Jump to content
  • Registracija

srečko 75

Uporabnik
  • Prispevkov

    289
  • Pridružen

  • Zadnji obisk

  • Days Won

    2

srečko 75 last won the day on avgust 28 2019

srečko 75 had the most liked content!

O srečko 75

  • Rojstni dan 30. 08. 1975

Nedavni obiskovalci profila

2 823 profile views

srečko 75's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

14

Ugled v skupnosti

  1. srečko 75

    TOMOS ATX 50 B

    zanima me od kdaj do kdaj so jih izdelovali?
  2. Aja?? Kaj plastiko tudi brizgajo?? Saj ni mogoče več dobiti prave plastike za ATX.BT in CTX razen kake stare zaloge...Ste kaj poslikali ali kako vedeti kaj vse delajo,žal me ni bilo tam...
  3. aja,Sandi mi je rihtal samo nalepke....Stevo pa mi je res dosti dobrih delov zrihtal....baje so se njegovi viri izčrpali, ali pa mu ni več do pomoči lačnih tomosovih delov???? Hvala Alois
  4. upam,da sem dal kako koristno informacijo. Me veseli, samo radirat pa le počasi,hi,hi,hi....
  5. zanima me kako ste rešili problem z gumami od ATX? lp.
  6. Živio,mene pa zanima kake barve so vse bile BT,CTX,ATX.... Pa zanima me če kdo sploh ve številke barv teh mopedov,ker sem dobil informacijo da so baje kar sproti v Tomosu menjavali nianse... Ker imam plastike najmanj v 4 odtenkih modre samo za ATX???? Sodeč po originalnih nalepkah so barve še prve.... Prav tako imam plastike v več niansah rdeče... pa rumene...pa bele...pa eno sem zasledil z violo in črno barvo.... Za BT pa sem našel naslednje barve Črna, črna s perlo,srebrno siva, srebrno siva s perlo, svetlo modra,temno modra,rdeča,bela, za te barve vem. Za CTX pa imam dve niansi bele, rdeče in modre policijske barve. Ter NTX je obstajal v barvah CTX in še vojaško zelena barva. AT-N in BT-N pa so bili v mišje sivi barvi,rdeči in črni barvi....toliko o mojih izsledkih ko sem brskal po netu,glede modelov in njihovih barvah. Zanima me še eno- vsi kateri se spomnite prvega videnega ATX me zanima tista barva. Sam sem videl najprej rdečega,potem temno modrega,pa rumenega,belega in na koncu sem ostal pri črnem pa kakega svetlo modrega. Potem povejte katero barve se spomnite za CTX? Sam sem videl le belega z modrim sedežem po netu pa sem opazil še druge barve. Ter katere barve ste najprej videli pri BT? Sam sem videl le Svetlo srbrne sive barve ter rdečega, šele po brskanju po netu sem opazil še druge barve. Ker smo se pogovarjali katere barve so bile najprej na teh modelih. Sam bom restavriral ATX 1988 in tavam glede barve,bil je rdeč ampak bi rad belega pa ne vem če je tistega leta ta barva že obstajala-hvala za pomoč.
  7. Malo povprašajte na to številko , 031 224 039 , sam sem kupil obe pri njemu. Koliko pa sem brskal po netu pa sem naletel na ta podatek- GOLDEN BOY- se sprodaja ali sedaj imenuje takole-THE SHINKO CO.,LTD-Golden boy-MADE IN KOREA-, Golden boy+the shinko pa ima še vseeno napis na tej gumi, seveda 2.5 in 2,75/18 dimenzije. Baje je cena v USA okoli 100$ za eno gumo Sam sem plačal 100€ za obe predlani. Tako da mislim da boste morali čez lužo iskati. Lp. Srečko
  8. Tako, dobil sem resnove dele,sprednja maska, zadnji blatnik,ter okroglina okoli motorja, stranske pokrove sem že prej nabavil ter sprednji blatnik rezervoar pa itak vsi pašejo na vse....meni je tudi hudo, da so po tujini imeli bt,ctx kot mopede....mi pa smo si samo cedili sline kot 14.letniki.....tistega dalnjega 1989.....pa tudi nekaj prototipov je obstajalo v bistvu BT-N ali AT-N z motorjem od avtomatika A35 tudi tega bi bilo lepo uradno voziti, marsikatera punca bi se še danes peljala s tako lepim motorčkom.... malo poguglajte ime je imel TOMOS GT-50 bordo rdeče barve....Tudi tovarno Tomos v Nizozemski je Sedanja HIDRIA uničila-razprodala, kakor tudi več tam hranjenih primerkov....Baje da so eni v Sloveniji potem primerke nazaj kupovali od Nizozemcev, točno zgodbe ne poznam ampak tako nekako se godi z našimi podjetji.....Žal
  9. Jutri dobim nekaj plastik novih,nerabljenih za AT50N, krasno,počasi bom imel za komplet plastike. Potem pa vse na ATX zmontirat pa spedinat....joj ko bo le čas....
  10. Hvala bogu, da se mi bo še kdo pridružil.....Sem opazil, da kar nekaj važičev drži in lepo skrbi za cele zbirke. Sam sem namreč vso bodočo zbirko po delih v dveh letih kupoval po bolhi pri prijateljih samo da obnovim čimveč zavrženih teh modelov....Eni se mi smejijo sam pa v bistvu samo rešujem in ko dokončam vso zbirko bom zelo srečen. 2ATX, 1 CTX 1BT50, Ter Repliko NTX , AT50 ter AT50N....to je moj cilj....Tudi sam sem začel zbirko zaradi vrnjenega odtujenega ATX leta 1992...... hvala za podporo radetzky glede AT50 vsaka čast.... Moram se zahvaliti seveda Bokiju Borisu Radovanoviču ter Stevoju Vujiču....Za dele ter Stevoju za dano idejo o NTX AT50.....Super da nas je čimveč.
  11. Mani je zelo simpatično narejeno,eni bodo hoteli 100% originalni izdelek kot je bil v prvotnem stanju, manj kroma. Ampak meni je pa všeč in tudi deli bodo veeeliko dlje držali in marsikateremu zanamcu bo veliko lažje čez 50 ali več let spet obnoviti marsikateri del saj bo dobil kvaliteten primerek za obnovo, če pa bi bilo samo pocinkano,pobarvano pa vsi vemo kaj nastane takrat, rja in samo rja..... Vse čestitke za korajžno obnovo in veliko kroma.
  12. Žal so pri SVAMZ pač odločeni, da če želite starodobnika postaviti na cesto, pač treba nekaj plačati, žal ,ampak hvalabogu samo enkrat..... Niso pa deležni miselnosti, da se s tem samo uničuje naša dediščina. Kajti že samo nakup starega vozila + obnova staneta celo premoženje, kje pa so še iskanje raznih delov, vložen svoj trud,čas.....Da o marsikateri slabi besedi ljudi okoli nas, ker se preveč ukvarjamo z delom.... Na koncu pa še šok, pridobitev papirjev..... Veliko vozil so ljudje zvozili iz odlagališč celo pred ogromnimi kleščami na DINOSU so jih vlekli vstran,jih reševali....Marsikateri se v tisti situaciji niti vprašal ni , kaj pa papirji? ..... Že marsikateri mi je priznal, da se starodobništvo s temi dejanji še samo uničuje... Razumem če je vozilo ukradeno!! Ampak lahko bi malo posplošili zakonodajo in dali možnost ljubiteljem da še kako vozilo postavijo nazaj na cesto in v prvotno stanje.....Malo sem skrenil ampak verjamem, da se marsikateri najde v mojih besedah.... Pa še na koncu me ena stvar pošteno jezi, V marsikateri državi se na ene tablice da voziti več vozil, plača se za najdražji avto zavarovanje tehnični pregled in cestnina pa se normalno plača za več vozil, itaki se ne moreš peljati z vsemi naenkrat. Recimo za sneg ali vleko terenec, Za v nedeljo malo naokoli oldtaimer, med tednom pa nek družinski avto....Marsikateri bi se odločil za nakup kakega starodobnika ,če bi obstajale te opcije. Toliko zaenkrat in lep pozdrav.
  13. Ej, boki,? To so pa verjetno replike, ali? Zdravje laufa? Joj kako so vabljive... Kako ceno, če ni skrivnost pa dosegajo sedaj? Pravi mojster si, ni kaj
  14. Če si kaj kalkuriral te stane obnova na cesto postavljen moped čez 1200€ Ampak ko pa se zapelješ ga paziš in spoštuješ toliko bolj Moj deža in blata ne bo videl.... Samo še v vednost Buschi, če najdeš kakršnega koli ATX,BT,CTX, samo preglej podatke na bazi registrtiranih in ukradenih vozil. Če ga ni tam vnešenega ,mislim,da ga lahko takoj kupiš. Glede stanja pa najbolje pregledati vso plastiko tajbolj tam kjer je privita jo snemi to traja eno uro da snameš vse dele in jih vstaviš nazaj. če je bilo kaj popokano zbijaj ceno. Na Nizozemskem stane novi pobarvan blatnik 70€+rezervoar pobarvan 100€,ter stranski plastiki novi pobarvani 70€, žal nisem našel sprednje maske-nove ter zadek za sedežem.ampak ta dva kosa se da za meli denar pobarvat, stare dele pa imaš za rezervo ali jih prodaš naprej, Preveri na Rynki Toys Niderland+30€poštnine, se pravi 240€ pa imaš vse novo.... vzami vsakeka Atx...do 1000€ ,boš mi čez kako leto ali dve še kako hvaležen. Sam sem kupil pred dvema letoma tri tam okoli 250-500€ s papirji,danes pa že imajo ceno okoli 600-100€ v dveh letih 100% višja cena...pa še bo večja cena...če imaš bilo kak višek vloži... lp.Srečko
×
×
  • Create New...