Jump to content

cvt

Uporabnik
  • Prispevkov

    184
  • Pridružen

  • Zadnji obisk

  • Days Won

    18

cvt last won the day on april 24

cvt had the most liked content!

Ugled v skupnosti

38 ODLIČNO

O cvt

  • Rank
    Praporščak

Nedavni obiskovalci profila

794 profile views
  1. Fikret je uradno nehal žlajfati in spremenil telefonsko številko. Mogoče občasno še dela. Ali imaš njegov kontakt, na katerega odgovarja ?
  2. Kaj pa predpriprava: odstranjevanje starega nanosa, čiščenje, poliranje,… česar v Galmi ne delajo. Ali imaš kaj pojma o tem ?
  3. Veličastni gospod Perčič iz Celja meni, da so moji nasveti zanič. Bog naj se ga usmili.
  4. Ne splača se predelovati, ker bi bila razlika v moči majhna, strošek predelave pa zelo visok. Če je originalno 1,0 lahko vgradiš največ 1,3 za večjega ni prostora, drugačni so tudi nosilci in prirobnica. Drugega motorja ne bo tako lahko dobiti in bo tudi potreben obnove. V najboljšem primeru bo potrebno zamenjati vsa tesnila, ker so preperela zaradi starosti. Če želiš poskočen avto, ti priporočam novodobnega turbo bencinarja od 1,6 do 2,0. Tak avto se dobi za manj denarja, kot bi te stala predelava in tudi porabi manj bencina, kot 1,3 starodobnik.
  5. Vsekakor je pri gumah za moped manjša razlika v ceni kot pri gumah za avto pa še dobavljivost je boljša. https://www.ebay.de/itm/202777195771?hash=item2f367674fb:g:jt8AAOSwp~tfIAmg
  6. Beli rob je lahko tudi montažni. O tem sem že nekaj objavil. https://starodobnik.net/forum/index.php?/topic/13752-montažni-beli-rob-gume/
  7. cvt

    Nudim: Peskanje

    Ali peskaš tudi aluminijaste dele s perlami, naprimer blok motorja ?
  8. https://www.youtube.com/channel/UCyETHukvFhWcrYDcfVFju2g/videos
  9. Ko bodo spet prireditve bo tudi več zanimanja. Takrat ponovno obudi to temo.
  10. Ne solim ti pameti, če omenim dejstvo, ki ti ni všeč. Tudi meni niso všeč tvoje pravljice, katere se tudi lahko razumejo kot soljenje pameti. Zakaj Slovenci ne bi smeli imeti možnosti kupovati starodobnike po normalnih cenah ???
  11. Daj no mir, to je pravljica naivne domišljije. Realnost pa je taka, da v tujino ne prodaš (če sploh prodaš) nič dražje kot v Sloveniji.
  12. cvt

    Puch SG, SGS in SV ,SVS

    Regulator napetosti (pogovorno regler) se pri Puchu SG 250 nahaja na dinami. Njegova naloga je, da uravnava napetost, kar v praksi deluje tako, da pri 6 voltni inštalaciji napetost nikoli ne preseže 8 voltov. Eden najpogostejših simptomov nepravilnega delovanja oziroma nedelovanja reglerja je brizganje elektrolita iz akumulatorja in rumeni madeži na površini, kjer se kislina razliva. V takem primeru ob polnih obratih napetost lahko tudi preseže 20 voltov. Za lažjo predstavo je tukaj slika, katera prikazuje kako je regulator napetosti vezan pri MZ motociklih.
  13. cvt

    Puch SG, SGS in SV ,SVS

    Vžigalne tuljave preveriš z multimetrom, če imajo prevodnost. Zelo problematičen je lahko kabel, kateri poteka po okvirju zaradi preperele izolacije, kar se mogoče sploh ne vidi, vendar je dovolj za uhajanje elektrike. Nov Kabelbaum ni drag in se ga splača zamenjati. Policijski motocikli imajo lahko drugačno in zmogljivejšo elektriko za razliko od civilnih. Žal nisem strokovnjak za Puche in ne poznam podrobnosti. Policijski ( Behörde ) BMW motocikli imajo drugačen rotor, bolj vzdržljivo vžigalno tuljavo in regler, kateri daje 2 volta več.
  14. cvt

    Puch SG, SGS in SV ,SVS

    Če tisto, kar se dobi na spletu ne pomaga dovolj, se pri trgovcih rezervnih delov dobi barvni Schaltplan, http://www.hubler.de/puch_250_tf/historie/_historie.htm
  15. Odličen pripomoček za barvanje s sprejem je poseben ročaj. Iz izkušenj toplo priporočam tistega z daljšim vzvodom, kjer se pritiska s štirimi prsti. Pri tisti varianti, kjer pritiskaš samo z enim prstom, te prst hitro začne boleti. Tistega boljšega z daljšim vzvodom sem pred časom kupil v spletni trgovini iz Trzina. https://www.operi-avto.si/
×
×
  • Create New...