Jump to content

sg1

Uporabnik
  • Prispevkov

    80
  • Pridružen

  • Zadnji obisk

  • Days Won

    5

sg1 last won the day on februar 12 2019

sg1 had the most liked content!

Ugled v skupnosti

3 POVPREČNO

O sg1

  • Rank
    Uporabnik
  • Rojstni dan 30. 04. 1965

Nedavni obiskovalci profila

Blok z nedavni obiskovalci je onemogočen in ni prikazan drugim uporabnikom.

  1. V praksi je itak cel kup mopedov, ki to sploh niso (celo petnajstice, ki gredo 85 km/h so vmes) registriranih na malo tablico.
  2. Noben Tomosov dvobrzinec po tehničnih podatkih ne gre manj kot 50 km/h ! Kar se pa tiče dvanajstic: Colibri 12 je dvobrzinec Colibri T 12 je trobrzinec. Dodatno zmedo pa povzroča dejstvo, da so včasih skrajšali pogovorno ime Tomos 12 kar v T 12 in ga tudi kam zapisali...
  3. sg1

    Tomos Hippy

    En par bi se še našel.
  4. sg1

    Tomos T/tt laura

    Za začetek poglej, koliko oddaljen kabel od mase še da iskro, ko zakurblaš Mora blizu centimeter, če je vse ok, če manj je napetost prenizka.
  5. sg1

    tomos laura obnova

    Tomos je za svoja modela z laura motorjem deklariral največjo hitrost 40 km/h in podatek je povsem realen.
  6. sg1

    tomos laura obnova

    Original bat za lauro je višji (razdalja med sornikom in čelom bata je večja) ker ima hod le 38 mm, kot standardni Tomos bati za hod 43 mm. Verjetno je bil že menjan s takim. zato je tako globoko v valju.
  7. sg1

    tomos laura obnova

    Feltne so 19 col, tako da z gumami (stare imajo res oznako 23 col) ne bo problem.
  8. sg1

    Junior

    Original cilinder ?
  9. Ni napaka. Tomos je za serijske številke svojih menjalniških 50 ccm modelov uporabljal samo šestmestne številke. Ko so leta 1976 prišli do milijona izdelanih primerkov so enostavno spet začeli od začetka in tako imata lahko dva mopeda enako serijsko številko. No v bistvu je še slabše. Avtomatike so tudi številčili s šestmestnimi številkami in začeli od začetka, tako je tu lahko že tretji Tomos z enako serijsko številko, potem so pa spet od začetka začeli še z motorji z večjo kubikažo, tako da ima lahko še elektronik 90 kot četrti primerek spet isto serijsko številko. Na srečo so vsaj teh naredili relativno malo.
  10. Samo strinjam se lahko s predhodnikoma. Samo poliraj in morda kakšno malenkost cinkat in kromat, če ne bo zadovoljivo izpadlo. Po 600 prevoženih kilometrih tudi nima biti kaj iztrošeno. Vsi današnji neoriginalni novi deli so neprimerno slabši od originalnih. Ta velika nalepka, ki je pol manjka, bi se pa še pri meni kakšna našla (original !)
  11. sg1

    Barva vozila

    Kako je sploh možno priti do statusa starodobnika brez certifikata ?
  12. Imam še par komadov, če kdo rabi !
  13. sg1

    Rog Tomos Pony Express (1983)

    Imam jih še par komadov, sem poslal zs.
  14. Iskra pri zdravem vžigu prebije okrog 1 cm zraka pri atmosferskem tlaku in to že pri kurblanju. Tako da moči iskre ni ravno težko preverit. Sicer sta pa za to, da moped ne vžge v 99 % primerov samo dva vzroka - ni goriva v valju ali pa ni iskre na svečki. Najprej je treba ugotoviti kateri od teh je pravi, potem pa naprej...
  15. sg1

    Colibri 03 ne vžge

    Pa predno nameščaš magnet nazaj razmasti oba konusa. Tega marsikdo ne naredi, potem se pa čudi, da magnet obrne.
×
×
  • Create New...