Jump to content

ivo111

Začetnik
  • Prispevkov

    10
  • Pridružen

  • Zadnji obisk

Ugled v skupnosti

0 POVPREČNO

O ivo111

  • Rank
    Desetnik

Nedavni obiskovalci profila

Blok z nedavni obiskovalci je onemogočen in ni prikazan drugim uporabnikom.

  1. Pozdravljeni Namoči vse dele v nitro razredčilo. Če barva ni hudo kakovostna se bo napihnila in potem lepo odstopi. To je najcenejša varianta. Obstaja "Lavacol" ali pa kateri drugi, ki je namenjen prav odstranjevanju barve. Navodilo bo priloženo. Ko bo barva odstopila pa v "ferosan" da bo pojedlo še rjo, potem pa kot sem napisal. Čiščenje vzmeti znotraj. Vzemi pletenico (zajlo) debeline 3, 4, ali 5mm, odreži kos približno 300 mm dolžine. Vzemi vrstno sponko od električarjev. Eno namesti približno 20 mm od konca pletenice in jo zategni. Vzemi kombinirke in posamezne žičke upogni navzven, da dobiš ščetko. Na pletenico daj trdo plastično cevko da se bo vrtela pletenica v njej. Na drugi konec daj še eno sponko 30 mm od konca pletenice in zategni. Vstavi pletenico v vrtali stroj. Smer vrtenja naj bi v isti smeri kot je smer navijanja pletenice. Vzmet daj v primež. Uporabljaj rokavice in očala. Malo potrpljenja, pa bo. Tako orodje je zelo primerno za čiščenje izpušnih cevi, le mere je potrebno prilagoditi. Pripravo za napenjanje moram pogledati, mislim da je še nekje. Pa veliko zadovoljstva in veselja pri delu. Ivo
  2. Pozdravljeni Elementi na sliki so mi poznani. Nihalke imajo vstavljene puše iz medenine, po dve sta v vsaki nihalki. Nekateri imajo kar jeklene puše. Potrebno jih je z izbijačem in kladivom demontirati. Če so izrabljene se naredijo nove, (strugar), poglej tudi sornike v kakšnem stanju so. V poštev pride izključno galvansko cinkanje!!!! Tako je bilo tudi original. Barvo je potrebno odstraniti. Barve na vzmeteh ne termično odstranjevati, izvedi mehansko ali pa kemija. V galvanikah barve ne marajo, odstrani jo sam. Za rjo in maščobo imajo kemijo. Če želiš da bodo vzmeti res lepo pocinkane, naredi pripravo in jih napni toliko da se bo med navoji vzmeti videl zrak. Sam uporabljam za odstranjevanje rje ferosan. Namočim 24 ur, ne več, oprem z vodo, posušim. Potem pa z rotacijsko žično ščetko grem skozi celo površino. Tako se popravi površina, pa je potem pocinkana površina lepša. Bodi dovolj. Če še kaj rabiš se oglasi. L.P. Ivo
  3. Pozdravljeni Sem pogledal. Serijsko številko okvirja 002413 ima moj pony expres kupljen 1.6.1971. Če ima še kdo številko okvirja in je znano leto izdelave, naj sporoči, pa lahko po tem sklepaš na leto izdelave. L.p. Ivo
  4. Pozdravljeni Lepo je restavrirana. Zanima me v kakšnem stanju imaš aluminijaste okrasne letve? Tam so navadno potrgani pritrdilni čepi z navoji. Zanima me ideja kako boš reševal? Sam sem tudi pred tem, cena novih je vse prej kot normalna. L:p. Ivo
  5. Pozdravljeni Zelo lepo si pobarval pločevino. Sedeži pri Z-750 so imeli 50 mm široke gumijaste trakove, ki pa niso dolgo držali, so se kar trgali. Tiste izvedbe, ki so imele vzmeti so bile boljše. Stopi s takim sedežem, ki je na sliki, k tapetniku, ki izdeluje oblazinjeno pohištvo po naročilu. Ti imajo gotovo take vzmeti, pa se zmenita kako mu boš pripravil ogrodje. Če ne boš uspešen pri prvem, se kar odpravi k naslednjemu. L.p. Ivo
  6. ivo111

    Kolo Rog pony

    Pozdravljeni Obnavljam kolo PONY1. Je bele barve. Na sliki vidim, da ima torbico bele barve. Sem mislil da so bile samo črne. Sedež je bele barve. Bela torbica mi še manjka, in bela "pumpa" morala bi biti 360 mm, tako sem izmeril. Če jo kdo ima naj mi prosim sporoči. Lep pozdrav Ivo
  7. Pozdravljeni To je pravi pristop, da se lahko pride do vseh pločevinskih delov. Ko sem obnavljal Z-750 sem mislil da bi ga spodaj pobarvali črno, z "dinitrol zaščito". No po nekaj posvetih s kolegi, pa so me spomnili da so bili novi avtomobili tudi spodaj enake barve kot je barva karoserije zgoraj. Našel sem premaz, ki je ob enem zaščita, mislim da tudi bil od proizvajalca dinitrol. Premaz je bil taki, da je bilo možno čez nanašati avtolak, brez da bi ga lak raztopil. Najprej smo delno s čopičem, delno pa s pištolo nanesli zaščitni premaz, na to pa še avtolak. Še lani na enem srečanju mi je en starejši možakar pritrdil, ja točno taki je bil novi. Poglej drugi pa so spodaj črno napacani. Veliko užitka pri delu. Ivo
  8. Pozdravljeni V vsakdanjih vozilih že dolgo ni več dinam, pa jih mojstri v glavnem ne poznajo več Če dinamo priključiš kot motor, pa se vrti, to še ne pomeni da je z njim vse v redu. Eden od načinov preverjanja rotorja je tudi naslednji: Navaden unimer za elektriko preklopimo na področje za merjenje upornosti, ali pa če ima zvočni signal za preverjanje tokokroga. Potem je potrebno iti skozi kolektor na naslednji način: Z instrumentom preverimo ali je tokokrog sklenjen med lamelami ki so za 180 stopinj zamaknjeni, torej sta na nasprotni strani. Navadno se tu najde napaka. Potem pa je treba še preveriti vsako lamelo na kolektorju, če nima stika z maso na rotorju(kovinskim delom v katerem je navitje. Tako so me naučili, ko sem bil še vajenec. Do sedaj sem bil uspešen na ta način. L.P. Ivo
×
×
  • Create New...