Jump to content

Tadej

Uporabnik
  • Prispevkov

    18
  • Pridružen

  • Zadnji obisk

Ugled v skupnosti

0 POVPREČNO

O Tadej

  • Rank
    Desetnik

Nedavni obiskovalci profila

Blok z nedavni obiskovalci je onemogočen in ni prikazan drugim uporabnikom.

  1. V zadnjem mesecu sem uspel samo razsaviti motor in še zadnje amortizerje. Cilinder je videti v redu, bat bom menjal. Obe košari sklopke skupaj z notranjimi in zunanjimi lamelami so požrte na mestih, kjer se dotikajo. Zdaj vsaj vem od kod je bil klikajoč zvok. Me zanima, če je že kdo takšne poškodbe na košarah poopravljal z varjenjem ali je enostavno bolje menjati obe košari? Večino delov motorja sem že očistil in so pripravljeni na poliranje. Bo pa zdaj delo na mopedu nekaj časa stalo ker sem si omislil projekt rdečega kabrioleta z zadnjim pogonom...
  2. Nisem niti pomislil da bi lahko bile v barvi motorja, ker sem vedno videl colibrije in štirke s krom šalčkami. Potem bodo pa modre, kot preostanek mopeda. Sicer pa sem imel namen pobarvati s sivo barvo, kot je blok motorja na nekaterih automaticih, RAL 9006 sijaj. Vseeno bolje kot krom sprej.
  3. Zadevo sem rešil tako, da sem našprical WD40 in z pištolo za vroč zrak grel, potem pa ohladil z vodo. Dvakrat ali trikrat sem ponovil, nato pa sem lahko z pajsarjem toliko porinil dol, da sem z izvijačem gumo odmaknil toliko da je zadaj prišel WD40. Potem še enkrat zagrel in sem z roko odvil cevi dol. Guma je sicer ostala v ceveh, iz ene sem jo uspel spravit iz druge pa ne. Cevi in gume bom pa ohranil ker so v dokaj dobrem stanju, cevi bom edino pobrusil in prebarval v metalik sivo barvo. Vem da ni tako original, ampak nekje moram malo privarčevati, ker še je ogromno drugih stvari, ki jih bo treba nabaviti.
  4. Moped razdiram dalje, imam pa zdaj problem z vilicami, zanima me kako naj spravim dol te dve ščitni cevi? Če gledam dol po cevi vidim neko debelo gumo, ne vem pa če ta res drži cev tako močno. Z pajserjem premaknem cev samo za kak milimeter.
  5. Blatnik je na vsaki strani malo po svoje zvit in ven je šel samo na silo, je drgnil ob vilice. Zato sem mislil da je nekaj narobe. Gospod Vičič pa je verjetno tole? Facebook povezava Sem pa že začel popravljati nekatere stvari, najprej sem začel s ščitom, ker je bil grdo zvit in ga moram popravit preden moped razdrem, da ga lahko pomerjam sproti. Večino udrtin sem potolkel ven in povarili smo nosilni križ ščita. Ščit sem zmontiral nazaj na moped in videti je dosti boljše kot prej. Je pa treba še kako manjšo vdrtino izravnati, povariti nekaj razpok in polepšati vare. Sproti sem ugotovil, da so štel vilice in zadnje nihajke vbistvu ravne, ampak je prej vse zgledalo zvito samo zaradi postrani ščita.
  6. Obnavljam AOS letnik 72. Moped je od starih staršev, je pa skupek delov tomosa T12, AOS in pa menda tudi APN 4. Na mopedu sta dva različna odtenka modre, dva odtenka zelene in rdeča barva - skupaj 5 različnih barv. Najprej je bil T12 letnik okrog '68, ampak je davno nazaj rušt pregnil zato je deda zamenjal rušt z AOS letnik '72, motor in nekaj ostalih delov pa je ostalo iz T12. Menjalnik je na 3 brzine z menjavanjem na levi ročici. Moped je do septembra 2019 več kot 15 let miroval v skednju, ampak ko smo ga prinesli ven, malo očistili fergazer in natočli svež bencin je vseeno vžgal in se peljal. Zavore, menjalnik, bolj kot ne vse je delovalo razen luči in hupe. Je pa moped v slabem stanju, večkrat je bil pobarvan kar z čopičem, barva se lušči, ščit je popokan in močno zvit, nekaj malega rje je na zadnjem blatniku, po blatnikih, ščitu, ruštu je dosti potolčenega pleha, bilanca je zvita, sedež je raztrgan, kolut za izbiranje prestave je tako obrabljen, da se ne da izbrati več prve prestave, bovdni so obrabljeni, raztrgani. Sumim tudi da je cel rušt, vilice ali pa zadnje nihajke zvite, ker vsaj na videz kolesi nista čisto vzporedni. Je pa vsaj kompleten, četudi že zdaj ni čisto "original". Obnovil ga bom tako, da ohranim čimveč starih delov. Bom pa zamenjal z novimi kar se pač popravit ne da. Prebarvan bo v modro barvo. Tudi nekaj miki miška nalepk bom prekopiral in nalepil nove. Imam pa že nekaj vprašanj, če kdo iz slik prepozna iz katerega mopeda so prednje vilice in blatnik. Namreč blatnik je preširok za vilice in je tam grdo stisnjen, da lahko pride vmes. Je pa blatnik širok 9 cm na nepoškodovanem delu. Pa tudi, kako se obnesejo bovdni iz ekoteha, kolikor vidim so cenejši od ostalih ponudnikov, po mojih izkušnjah z ekotehom pa je tako, da nekaj delov je zadovoljive kvalitete, nekaj pa sploh ne. Iščem tudi barvno kodo iz mavrice ali kupibarve.si (pirh v mariboru) za modro barvo, ki je pogosta na teh tomosih. Če ne bom pač vzel najbližji RAL približek, ker nikjer na mopedu ni priemrnega kosa barve za vzorec.
  7. izpuh si dal na novo kromirati ali kupil drugega?. Koliko je stalo komplet kromiranje? Obnavljam podobnega, pa sem v dilemi ali pobarvati v svio ali obnoviti krom. Najbolj me seveda muči cena.
  8. Tadej

    Izdelava nalepk za tomos

    Kje bi lahko našel nalepke za 1973 automatica na pedala? Kot je na sliki:
  9. Obnavljam starega automatica na pedala in imam nekaj vprašanj glede obnavljanja kromiranih delov. Zanima me končni izgled in cena cinkanja napram kromiranju, imam tudi nekaj splošnih vprašanj glede obeh postopkov. - Vem da se bo videlo, da ni kromirano, me pa vseeno zanima koliko se lahko cinkanje približa tako svetlečemu finišu kot je krom? - Kolikor poznam cene, stane kromiranje recimo delov za automatica, vsaj 150 €. Cinkanje naj bi bilo ceneje. - Razlika v izgledu in ceni vročega in galvanskega cinkanja? Se sploh pri obnovi uporablja vroče cinkanje za katerikoli del? - Kako vpliva debelina nanosa na sestavo delov, tukaj me predvsem zanima kako potem se prilegajo pedali na gredi ipd. - Samostojna priprava delov doma? Vem da je za krom potrebno razkromirati stare dele in nato dobro spolirati površino, zato je delo doma skoraj nemogoče, kako pa je s cinkanjem? - Rad bi tudi zaščitil in znova uporabil čim več starih vijakov, se jih lahko zaščiti s cinkom, jemljejo podjetja sploh tako majhne dele ali pa obstaja kakšna trgovina kjer se da kupiti vijake z istim izgledom kot ti ta stari z bolj okroglo ploščato glavo? - Špice koles in nipli se verjetno cinkajo zaradi navojev?
  10. Pozdrav, spletna stran Tomosa www.tomos.si je že en čas nedosegljiva. Zanima me če ima kdo kopijo ali pa kak drug spletni vir z podobnimi informacijami. Na spletni strani je bila kratka zgodovina Tomosa ipd. ampak najbolj zanimiv je bil seznam vseh motociklov z osnovnimi podatki in slikami posameznega modela.
  11. Zanima me če je že kdo kupoval s te strani: https://www.jmpbparts.com/ Ponudba delov za mopede je velika, cene so tudi večinoma nizke, oz. vsaj precej cenejše od naših. Iščem pa dele za motor puch e50 na pony express.
  12. Tadej

    Pony express

    Imaš mogoče več takšnih shem?
  13. Tadej

    Pony express

    Zanima me, kako je sestavljen zračni filter na ponyju? Sam imam posodo kot je na sliki, vendar brez cevi. Se na to cev še kaj namesti? Pa kako dolga je ta cev?
  14. Tadej

    Pony express

    Hvala za pomoč. Bom poiskal nove vzmeti, če ne pa bom pustil tako kot je, zaenkrat še ni prehudo. Je pa moj letnik 1976, vsaj tako piše v prometni.
×
×
  • Create New...