12 in 18 konjev. Za Spačke od letnika 1971 z novim 602 motorjem je nosilec drugačne oblike in ga bom začel izdelovati knec meseca Januarja. Nosilce in ostale izdelke lahko naročite tukaj ... http://www.2cvkeza.com/sl/2cvkeza-trgovina/ Nosilci bodo prašno barvani in prripravljeni za montažo...
  12. Novo leto nov začetek ... "zgodnjejutranjiprevoz"
  13. Za uspešen zaključek leta 2017 sem včeraj že tradicionalno kot vsako leto pomagal na terenu pri končni sestavi Spačka mojega dolgoletnega prijatelja in poslovnega partnerja. Obnova se je začela nekaj mesecev prej, v zgodnjih mesecih tega leta in se je končala včeraj ko smo se popeljali z obnovljenim Spačkom. Spaček se je pojavil na avto oglasih v začetku leta kot dolgoletno nedokončan projekt. Vsaj skoraj 20 let je minilo od začetka del in prejšni lastnik ni uspel dokončati. Avto je bil kupljen v kosih in nekompleten. Dela je bilo veliko, od podvozja, do mehanike, do... Karoserija je bila obnovljena in z nekaj dodelave pripravljena za ličenje. Zanimiva pa je bila predvsem iz enega vidika. Prejšni lastnik je pred kakšnimi 15 - 17 leti kupil moje izdelke za obnovo karoserije in jo z njimi tudi lepo povaril - obnovil. Podi, pragovi, stebrički, prednja stena pod pedali... Spaček je obarvan v originalni odtenek Vert Jade, nova streha enakega odtenka, zelena notranjost in s pnevmatikami Michelin 125X . Poseben čar mu dajejo še kvadratne luči, ki so bile del opreme Spačkov v sredini sedemdesetih. ps. na slikah mu manjkajo še pokrovi koles...
  14. Čuj, ne verjamem da so naši taborniki imeli C15 Dangel Pisteur ali pa 4x4 Dangel. Kar je bilo od C15 ostalo po "osamosvojitvi" v SV je bilo od Cimosa od JNA iz osemdesetih. Ne vse skupaj posploševat pa dajte malo raziskovat. Splet je poln cvetk. Vsak, ki ima pet minut časa napiše nekaj kar prekopira iz spleta, kar je nekdo prekopiral iz spleta, je prekopiral iz spleta... iz spleta... spleta...... itd ... copycopycopy... Če hočeš napisat, da je slovenska vojska imela C15 v svojem voznem parku in nisi siguren katere modele, greš, vprašaš in potem napišeš. Malo raziščeš v živo. Kopirancev je splet poln in potem so taki posti v katerih so linki na neke Francoske avte, ki se niso nikoli pojavili v Sloveniji. NE, kar je bilo v slovenski vojski Citroenov so bili podedovani Citroeni od JNA in to pomeni da so bili od CIMOSA iz njihove delavnice specialnih vozil v Kopru. Predelani CXi, predelani C15 in predelani C25. Nkeaj tudi Dijan DAK za prevoz psov. Dosti je bilo pa še Zastav 125PZ rešilcev prav tako narejenih v Cimosu. Ko je to "pocrkalo" v devedesetih in so jih odstavili - zmetali na odpad pa niso kupovali več Citroenov, vsaj ne teh tipov. Mogoče kakšen Jumper prvega letnika potem pa nič več.
×
×
  • Create New...