Jump to content

ivo111

Začetnik
  • Prispevkov

    8
  • Pridružen

  • Zadnji obisk

Ugled v skupnosti

0 POVPREČNO

O ivo111

  • Rank
    Poddesetnik

Nedavni obiskovalci profila

Blok z nedavni obiskovalci je onemogočen in ni prikazan drugim uporabnikom.

  1. Pozdravljeni Sem pogledal. Serijsko številko okvirja 002413 ima moj pony expres kupljen 1.6.1971. Če ima še kdo številko okvirja in je znano leto izdelave, naj sporoči, pa lahko po tem sklepaš na leto izdelave. L.p. Ivo
  2. Pozdravljeni Lepo je restavrirana. Zanima me v kakšnem stanju imaš aluminijaste okrasne letve? Tam so navadno potrgani pritrdilni čepi z navoji. Zanima me ideja kako boš reševal? Sam sem tudi pred tem, cena novih je vse prej kot normalna. L:p. Ivo
  3. Pozdravljeni Zelo lepo si pobarval pločevino. Sedeži pri Z-750 so imeli 50 mm široke gumijaste trakove, ki pa niso dolgo držali, so se kar trgali. Tiste izvedbe, ki so imele vzmeti so bile boljše. Stopi s takim sedežem, ki je na sliki, k tapetniku, ki izdeluje oblazinjeno pohištvo po naročilu. Ti imajo gotovo take vzmeti, pa se zmenita kako mu boš pripravil ogrodje. Če ne boš uspešen pri prvem, se kar odpravi k naslednjemu. L.p. Ivo
  4. ivo111

    Kolo Rog pony

    Pozdravljeni Obnavljam kolo PONY1. Je bele barve. Na sliki vidim, da ima torbico bele barve. Sem mislil da so bile samo črne. Sedež je bele barve. Bela torbica mi še manjka, in bela "pumpa" morala bi biti 360 mm, tako sem izmeril. Če jo kdo ima naj mi prosim sporoči. Lep pozdrav Ivo
  5. Pozdravljeni To je pravi pristop, da se lahko pride do vseh pločevinskih delov. Ko sem obnavljal Z-750 sem mislil da bi ga spodaj pobarvali črno, z "dinitrol zaščito". No po nekaj posvetih s kolegi, pa so me spomnili da so bili novi avtomobili tudi spodaj enake barve kot je barva karoserije zgoraj. Našel sem premaz, ki je ob enem zaščita, mislim da tudi bil od proizvajalca dinitrol. Premaz je bil taki, da je bilo možno čez nanašati avtolak, brez da bi ga lak raztopil. Najprej smo delno s čopičem, delno pa s pištolo nanesli zaščitni premaz, na to pa še avtolak. Še lani na enem srečanju mi je en starejši možakar pritrdil, ja točno taki je bil novi. Poglej drugi pa so spodaj črno napacani. Veliko užitka pri delu. Ivo
  6. Pozdravljeni V vsakdanjih vozilih že dolgo ni več dinam, pa jih mojstri v glavnem ne poznajo več Če dinamo priključiš kot motor, pa se vrti, to še ne pomeni da je z njim vse v redu. Eden od načinov preverjanja rotorja je tudi naslednji: Navaden unimer za elektriko preklopimo na področje za merjenje upornosti, ali pa če ima zvočni signal za preverjanje tokokroga. Potem je potrebno iti skozi kolektor na naslednji način: Z instrumentom preverimo ali je tokokrog sklenjen med lamelami ki so za 180 stopinj zamaknjeni, torej sta na nasprotni strani. Navadno se tu najde napaka. Potem pa je treba še preveriti vsako lamelo na kolektorju, če nima stika z maso na rotorju(kovinskim delom v katerem je navitje. Tako so me naučili, ko sem bil še vajenec. Do sedaj sem bil uspešen na ta način. L.P. Ivo
×
×
  • Create New...