Jump to content
  • Registracija

Snecer

Uporabnik
  • Prispevkov

    11
  • Pridružen

  • Zadnji obisk

  • Days Won

    1

Snecer last won the day on junij 19 2021

Snecer had the most liked content!

Nedavni obiskovalci profila

Blok z nedavni obiskovalci je onemogočen in ni prikazan drugim uporabnikom.

Snecer's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Collaborator Rare
  • First Post Rare
  • Dedicated Rare
  • Week One Done
  • One Month Later

Recent Badges

1

Ugled v skupnosti

  1. ta moj je bil reg. že nekoč v jugi, leta 27.4.1968, očitno takrat na ta dan še ni bil praznik kasneje pa reg. mopedov nise bile več obvezne na tehnicnem ga da mojster vsako leto na valj, pri 40kmh spusti gas in to je to vse skupaj z zavarovanjem je letno okoli 40 eur če ni papirjev, se zadeva uredi z dvema pričama in sestavi zapisnik, s tomosom ni težav,ker je tu proizveden pred 2004
  2. seveda, to je moped, po novem do 45kmh moj je registriran kot moped, nič bat
  3. Ne vem, če so ATE zavore original, zamenjal sem jih s spodnjimi.
  4. Tako. Utekel gume in zavore ter skombiniral sedež. Pocinkano ogrodje iz replike, guma OEM. Še verigo bo potrebno menjati, ker je ta nekako že pri koncu pa počasi bo.
  5. Nabavil bele gume in menjal pakne , ki so bile še na oko lepe, no saj modeš nima dosti km, ampak zavorni učinek je bil skromen (tudi zaradi umazanije).
  6. Se skoraj ne splača (gledati moram 19"), stanejo s poštnino 65 EUR...
  7. Za moped po moje tega ni? link? Obe gumi z belim robom stanejo okol 90 eur, ni ekstremno, pa 20 let najmanj mir.
  8. gume z belim robom nujno, pa bo kot iz fabrike
  9. Pa verjetno je res bila zadnja lučka menjana, tam nekje leta 1967, da je osvetljevala še tablico. Imam potrdilo iz tehničnega iz tistega časa A ne vem, če bi to menjaval, dobijo se neke replike, moral bi iskati kak original iz tistega obdobja.
  10. Menjana tudi gumica za vplinjač, kar težko jo dobiš gor, ker je hudo tesno, je blok motora precej blizu. Očiščen vplinjač in novo tesnilo. Menjano tesnilo na gredi pri elektriki. Potrebno bo še malo osvežiti sprednje vilice (olje, tesnila) pa mogoče pogledat zavore, sicer še ok primejo.
  11. Da predstavim še svojega Tomos Pucha. Moped je še99% v originalnem stanju Obnovljena je bila elektrika, nova cinšpula, platine in kondenzator, magnet je po 62 letih še bp, dobra iskra itd. Elektrika je sicer švedska Stefa, Tomos je izvažal mopede tudi na Švedsko in verjetno so imeli kakšen deal. Vžiga ko raketa. Dejansko gre za Puch VS 50 L-luxury (tako je vpisan tudi v prometni iz 70ih let, ko so mopedi morali biti registrirani-Colibri VS 50 L). V Tomosu so ga po licenci samo sestavili, dodali nalepko Colibri, saj se je pri nas tržil pod tem imenom, na Magura ročice dodali napis tomos ter na dekl pritisnili Tomos Puch. Vse ostalo je "Puch", od ključa za ključavnice dalje. Edino kar je dodal Tomos in je drugače je zadnja luč, ki je enaka kot za 14ko in da se na modelih VS 50 L pojavlja tudi dolga izpušna cev. Zamenjan je bil izpuh, ker se starega ni dalo ve očistit (k sreči enak nadomestni), nekaj zajl, cevka za bencin in pipica za tank, veriga očiščena, še vedno prva Favorit (češka). Moped ima 7500km (sem prvi lastnik, če zanemarimo nasledstvo. Tudi gume sem menjal, a bo treba dati z belo robo, stare so razpadle. Menjano tudi sedalo sedeža, original novo gumijasto, edino kar je, ogrodje sedeža je "nekdo" pobarval, naj bo individualiziran. Vsi menjani "deli" so shranjeni, razen gum. Pelje se "kot prvi dan".
×
×
  • Create New...