Jump to content

JaniV

Uporabnik
  • Prispevkov

    330
  • Pridružen

  • Zadnji obisk

  • Days Won

    1

JaniV last won the day on marec 8 2017

JaniV had the most liked content!

Ugled v skupnosti

8 POVPREČNO

O JaniV

  • Rank
    Uporabnik
  • Rojstni dan 18. 06. 1971

Nedavni obiskovalci profila

Blok z nedavni obiskovalci je onemogočen in ni prikazan drugim uporabnikom.

  1. Na žalost, letos nebo sejma...
  2. JaniV

    Multipla

    Lucciola je predelava Fiata 600, ki pa jo ni naredila tovarna Fiat, niti tovarna Seat ampak Francis Lomardi. Zgodba Francis Lombardi je zanimiva. Boril se je za Italijo v prvi svetovni vojni je bil pilot v italinskem letalstvu. Leta 1938 je začel svojo letalsko družbo imenovano AVIA (Azionari Vercellese Industrie Aeronautiche). Po drugi svetovni vojni se je obrnil k izgradnji lesene različice karavana Fiat 1100. Njegov prvi Fiat 600 temelji na modelu Lucciola (Firefly če prevedemo), ki ga je predstavil leta 1956. Temeljil je na osnovi standardnega 600 modela vendar je bil izboljšan.Njegovo zadnje steklo je bilo večje kot pri standarnem 600 ter bil je na voljo z barvo v dveh odtenkih. Pojavila se je tudi zelo zanimiva convertible verzija oz. kabriolet ki je bil izdelana v zelo mali seriji. Leta 1958 je predstavil novo Lucciola to je bil eleganten štirivratni Fiat 600 z odpiranjem zadnjih vrat nazaj in brez B stebričkov. Sprednji sedeži so bili iz celega kot klop kateri so dali občutek da se boš vsedel v razkošno limuzino. Lucciola je bil z svojo mrežasto masko in ostalim kromom daleč najbolj okrašen avto. Leta 1963 je Lucciolo nadgradil z 767ccm motorjem od modela 600D. Konceptno vozilo je bilo izdelano vendar nikoli ni videlo luči proizvodnje. Izdelanih je bilo samo nekaj takšnih vozil točnega podatka o številu ni. Vendar je bil dovolj uspešen, da je Lombardi v nadaljevanju spremenil veliko drugih Fiatov ( 850, 500, 127....) +, VW itd... gradil je pick-up, limuzine, kabriolete, coupe itd..
  3. Fiat 600 so začeli proizvajati leta 1955 in je bil 9.3. 1955 na avtomobilskem sejmu v Ženevi predstavljen kot naslednik legendarnega Fiata 500 - Topolino , ki so ga prenehali delati februarja 1955. FIAT - FABBRICA ITALIANA AUTOMOBILI TORINO je prototip predstavil leta 1952 z interno oznako "100". Idejo za izdelavo naslednika je podal tedanji predsednik Fiata Vittorio Valletta in naročil Projektni pisarni Fiata da naredi avto za štiri potnike, maksimalne hitrosti do 85 km/h, mase do 450 kg in cene do 500.000 lir. Šef projektne pisarne Dante Giacosa je naredil nekaj predlogov med njimi tudi zračno hlajeno verzijo z motorje V izvedbe pod kotom 150° z interno oznako "100". FIAT 600 prototip. Fiat 600 je dobil ime po delovni prostornini štiricilindrskega motorja 633 ccm in moči 21,5 konjev, topolino 569 ccm in 16 konjev. Fiat 600 je takrat stal 590.000 lir, razvijal je hitrost 95 km/h in je tehtal 590 kg. Crvena Zastava je pogodbo o proizvodnji programa Fiat podpisala 12.8.1954 in šele 10.9.1956 je podpisala aneks k pogodbi za proizvodnjo modela 600 in 1100. Fičo ni bil prvi avtomobil iz programa Fiat ki so ga začeli proizvajati v Kragujevcu. Leta 1954 so naredili pet avtomobilov modela "1900A". Zastava je model Fiat 600 prvič predstavil javnosti na jesenskem velesejmu v Zagrebu leta 1956. Takrat (10.9.1956) bil tudi podpisan že prej omenjeni aneks k pogodbi o proizvodnji Fiata 600 in Fiata 1100. Proizvodna statistika Crvene Zastava pravi da je v tovarno leta 1955 prišlo prvih 25 primerkov modela 600 in leta 1956 še 33 primerkov. Kronologija pravi da je šlo za sestavljene-končane avtomobile uvožene samo za marketinške in tehnične namene. Prvo javno oglaševanje po predstavitvi leta 1956 na velesejmu je bilo 1.5.1957 leta v Kragujevškem časopisu " SVETLOST". Prvo izdanje" Uputstva za rukovanje i održavanje" ki so ga priložili zraven vsakega avtomobil je bilo izdano v septembru leta 1957 in je bilo tiskano v Italiji. Prva brošura PUTNIČKO VOZILO "ZASTAVA " 600 - OSNOVNE KARAKTERISTIKE, UPOTREBA I ODRŽAVANJE VOZILA je bila izdana s strani servisne službe "CRVENE ZASTAVE" 20.11.1956 in je bila v veliki meri napisana s pisalnim strojem. Lastnik enega takega izvoda sem tudi sam. Prva prodaja "Jugoslovanskega" Fiata 600 se je začela poleti leta 1957 po ceni 795.000 dinarjev za fizične osebe in po 960.000 pravne osebe. Fičo je takrat imel garancijski rok 6. mesecev ali 7.000 kilometrov isto kot sam matična tovarna Fiat. Fićo je po legendi dobil ime po glavnem junaku stripa "KURIR FIĆA" katerega ja karikaturist Milorad Dobrić objavljal v listu "Borba" v letih 1954-1964. Prvi avtomobili so se v tovarni v Kragujevcu začeli montirati leta 1957. Tistega leta je bilo narejenih 1.619 avtomobilov. Na začetku proizvodnje je bilo v avto vgrajenih 16% delov domačih proizvajalcev, štiri leta pozneje že 50%. Zanimivost je tudi, da je tovarna do izdelave modela 750 zadržala Fiatove številke na šasiji in je identifikacijke številke odtisnila na originalne ploščice, katere je enostavno obrnila. Število avtomobilov, ki je šlo iz tovarne je bilo - Model 600 do leta 1960, leta 1960 pride model 600D (Derivat ali po Italijansko Derivazione) Model 600 1955 - 25 uvoženih 1956 - 33 uvoženih 1957 - 1619 - Začetek proizvodnje 1958 - 1396 1959 - 3016 1960 - 5684 Model 600D 1960 - 1653 1961 - SE NADALJUJE...
  4. JaniV

    Multipla

    Pozdrav! Zopet nepravilni podatki... Lucciole nista delela ne FIAT in ne SEAT... SEAT je delal na osnovi fička, SEAT 800 z štirimi vrati, ne pa Lucciole , Fiat nažalost ni na osnovi fička delal avta z štirimi vrati in tudi Lucciole ne.
  5. Pozdravljen spletko. Rad bi te popravil. Zastava ni začela izdelave Zastave-Fička leta 1955, ampak je leta 1955 začela z "prodajo" Fiata 600. Prodajo sem namenoma dal v narekovaje, to pa zato ker so leta 1955 "razdelili 25 ali 26 fiatov med Direktorje in veljake po bivši Jugoslaviji. Z lastno proizvodnjo je Zastava začela pozneje... Alois Za prodajo multiple ti ne morem povedat, če se je pri nas prodajala nova. Verjetno se je ker so jih kar nekaj sestavili v Kragujevcu...
  6. Pozdravljeni Alois Še enkrat Vam povem, da se ni NIKOLI prodajal v Sloveniji. Lastnik avta sem jaz. Kupil sem ga v Španiji in ga NIKOLI nisem prodajal. Tako, da se ne morete spomniti, da bi ga kdo prodajal. Pa še enkrat: SEAT 800 se v Sloveniji ni NIKOLI prodajal. Ne ta niti kateri koli drugi!!!! Sicer v Slovenji obstaja še eden, ki je bil kupljen v Nemčiji in se tudi ni nikoli prodajal. Vem kje se nahaja, kdo ga ima in ni zelene barve, ampak modre. Tako, da ju niste mogli zamešati. Prosim ne zavajajte ljudi. Hvala
  7. Antasi, tudi Avstrijski Stayer je delal Steyr Fiat 600 po licenci Fiat. Alois, ta zeleni se ni nikoli prodajal v Maribri in nikjer pri nas.
  8. Poišči in kupi Tank Cure. Lahko pa poiščeš samo Tank Epoxy, brez čistilca in razmaščevalca, kar te pride ceneje. Lahko tudi pod kakšnim podobnim imenom. Če ne najdeš pri nas pa poišči v tujini. Komplet tekočin za obnovo rezervoarjev prodaja pri nas: http://majklub-shop.si/search.php?orderby=position&orderway=desc&search_query=Tank+Epoxy&submit_search=Iskanje http://www.operi-avto.si/starodobniki/554-tank-cure-komplet-za-obnovo-rezervoarjev.html Praktični prikaz:
  9. Lepo obnovljen v garaži: http://starodobnik.net/forum/album.php?albumid=607&attachmentid=31202 Ker so se original balance rade lomile so jih predeloval na nosilec od BMX koles.
  10. V garaži imaš enega obnovljenega APN 4 H z original balanco. Original je tudi tole: Tole pa je "domač" proizvod: Original sedež: Original sedež na novo preoblečen: PUCH sedež: Kovčki: ..............
  11. Če daš gor objemko od BMX-a sta seveda popolnoma identični, vendar v originalu ni bilo objemke...
  12. V originalu so imeli objemko od BMX kolesa!!?? Prvič slišim.....
  13. JaniV

    Zastava 101

    Lepo Bo kot nova. Kam so pa šli na sejem?
  14. Je pa več prisoten na bolhi in avtonetu....
  15. JaniV

    Tomos MOSCO razjasnitev

    Tale MOSCO je pa delo našega Božota (motorcki), pa tudi pevka lepotica Tina je je njegovo delo.
×
×
  • Create New...