Jump to content

dzanzi

Moderator
  • Prispevkov

    974
  • Pridružen

  • Zadnji obisk

Ugled v skupnosti

10 DOBRO

O dzanzi

  • Rank
    Starodobnik TEAM
  • Rojstni dan 10. 09. 1981

Nedavni obiskovalci profila

Blok z nedavni obiskovalci je onemogočen in ni prikazan drugim uporabnikom.

  1. Gledam prek telefona in malo dalj časa traja. Poglej še 20-24 člen. Mislim da je razlika v 22 členu. V starem zakonu so bili kao traktorji in ostalo zapisano samo v 31. Členu, medtem ko pa so v novem zakonu zapisani tudi v 22 členu, kjer oa je govora o identifikaciji s strani strokovne organizacije, kar pa UE ali tehnični niso. Zdaj pa če so to namenoma storili zaradi zaslužka ali pa je nekdo naredil napak, pa lejko samo ugibamo. Mogoče se bo pa naš glas slišal, pa bo to prišlo na uha kakšnemu, ki ima vpliv in bodo ob naslednji spremembi zakona spremenili nazaj? (smeško)
  2. Preberi še enkrat. Ta točka se nanaša na lastništvo(dokumente o lastništvu 1 točka prvega odstavka in ne celoten odstavek ali del njega) in ne homologacijskem kartončku. Ker če bi tvoja teza držala potem sarkastično povedano ne bi rabil zavarovalne police za registracijo,... Največja težava je eu zakonodaja in naši predpisi ter tolmačenja. Vsi ki sedaj prvič registrirajo mopede, avte spadajo pod zakonodajo ki sedaj velja in na žalost se sedaj drugače ne da delati. Kdor hoče registrirati brez papirjev bo moral delati tako, ker zagotovo bo v nekaj letih prišlo do tega da brez pravih papirjev ne bi mogoče registrirati, ter kasneje nekoč brez dokazila o lastništvu ne boš niti smel imeti doma mopeda ali avta.
  3. Zakaj bi ga moral prodati po delih? Pač kupiš še enega zraven, ki je registriran,...
  4. dzanzi

    Oldtimerji v Mb

    Če malo pobrskaš ugotoviš, da je lastnik Meltal Rado Snežič d. o. o., za naprej ti pa gugle da kar nekaj zadetkov https://www.finance.si/205805 http://www.slovenskenovice.si/novice/slovenija/najbogatejsi-mariborcan-dolguje-stiri-milijone-evrov http://www.meltal.si/36/poslovni-center/goodtimers Izgleda, da vidijo poslovno priložnost v reševanju od starega železa do zloščene pločevine,... *.p.s. premaknjeno v temo splošni pogovori o avtih
  5. Vsi vi ki kričite in si berete samo določene odseke iz zakonov se usedite, zadihajte preberite vse in premislite o tem kar ste brali. Vsi starodobniki z vpisom statusa v homologacijski kartonček plačujejo nižjo dajatev(cestni sklad) v višini 20%, kar si zapisal vikiviking. Ampak dajatve za odjavljena vozila so po mojem spominu ti avti oproščeni. P.s. sedaj ko prebiram še te vaše komentarje, si praktično nekaj postov predhodno ti sam (vikiviking) zapisal da ta zakon ne velja za starodobnike?
  6. Rumenko kot transporter ženina, uporabnika kadettb_69 Eksperiment z alu feltnami Počivanje pri Kamešnici
  7. http://www.durs.gov.si/si/davki_predpisi_in_pojasnila/davek_na_motorna_vozila_pojasnila/starodobna_vozila_in_dmv/ je predpis, ki je bil izdan 2014 in ne 2008, kjer je zadnji stavek napisan 30let: Glede na navedeno je potrebno določbo pete točke 5. člena ZDMV razumeti v smislu, da se oprostitev za »rabljena vozila muzejske vrednosti« nanaša na status »starodobna vozila (starodobniki)«, kakor so opredeljena v prometnih predpisih, ne glede na to, ali so pridobljena v Republiki Sloveniji ali izven nje. Starost teh vozil pa je glede na davčne predpise še vedno opredeljena nad 30 let.
  8. V katerem UL? Zakonska podlaga je ZMV, ki v 25. členu pravi, da je zahteva 30 let. Uradni list RS, št. 106/2010 z dne 27. 12. 2010: 25. člen ZMV Če pa si gledal Zakon o spremembah DMV, ki je začel veljati 2012, takrat je veljalo prehodno obdobje, a vsak uradnik ti bo citiral: Za oprostitev plačila DMV od starodobnih vozil ni več pogoj, da je vozilo staro najmanj 30 let, ampak da ima v skladu s predpisi o motornih vozilih status starodobnega vozila. Da dobiš status ti pa velja ZMV in ta zahteva 30 let. Predvidevam, da se gre za vozilo z velikim motorjem.
×
×
  • Create New...