Jump to content
  • Registracija

cvt

Uporabnik
  • Prispevkov

    215
  • Pridružen

  • Zadnji obisk

  • Days Won

    23

cvt last won the day on avgust 31

cvt had the most liked content!

Nedavni obiskovalci profila

1 078 profile views

cvt's Achievements

Apprentice

Apprentice (3/14)

  • Conversation Starter Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Week One Done Rare
  • One Month Later Rare

Recent Badges

46

Ugled v skupnosti

  1. Praviloma mora biti številka vtisnjena na okvirju, vendar če preglednik ni preveč zahteven lahko potrdi tehnično brezhibnost, če že ima prometno dovoljenje. V primeru, da še nima dokumentov, homologacija brez številk neposredno na okvirju ni mogoča.
  2. Zanimivo bi bilo vedeti za kakšen namen želiš kupiti tak (velik) tovornjak. Nenazadnje opravljanje pridobitne dejavnosti s starim tovornjakom ni sporno, vendar boš zaradi izpustov zelo težko pridobil licenco, če pa bi imel status starodobnika nimaš nobene možnosti in bi vlogo nemudoma zavrnili, ko bi to opazili. Med drugim tudi veliko gradbincev uporablja traktorje namesto tovornjakov ravno zaradi preveč strogih pogojev za pridobitev licence. Če pa želiš velik tovornjak ohraniti kot starodobnika v pravem smislu, potem je to odličen projekt. Pri uporabi starodobnega tovornjaka nad 7,5 ton največje dovoljene mase obstajata tudi dve ne preveč lahko premostljivi oviri in sicer prepoved vožnje ob nedeljah in praznikih, če se želiš takrat peljati na srečanje, moraš predhodno pridobiti odobritev direkcije za ceste. Druga pa je obvezna vožnja po avtocesti, kjer je za tako velik tovornjak cestnina kar draga.
  3. Če želiš, da bo postopek 100 % po črki zakona, bo zapleten in drag. Lahko ga podrobneje opišem, če te bo zanimal v naslednjem prispevku. Najbolj optimalno bo, če ravnaš podobno, kot tisti, ki iz Slovenije izvažajo. V tujini registriranega pripelješ v Slovenijo in ga tukaj homologiraš kot najdeno vozilo brez dokumentov. Če lastnik na katerega je vozilo registrirano ni prisoten v kabini, moraš imeti overjeno pooblastilo za uporabo. Vedeti moraš tudi, da so pogoji za pridobitev statusa starodobnik za tovorno vozilo bistveno strožji, kot za ostale vrste vozil, ker obstaja bojazen, da se bo uporabljalo za pridobitno dejavnost, največkrat se omenja zimska služba. Zaradi tega se je v preteklosti že zgodilo, da ena od zvez določen čas ni izdajala dokumentov za tovorna vozila.
  4. cvt

    Replika Tomos D6

    Mogoče bi lahko pomagal dirkač JU-LA 041 680 585
  5. cvt

    Tomos MOSCO razjasnitev

    Avstrijski trgovci PUCH delov: https://www.rbo.at/ https://www.puch-wieser.at/shop/ http://www.puch-rauter.at/
  6. V osnovi ne bi smelo biti nobenega večjega problema. Potreben je postopek pridobitve dokumentov za tako imenovano najdeno vozilo brez dokumentov, kateri je na tem forumu že podrobno opisan v več temah. Če pa se je že nekje zapletlo ali pa česa ne razumeš, potem bolj točno opiši svoj problem.
  7. Koledar prireditev in druge zanimivosti o starodobnikih v Avstriji. https://oldtimer-guide.at/events
  8. cvt

    Tomos MOSCO razjasnitev

    Tukaj je še koledar sejmov v Avstriji. https://oldtimer-guide.at/events?category=4290
  9. cvt

    Tomos MOSCO razjasnitev

    Naj te ne skrbijo napačni podatki v prometnem dovoljenju, ker se je nekoč pogosto vpisovalo netočne in izmišljene podatke, katere se danes lahko popravi. Pomembno je zgolj, da je VIN številka identična tisti na okvirju. Čeprav nisem visok poznavalec tega modela menim, da bi ročke in večina delov motorja ustrezalo od colibrija. Nič ni narobe, če na začetku uporabiš kakšen zamenjljiv del, kateri ustreza od bolj razširjenega modela, kasneje pa ga nadomestiš z avtentičnim, ko in če ga dobiš po normalni ceni, seveda. Na sejmih boš dobil rabljene dele lažje in ceneje, kot iz malih oglasov v različnih medijih, spremljati pa moraš oboje. Na sejmih boš srečal tudi veliko ljudi, ki ti lahko pomagajo na različne načine, zato se ti jih še toliko bolj splača obiskovati. Če na nekem sejmu ne opaziš dela, katerega iščeš, ga ima mogoče kdo doma, zato moraš spraševati. Sejem starodobnikov bo to soboto 4.9. v Šentjurju na železniški postaji, v nedeljo 5.9. in vsako naslednjo prvo nedeljo v Polju pri Vodicah, najboljši slovenski sejem starodobnikov bo v soboto 18.9. pri tovarni Impol in še v nedeljo 10.10. na Škofljici pri tehničnih pregledih.
  10. cvt

    Tomos MOSCO razjasnitev

    Odlično si napisal in tudi odlično začel postopek. Podatki v starem prometnem dovoljenju so bodisi napačni, bodisi po nekem zastarelem standardu, kateri že dolgo ne velja več, vendar jih je mogoče popraviti. RAL 5012 je identičen odtenek originalnemu, za katerega ni kode, v današnje prometno dovoljenje pa se vpiše z oznako S5B. Glede podrobnosti se ti splača obiskati nekaj srečanj, poslikati podrobnosti na tam prisotnih mopedih in jih kasneje doma v miru preučiti. Nabava delov bo po mojem mnenju kar trd oreh, pogosto ti bo kdo od prodajalcev v želji po večjem dobičku poudaril, kako je to redek in cenjen model, deli zanj pa zelo iskani in dragi. Ne prestraši se tega in podobnih trikov, vzemi si čas in bodi vztrajen.
  11. cvt

    tomos 14m

    Ne bi smel biti problem. Če izbereš SF homologacijo, za katero ne potrebuješ dokumentov zveze, drugače kot moped L1e sploh ni mogoče. Podrobnosti postopka so že opisane na tem forumu, če pa te še kaj zanima, zastavi konkretno vprašanje o določeni podrobnosti.
  12. https://www.meinoldtimershop.com/weisswandringe/
  13. Najprej dobro preveri VIN številko okvirja in se prepričaj, da res ni v sistemu. Dokumente za registracijo raje urejaj po obnovi, ko bosta izgled in opremljenost dokončna. Če boš dokumentacijo urejal prej, boš moral po obnovi homologirati vsako spremembo, kot na primer: barvo, z ali brez smernikov in še kaj, v potrdilu o skladnosti pa bo vse zavedeno kot predelave. Na linku, ki si ga pripel oranžna barva RAL 2000 ni original, je pa optimalen približek. Tak odtenek barve se v potrdilo o skladnosti in tudi v prometno dovoljenje vpiše z oznako S2M Podatek o barvi je zelo pomemben, določi in vpiše se ga pri ugotavljanju skladnosti (homologacijski pregled), preverja pa pri vsakem tehničnem pregledu.
  14. Da lahko pojasnim zadevo moraš napisati še: Ali se omenjena Vespa (po slovensko osa) registrira kot moped L1e ali kot motorno kolo L3e ? Ali ima dokumente za registracijo slovenske ali tuje in urejeno lastništvo ? Katere barve je Vespa sedaj in v katero barvo jo želiš prebarvati ? Najbolje, da naložiš slike.
  15. Tukaj je link največjega strokovnjaka za Katrce. On bi skoraj zagotovo vedel, kdo od Savinjčanov ti lahko pomaga. http://www.renault4.si/sl/
×
×
  • Create New...