Jump to content

Cecman

Začetnik
  • Prispevkov

    7
  • Pridružen

  • Zadnji obisk

Ugled v skupnosti

0 POVPREČNO

O Cecman

  • Rank
    Poddesetnik
  • Rojstni dan 21. 12. 1994

Nedavni obiskovalci profila

Blok z nedavni obiskovalci je onemogočen in ni prikazan drugim uporabnikom.

  1. Cecman

    Obnova NSU Prima V

    Žal imam tudi jaz viška samo desnega... Ali kdo ve kako je s predelavo na sedež, kot je na spodnji Primi? Mi imamo Primo V, ki ima 2 ločena sedeža. Pa me zanima kako predelati na tega enojnega? Oz. ali je to iz kakšnega drugega modela, ki je prav tako kompatibilen s tem? Hvala in lp!
  2. Cecman

    Obnova NSU Prima V

    Super, ga bom kontaktiral. Najlepša hvala. Mislim, da imam enega viška za na bočno zaščito. Tisti, ki pride nad tiste zareze za zračenje. Je pa v malce slabšem stanju in ne vem a je levi ali desni. Ko pridem do garaže lahko slikam...
  3. Cecman

    Obnova NSU Prima V

    Hmm.. ne vem, mogoče pa je tale regler od katerega drugega modela. Nosilec na motorju ima luknje narazen 60 mm, nosilec reglerja pa le 40 mm. Bom zvrtal dodatno luknjo in nosilec reglerja malenkost zakrivil (gre malo na tesno vse skupaj) pa bo pravtako Ok. A je tale gumijasta cev, ki pelje zrak do filtra prav tako nameščena? V bistvu niti ne vem, ali je to original tako? Vse slike razstavljenih Prim, katere sem videl, so brez te cevi... Vi jo imate zmontirano? Lp
  4. Cecman

    Obnova NSU Prima V

    Super, tole bo pa prav prišlo. Najlepša hvala. Še nekaj, glede reglerja... tega smo kupili na bolhi. Ali je pravi? Glede na kontakte bi moral biti ok, ne vem pa kje se fizično nahaja na motorju?? Imate kakšno sliko, kjer bi se videlo kam ga montirati? Lp
  5. Cecman

    Obnova NSU Prima V

    Originalne imamo. Se pa kar pozna, da so že stare. Druge bi izključno zaradi tega, ker bo motor rumene barve in bi radi kombinirali s črno barve - črne sedeže, ročke, te gume itd. Tudi sedeže imamo te original rumene drugače pri sebi. Lp
  6. Cecman

    Obnova NSU Prima V

    Zdravo, Drago, hvala za informacijo... se mi je zdelo, da nam nekaj manjka. Včeraj pregledal celotno "zalogo" kar je razstavljenega, pa ga očitno ni bilo zraven. Danes smo že nebavili drugega na bolhi. Nekaj takšnega sem imel v mislih za podne ja... Tale imitacija pohodne pločevine prav dobro izpade. Verjetno bomo res nekaj v tem smislu dodelali. Fiat, hvala za info. Bom še malo pregledal po internetu, če kje zasledim... Lp
  7. Zdravo, Prejjšnji mesec smo se lotili prenove NSU Prime V (1964) in imamo nekaj vprašanj, če bo lahko kdo pomagal. 1. Trenutno imamo probleme z elektriko. V "grobem" je vse povezano OK, edino kar nam povzroča težave je tista "škatlica" nad "anlaserjem" - spodaj na sliki je označeno. Ni nam jasno kaj naj bi to bilo? Vse 4 kable, ki so na to vezani, imamo proste, pa si ne predstavljamo kam naj bi bilo to zvezano. 2. Žica števca hitrosti je strgana. Zunanja cevka žice in oba priključka z navojem sta Ok, žico pa bo potrebno zamenjati. Ima kdo kakšno, ki mu leži doma in jo je pripravljen prodati, oz. če veste kje bi se dalo to dobiti? 3. Sedeži... trenutno imamo oba original sedeža. Sta iz tiste klasične rumene gume, vendar se že kar pozna 57 let staranja materiala in si ne želimo tega montirati na obnovljen motor. Ve kdo kje bi dobil nove črne sedeže? Lahko tudi brez nosilcev, saj so ti še Ok. Potreboval bi tudi črno ročico za sopotnika... 4. Gume za na dno motorja: tudi gume so še original rumene, vendar enako kot za sedeže. Radi bi dali črne in nove, da bo vse skupaj malo lepše zgledalo. Našel sem jih sicer na NSU-motzke, vendar mislim, da je bil komplet cca 300eur, kar se mi zdi preveč, saj se sigurno da kaj improvizirati. Kakšna ideja? Je že kdo poskusil sam to odrezati iz gume? 5. Pokrov ventilatorja (na sliki): praktično edini del motorja, kjer je rja malo bolj načela pločevino. Je ena večja luknja, sicer bi se jo dalo popraviti pri kleparju, vendar kupim drugo, celo, če kdo prodaja. Mislim, da bo zaenkrat dovolj, ko se pa kam naprej premakne, pa bo sigurno še kakšno vprašanje. Trenutno pripravljamo še zadnje malenkosti, da gre do mehanika, da se komplet pregleda motor, menjalnik itd. Če bo vse ok, se bo potem hitro nadaljevalo tudi z vsemi pločevinami in vizualnimi deli. Držimo pesti, da se že to poletje zapeljemo kakšen krog, čeprav bo treba še kar nekaj dela vložiti. Hvala za pomoč že vnaprej. Lp Miha
×
×
  • Create New...