Jump to content

cvt

Uporabnik
  • Prispevkov

    90
  • Pridružen

  • Zadnji obisk

  • Days Won

    3

cvt last won the day on september 1

cvt had the most liked content!

Ugled v skupnosti

3 POVPREČNO

O cvt

  • Rank
    Vodnik

Nedavni obiskovalci profila

Blok z nedavni obiskovalci je onemogočen in ni prikazan drugim uporabnikom.

  1. cvt

    Dkw NZ350

    Potrebna je obnova zobnikov in menjava puš. Deli težko dobavljivi. Prilagam povezave dveh največjih trgovcev za DKW motocikle, ki jih kontaktiraj. Pričakuj dolg rok dobave in še kakšen zaplet. Bodi vztrajen ! https://www.dkw-geyer.com/DKW-Geyer/d/index.htm http://www.greiner-oldtimerteile.de/
  2. cvt

    Dkw NZ350

    Ali je motocikel civilna ali vojaška verzija ? Ali se prestavlja ročno (na rezervoarju) ali nožno ? Ali ima aluminijast ali jeklen blok motorja ? Kaj bolj točno se dogaja z menjalnikom ?
  3. Ena prvih razlik je članstvo. Kdor je včlanjen v pričlanjeno društvo k zvezi SVS, je istočasno tudi član zveze, pri zvezi SVAMZ pa je članstvo v zvezi neposredno, članstvo v pričlanjenemu društvu je priporočljivo, ni pa obvezno. Mnogi se sprašujejo, čemu dve zvezi v tako majhni državi, kot je Slovenija? To je zato, ker neka zasebna organizacija ne sme imeti monopola, poleg tega pa predstavniki ene ali druge zveze med seboj niso najbolj prijateljski, kar je za samo konkuriranje dobro. Med njima poteka pravna bitka o tem katera je bila prva ustanovljena, vendar za nekoga, ki ni funkcionar ene ali druge zveze to ne predstavlja nič zaskrbljujočega. Pri ceni izdelave dokumentacije in ostalih stroških povezanih z njo je zveza SVS cenejša, zveza SVAMZ pa ima boljšo pokritost po celi državi. Na gorenjskem ni nobenega društva pričlanjenega k zvezi SVS, na jugovzhodu države pa tudi ni bistveno bolje. Tako prebivalcem omenjenih območij, kateri želijo sodelovati z zvezo SVS ne preostane drugega, kot da se včlanijo v društvo s sedežem v Ljubljani, naprimer Codelli. Za ogled vozila, ki je obvezen za izdajo certifikata in ostale dokumentacije pride komisar zveze SVAMZ na lokacijo kjer se vozilo nahaja in zaračuna kilometrino od sedeža zveze in nazaj. Naprimer Vransko – Kočevje – Vransko. Pri zvezi SVS pa se vozilo pripelje na sedež društva, kjer omenjeni strošek kilometrine ne nastane, na željo lastnika pa je tudi možno, da njihov komisar pride na neko drugo lokacijo. Od ogleda vozila pa do izdaje dokumentacije traja pri zvezi SVS približno en teden, zveza SVAMZ pa pod določenimi pogoji omogoča izdajo dokumentacije na isti dan, kot ogled vozila, vendar je cena približno 200 € višja kot pri zvezi SVS, toda nekaterim to ustreza. Drugače pa sodelovanje z zvezo ni nujno potrebno, saj tisto kar je vpisano v prometno dovoljenje velja za uveljavljanje popustov seveda brez članske izkaznice navkljub ustrahujočim govoricam.
  4. Od leta 2013 je mogoče iz EU uvoziti vsa vozila brez omejitev na emisijski razred. Pred to uredbo je moralo vozilo ustrezati EURO 2 ali višjemu standardu, kot izjemo pa je bilo mogoče uvoziti starodobno vozilo in homologirati izključno s statusom starodobnika. Zaradi te uredbe imamo sedaj za vozila, ki so stara 30 let ali več dve možnosti. Poleg homologacije, pri kateri se vpiše status starodobnika, lahko tako vozilo homologiramo enako kot vozilo za vsakdanjo rabo, čeprav še ni izdelano tako, da bi ustrezalo EURO standardu. V glavnem je postopek homologacije enak, če ne želimo statusa starodobnik seveda ne potrebujemo dokumentov od zveze starodobnikov, kateri predstavljajo visok strošek, v vsakem primeru pa moramo uvoz vozila prijaviti na DURS in od njih dobiti ustrezno poročilo, kar je pogoj za izdajo potrdila o skladnosti, ki je osnova za prvo registracijo v Sloveniji. V primeru, da vozilo homologiramo s statusom starodobnika je le to oproščeno davka na motorna vozila, vendar se lahko zgodi, da DURS zaradi ugotovljene nepravilnosti to možnost zavrne. V takem primeru je potrebno plačati DMV glede na znesek kupnine, kateri je naveden v kupoprodajni pogodbi, sicer vozila ne moremo registrirati v Sloveniji. Če homologiramo vozilo brez statusa starodobnik nimamo skrbi ali bo oprostitev DMV zavrnjena, davek sicer moramo plačati, vendar znesek le tega ni pretirano visok. Glede na to, da vozilo po približno 15 letih izgubi večino vrednosti novega vozila, je za starega več kot 30 let nemogoče oceniti točno vrednost, saj je le ta lahko zelo različna, vsi dejavniki, kateri vplivajo nanjo pa niso zakonsko priznani. Tako lahko v kupoprodajno pogodbo napišemo nekoliko nižji znesek od dejanske kupnine, seveda ne prenizek in tako dacarjem ne preostane drugega, kot da verjamejo in na podlagi takšnega zneska, kot je naveden v kupoprodajni pogodbi obračunajo DMV. Če starodobnik ni ravno zgledno restavrirana predvojna eksotika, je 400 € povsem realni znesek, katerega navedemo v kupoprodajni pogodbi. V primeru, da bi bil zgolj 100 €, bi to lahko vzbudilo dvom, katerega bi bilo potrebno dodatno pojasniti, pri 400 € pa je verjetnost za takšen dvom zanemarljivo majhna. Za vozilo, ki ne ustreza EURO standardu o izpustih CO2, se obračuna DMV po najvišji stopnji, formula za izračun le tega pa se pogosto spreminja, vendar je dokaj majhno odstopanje pri končnem znesku DMV, katerega moramo plačati. Za pogodbeni znesek 400 € znaša končni znesek DMV skupaj z upravno takso približno 50 €, kar je občutno ceneje, kot znašajo stroški zveze in njenega komisarja.
  5. Že dolgo ne več. Ukvarjam se z drugimi starodobniki. Trenutno nimam nobenega mopeda, všeč pa mi je DKW Hummel, katerega nameravam enkrat v prihodnosti kupiti.
  6. V tem primeru obstajata 2 opciji odvisno od tega ali je bil že kdaj registriran ali pa še nikoli. Če je že bil registriran moraš narediti prepis z uradnim lastnikom. Če je že pokojni ali pa, da enostavno noče prepisati bo to velik problem. Če pa moped še nikoli ni bil registriran pa imaš postopek homologacije že opisan v drugih temah in prispevkih.
  7. Registrske označbe avtomobilov Milice v SFRJ: M 101 000 Bosna in Hercegovina M 201 000 Črna Gora M 301 000 Hrvaška M 401 000 Makedonija M 501 000 Slovenija M 601 000 Srbija M 901 000 SSUP (Savezni sekretarijat unutrasnjih poslova Jugoslavije) M 110 000 Gradski SUP Sarajevo M 210 000 " " Titograd M 310 000 " " Zagreb M 410 000 " " Skopje M 510 000 " " Ljubljana M 610 000 " " Beograd
  8. http://www.testi-cpp.si/kategorija-am/index.html
  9. Jaz žal ne, mogoče pa bo pomagal kdo drug in pripel link.
  10. Če ga je imel registriranega na svoje ime, mu lahko upravna enota izda potrdilo o lastništvu.
  11. Lahko si uradni lastnik neregistriranega mopeda, starost (mladoletnost) ni ovira, ko pa boš opravil izpit, pa ga boš lahko tudi registriral.
  12. Mogoče bi se dalo izvedeti kaj več na forumu zbiralci. https://zbiralci.com/forum/index.php?sid=e325fc10956ce2468a7154046de6c6de
×
×
  • Create New...