Jump to content

črt

Uporabnik
  • Prispevkov

    42
  • Pridružen

  • Zadnji obisk

Ugled v skupnosti

7 POVPREČNO

O črt

  • Rank
    Uporabnik
  • Rojstni dan 22. 05. 1952

Nedavni obiskovalci profila

Blok z nedavni obiskovalci je onemogočen in ni prikazan drugim uporabnikom.

  1. Ohhhh. Danes sem dobil obvestilo o uganki-vprašanju!? Hvala
  2. No, morda sem res nerazgledan, kot pravi eden od razpravljavcev, ampak nisem edini. Mnogo bolj nerazgledani so tisti, ki so pisali omenjeno zakonodajo. Namreč, če si moram (po njihovi terminologiji) deliti prometni prostor na kolesarski stezi, ki je široka 1,5 m (ponekod še manj) z rolkarji, kotalkarji, skuteristi, kolesarji in sem med njimi skoraj najpočasnejši, zakaj moram LE JAZ NOSITI ČELADO. druge udeležence (uporabnike) kolesarske steze pa policist spregleda. Dobra praksa prometno bolj osveščenih držav je prepoznala HITROST kot največji rizični faktor prometnih nesreč na kolesarskih površinah. >naša miselnost pa je taka. Če ima "nekaj" motor, potem je to hitro! Hitro je pa lahko še hitreje zmotno in trapasto, kajne. Torej, mojo (našo) pobudo glede uporabe čelade in ureditve razmer na kolesarskih stezah sem poslal vsem poslanskim skupinam v Državnem zboru RS. Čakal sem teden dni, da bi dobil kak odgovor, a edini ki se je odzval je bil gospod Matej Tonin, vodja poslanske skupine NSi. (Kot sem kasneje izvedel, je gospod edini, ki se naokrog prevaža tudi z mopedi in kot kaže, povsem razume prometni kaos naše zakonodaje) Prilagam njegov odgovor...
  3. Hm... le tole je bistveno, kar je odebeljeno... Kolesar brez kape /lahko tudi preko 50 km/h / brez kazni, jaz pa zadaj na Solexu s 23km/h, pa me policist štrafne ker nimam čelade. Govorim samo o tem, ali vsi uporabniki kolesarskih stez obvezno s čelado na glavi, ali pa nihče in naj prevlada "Free Will!"
  4. Dobro, dragi člani. Jutri potem to pošljem na poslanske skupine za katere sem trdno prepričan, da me bodo podprli in predlagali ponovno razpravo na temo amandmaja 34. čl.ZPrCP. To sta poslanski skupini DeSUS in SD. Glede na to, da je že enkrat marca celotna poslanska skupina SDS predlagala začetek postopka za spremembo omenjenega člena, pa bom pobudo poslal še predsedniku PS SDS, g. Jožetu Tanku. Hvala vsem za vaše komentarje, Darko tebi pa tudi hvala, da si omogočil tako široko razpravo in dovolil, da se k pobudi doda še drug predlagatelj, to pa je klub Starodobnik. Lep večer, Črt
  5. Mr.G., ne vem koliko si star, a sam se spomnim miličnikov na motorjih z "usnjenjačami" na glavi. S prhutavčkami na ušesih. Čelade so se pojavile nekje na prelomu iz petdesetih v šestdeseta leta in so bile, kot praviš, bele, na "hilzno, za zategnit pritrdilni pasek pod čeljustjo. Takrat nekako so se pojavile na ljubljanskih cestah prve Vespe in Lambrette in največji "frajer" je bil tisti, ki je imel takrat čelado, ki je pokrila tudi ušesa. Rekli smo jim, "pilotska čelada." Zdaj pa k temu, čemur praviš da se izgovarjam, in da je moja trditev malo prehuda.... Za vožnjo z Vespo sem si kupil čelado HJC R-PHA 70, in zanjo odštel nekaj več kot 300 evrov. Moja filozofija je sila pragmatična. Namreč, ko grem na cesto (ne na kolesarsko stezo) se bom opremil tako, da bom čim bolj varen udeleženec v prometu. Moja trditev je, da ko se vozim po cesti, dejansko ne slišim nič, razen sirene, ki pa ima višjo frekvenco zvoka kot avtomobilska hupa. Zdaj pa si me s to isto čelado predstavljaj na mojem 51 let starem Solexu, ki zmore z veliko muke 23 km/h. Smešno in tragikomično. "Lej ga butca, kva pa misl da je, da ma Aprilio al Hondo?" Tudi to sem že slišal, a to ni bistveno. Bistveno je, da zakon diskriminatorno obravnava udeležence v prometu na kolesarski stezi. O tem ves čas govorim. Kolesar brez kape /lahko tudi preko 50 km/h brez kazni, jaz pa zadaj na Solexu s 23km/h, pa me policist štrafne ker nimam čelade. Govorim samo o tem. ALI VSI uporabniki kolesarskih stez obvezno s čelado na glavi, ali pa nihče in naj prevlada "Free Will!"
  6. Dragi člani! Zdi se mi, da postajamo razglašen orkester. Vsak od vas (nas) razmišlja po svoje in na zakon gleda s svojega zornega kota. Eni glede registracije, drugi glede zdravja, tretji na rovaš zavarovanja. Vse to drži, ampak point je drugje! Poglejte prosim na 2. odstavek 34 člena z vidika varnosti in čelade. Kaj je bolj varno ? Voziti 25 km/h in ovirati rekreativce na specialkah, ki ti vpijejo, ti pa razen "brrrrrrr" ne slišiš nič ker čelada duši zvoke iz okolice, ali voziti 22 km/h brez čelade, da slišiš vsak zvonček ki ti pocinglja? Pa ne mi zdaj v to zvonjenje mešat angela Gabrijela. Spomnim se časov, ko so motorisati AMZS na 175 ccm3 Puchih s prikolicami hiteli na pomoč brez čelad in to s pilotskimi usnjeneimi kapami, kakršno je imel že Edvard Rusjan, pa nobenemu nič. Spomnim se časov, ko soi miličniki na prvih BMW-jih patruljirali po cestah s takimi kapami, le da so bile bele... pa nikomur nič. Včasih so potegnili motor tudi do 150 km/h. Mejdunej, to je bila hitrost, ne pa danes, ko se pelješ 22 -23 km/h s homologirano čelado. Vse za zdravje (in pranje možganov) udeležencev v prometu.
  7. Vsi, ki se oglašate, ste spregledali bistvo mojega pisanja in razmišljanja. Namreč, če želim iz centra mesta na Vič ali za Bežigrad, to lahko s Solexom storim bodisi da ga poganjam kot kolo, ali pa dvižno ročico spustim in me poganja motor(ček) S Flexerjem tako turo narediš z veliko muko in je ne boš nikoli več ponovil...enako z vsemi drugimi brenceljni, ki imajo pedala, saj ta služijo bolj kot ne za zagon motorja in ne za vožnjo kot jo poznamo s Solexi ali kolesi, zato ves čas poudarjam, da je Solex v bistvu kolo. Tablica! Ta je taka, da mimogrede koga zatakneš za hlače ali krilo (sploh pa na avtobusnih postajališčih, saj so naši bistri urbanisti s prof. Koželjem na čelu doktorirali na univerzi v Butalah z disertacijo, Vpetost kolesarskih stez v mestno središče. Tablice so mnogo preširoke za tako (kolesno) konstrukcijo. Če bi bile vsaj take, kot so bile nekoč obvezne za mopede, pokončne in ne podolžne. Drugo so skuterji. Poznam skoraj vse lastnike Solexov, a le devet takih, ki so ga dali registrirati. Res, pogled na oštevičenega Solexa je prav smešen.
  8. Ja, @DarkoJ, se popolnoma strinjam. Opozarjam le na nedoslednost in diskriminatornost 2. odstavka 34 člena ZPrCP. Solex gre 25 km/h (je kolo) in MORAŠ imeti čelado, vsako malo boljše kolo pa lahko poženeš do 50 km/h, pa zakonodajalec ne zahteva čelade.
  9. Rudi, vse to drži o čemer pišemo tule. Čalada da, ali pa, čelada-ne. Solexi, Saxi, Moto Bianchi vse to "dobra praksa" v državah članicah eu pozna kot KOLO S POMOŽNIM MOTORJEM, razen nekaterih držav, med njimi žal, tudi naša. Gre za to, da je Slovenija s tako sprejetim zakonom, ko je umestila Solexe med mopede, grobo posegla v gospodarsko pravno zakonodajo proizvajalca SOLEX, saj se v državah EU, kjer se še vedno staro in mlado masovno prevaža na Solexih (Belgija, Holandija, Francija) nikomur niti na kraju pameti ne rojeva ideja, da je Solex moped. Tam je ostal to, kar je bil že leta 1946. Velomoteur ali Cyclomoteur, torej - kolo s pomožnim motorjem, ki pa ga v novem zakonu na vsem lepem ni več... Torej, če je Solex kolo s pomožnim motorjem in ne moped, zanj ne more biti obvezna čelada, saj je pravzaprav kolo, čeprav jo zakonodajalec lahko priporoči kot sestavni del opreme za vožnjo v prometu. Vsak pa naj se potem na podlagi svobodne volje odloči, ali si bo nadel čelado, ali pa si je ne bo!
  10. Pa še to. Država mi ne more zapovedati kaj je za mene varno in kaj ne. Pri petinšestdesetih letih se o tem odločam sam, na podlagi lastne odločitve kaj je zame varno in kaj ne. Ko grem na skuterja in na cesto, si vedno nadenem čelado. Ko grem na Solexa... ah, dajte no. Država mi bo lahko solila pamet o moji varnosti takrat, ko bodo kolesarske steze urejene tako, da bom v Ljubljani ves čas na "svoji" prometni površini, ne pa da bom enkrat na cesti, drugič na pločniku in tretjič na kolovozu. Nekje sem enkrat prebral, kako se je v nekem manjšem kraju (neki) vulkanizer znašel in v neposredni bližini svoje delavnice raztresel na kilograme žebljev. Dela je imel čez glavo! No, zakonodajalec pa ni raztresel žebljev ampak na najbolj izpostavljena mesta zapovedal poslati PP...)
  11. Rudi, čelada vsekakor da! Vendar naj bo potem OBVEZNA za vse, ki si delimo kolesarske steze. Tako za kotalkarje, tako za deskarje, tako za tiste na "skircah," (naštel sem tiste, ki nimajo svetlobnih teles ne zavor) kot tudi za VSE kolesarje. Zakonodajalec pa je tu skušal zadevo nekako omiliti, zato ker je kolo pač kolo. Je in ni! Dobro mestno kolo, ki ga poganja vešč kolesar (brez čelade) švigne mimo mene tudi s 50 km/h in njemu sem na kolesarski stezi (na Solexu) huda ovira. Pa še to. Solex ne more biti moped, ker ga je proizvajalec v tovarniški deklaraciji (v letih 1946 -1998) opredelil kot Velomoteur, oz. Ciclomoteur. Moped je v Franciji to, kar je tudi pri nas. Ker pa se ne zgledujemo po "dobrih praksah" (Francija, Belgija, Italija, Nizozemska," sprejemamo zakone na podlagi politične volje kolacijskih strank , katerih predstavniki se ne vozijo na Solexih niti ne na mopedih, na kolesih pa takrat, kadar se želijo predstaviti volivni bazi...
  12. Simptomatično je, da se pomembne reči pri nas sprejemajo na hitro. Enako je bilo tudi z novelo ZPrCP pri katerem so parlamentarne stranke dobesedno tekmovale, katera bo predlagala "prijaznejšo" novelo in katera ne. No, na koncu je izpadlo tako, da se sploh nismo zgledovali po "dobri praksi" prometno urejenih držav članic EU, ampak s(m)o sprejeli skrpucalo, ki škripa od člena do člena... Poglejmo samo primer nekoč zelo priljubljenih Solexov. Kaj mislite, je zanj obvezna uporaba čelade ali ne? Ja in ne... solex-celada.pdf
  13. Sem se pridružil pogovoru na to temo. Tudi sam imam Tomos Automatic NT in tole z jermenom je odlična informacija. So na voljo pri vsakem ponudniku teh izdelkov. Imam pa problem s 16 colskim platiščem. Ta, od automatica je zarjavel, imam pa n ovega, ki ima kontra luknje za napere. Je kaka rešitev? Hvala za kakršenkoli odgovor. Prilagam fotko.++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++s
×
×
  • Create New...