Jump to content

cvt

Uporabnik
  • Prispevkov

    158
  • Pridružen

  • Zadnji obisk

  • Days Won

    15

cvt last won the day on februar 10

cvt had the most liked content!

Ugled v skupnosti

27 ODLIČNO

O cvt

  • Rank
    Praporščak

Nedavni obiskovalci profila

568 profile views
  1. cvt

    Homologacija strehe

    Marsikaj prijetnega in tudi neprijetnega se lahko zgodi pri homologaciji. Vedno se pozanimaj pred izvedbo predelave in ne potem. To je zlato pravilo. Če predelave ni mogoče homologirati, vozila ne moreš registrirati, dokler ga ne povrneš v prvotno stanje, kar je lahko velik strošek ali pa je vozilo primerno zgolj še za dele. Če pri dveh ali več pooblaščenih organizacijah za homologacije dobiš odgovor, da tega ni mogoče homologirati je najbolje, da predelave ne izvedeš.
  2. Glede nato, da že dolgo nismo več v času debelih krav, bi bilo smiselno ceno prilagoditi na realno raven kupne moči.
  3. Gume z belim robom so lep okras starodobnemu vozilu, žal pa so 3 do 4 krat dražje od običajnih. Po mojih izkušnjah visoka cena gum ni zagotovilo za dobro lego na cesti, kar mi povzroča skepticizem do dražjih gum z belim robom, poleg tega pa se posamezni komplet gum pri starodobnikih uporablja več let kot pri sodobnih vozilih. Cenovno ugodna rešitev so montažni beli obroči, kateri se podtaknejo med rob platišča in gumo. Okras mojega starodobnega avtomobila me je stal vsega skupaj pičlih 80 €.
  4. cvt

    Homologacija strehe

    TÜV certifikati večinoma niso prosto dostopni na internetu, potrebno ga je pridobiti od ustreznega trgovca rezervnih delov, še prej pa se je potrebno pozanimati pri pooblaščeni organizaciji za homologacijo kaj sploh zahtevajo, ker obstaja več vrst TÜV certifikatov.
  5. cvt

    Homologacija strehe

    Različne pooblaščene organizacije za homologacijo različno komplicirajo. Obstaja več opcij, med drugim lahko na tehničnem pregledu trdiš, da je bila predelava izvedena pred leti v skladu s takratnimi predpisi in zato tudi ni izrecno navedena. To je mogoče samo v primeru, če ima vozilo še staro homologacijo brez potrdila o skladnosti. Za vpis predelave v potrdilo o skladnosti je pooblaščeni organizaciji potrebno predložiti dokument kateri dokazuje, da je vgrajeni del primeren za to vozilo, najpogosteje je to TÜV certifikat, kateri je lahko tudi v nemškem ali angleškem jeziku in potrdilo o strokovni vgradnji, katero lahko izda skoraj vsak registrirani mehanik ali klepar.
  6. Vsekakor ni vse zlato kar se sveti, toda včasih je dobro tudi kaj preveriti. V tujini iščemo predvsem tisto, česar v Sloveniji ni zaradi premajhnega tržišča. V praksi pa lahko najdemo več dobrega po ugodnih cenah v Nemčiji, kot v manj razvitih državah.
  7. Nekaj privlačnih na prikoličarjih.
  8. Na tej spletni strani najdete podatke o sejmih v Italiji in še marsikaj zanimivega. https://www.mostrescambiodepoca.it/calendario/
  9. V Sloveniji imamo trenutno 2 dobra portala za preverjanje podatkov o vozilih, ki so v registru. Portale omejuje zakon o varstvu osebnih podatkov glede podatkov o lastniku. Avtolog prikaže podatke o vozilu na podlagi VIN identifikacijske številke, ki ji pogovorno rečemo številka šasije ali številka okvirja. Ta portal žal nima 100 % popolnih podatkov. https://avtolog.si/ EMRVL pa je bolj natančen, vendar bolj zahteven za uporabo. Vnesti je potrebno pravilno kombinacijo številke prometnega dovoljenja (rdeče barve) brez ene ali dveh črk na začetku in registrsko označbo brez presledkov, naprimer: KPMZ-125, ne KP MZ-125. V primeru napačnega vnosa kombinacije se prikaže, da ni zadetka, čeprav je vozilo zavedeno v sistemu. https://e-uprava.gov.si/javne-evidence/motorna-vozila.html
  10. Na nekatera vprašanja sem odgovoril s kontaktom, ker je bilo vprašanje tako zastavljeno, vendar za to nisem dobil nobene materialne koristi. Zelo nasprotujem pretirano visokim cenam kot ljubitelj. Če bi bil švercer zagotovo ne bi naredil teme z nasveti za nakup tako kot sem jo. V tej temi pa sem med drugim pisal, da je nesmiselno voziti avto v tujino na sejem, ker se tam ne bi prodal za med, lastniku pa bi nastali nepotrebni stroški, kar je škoda. S takim nasvetom sem želel tako škodo preprečiti. Obstaja pa tudi kar nekaj Slovencev, ki so se na ta način že opekli. O obnovi sem pisal, kako naj bi se začela in omenil nekaj pasti. Tudi oglas je bil, vendar je hitro izginil in tam sem izvedel za lokacijo Škofja Loka. Še vedno ne vem koga sem predlagal za pomoč in zakaj ?
  11. Ti mene zelo grdo žališ že od vsega začetka. Že v enem prvih prispevkov si mi očital, da sem uradnik, ki ne dela nič. Ne boš mi ukazoval o čem naj pišem !!! Ne misli, da bom objavljal postopke obnov, če me boš žalil, da nimam pojma o tem. Jaz nisem nikogar predlagal za pomoč. Pojasni mi prosim, kaj si mislil s tem.
  12. Najlepša hvala prijatelji za like in podporo.
  13. Ne bojim se te, kot se Kekec ni bal Bedanca in ga je na koncu tudi premagal. Da ni zanimivega dogajanja so krive predvsem tvoje zdrahe. Vse se da povedati na normalen način, ti pa raje provociraš. Jaz se te ne bojim, ker te ne jemljem resno in z nesramnostjo ne boš dosegel nič !!!
×
×
  • Create New...