Jump to content

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

Guest Anonymous

Čiščenje uplinjačev

Recommended Posts

Guest Anonymous

:D mene pa zanima s ščim čistite uplinjače (fergaserje),pred vsem ko obnavljate motor kateri je več let stal,ko je uplinjač zasvinjan in presmojen od saj in masti?

Deli ta prispevek


Povezava do prispevka
Deli na drugih spletnih mestih
Guest Anonymous

Na grobo z bencinom, potem se zadeva razdre in odstrani tesnila, gumijaste O-ringe in membrane in vse kar bi lahko "NITRO "razredčilo raztopilo. Uplinjač se za en dan namoči v nitro razredčilo in sicer v zaprto posodo, kjer je uplinjač v celoti zalit z nitrom. Naslednji dan ga operemo z čopičem in spihamo z zrakom vse odprtine in kanale v uplinjaču. To ponavadi zadošča.

Pri res trdovratni umazaniji, pa se potem, ko je uplinjač očiščen z nitro postavi v ultrazvočno kopel ( npr.SONIS) v katero nalijemo detergent za čiščenje aluminija in ostalih lahkih kovin ter uplinjač očistimo z ultrazvokom. Ponavadi zadošča ena ura čiščenja, pri temperaturi 80-90 stopinj Celzija.

To je to ! Sledi sestava z novimi tesnili,membranami in montaža na motor, ter seveda pravilna nastavitev ! :D

Deli ta prispevek


Povezava do prispevka
Deli na drugih spletnih mestih
Guest Anonymous

Js poznam dva nacina:

-hitri (ma ni ucinkovit) v trgovinah se dobijo posebni spray-i za ciscenje uplinjacev, s katerim temeljito poskropis notranjost uplinjaca - brez razstavljanja

- drugi je pa temeljit in tudi ''tapravi'' to je da uplinjac odmontiras ga razstavis, speres v bencinu in po potrebi se ocistis z spray-em, pri tem nujno uporabis tudi copic ali se bolje kako scetko (v postev pridejo tudi zobne scetke)

Deli ta prispevek


Povezava do prispevka
Deli na drugih spletnih mestih
Guest dule

sicer še nism popravljal starodobnika ampak sm avtomehanik ( vajenec- še 4 mesece pa bom mehanik ) jih čistimo z enim posebnim čistilom v spreju , sam mašpricaš , sprej pa kr odstranjuje umazanijo , in ga zelo lepo spuca !!

Sam vonj je pa zelo močam !!

Deli ta prispevek


Povezava do prispevka
Deli na drugih spletnih mestih
Guest Anonymous

:D najlepča hvala za vse odgovore ,čeprav me čiščenje najbolj prepriča sistem od RANGIE,čeprav me zanima kaj bi lahko nadomestilo ultrazvočno kopel,ker tega nimam doma in najbrž ne samo jaz!?

Deli ta prispevek


Povezava do prispevka
Deli na drugih spletnih mestih
Guest Anonymous

Nitro čiščenje bo za Caprijev uplinjač verjetno dovolj, ker je relativno enostaven. Nadomestila za ultrazvočno kopel pa ni . :D

Lp RANGIE

Deli ta prispevek


Povezava do prispevka
Deli na drugih spletnih mestih
Guest Anonymous
Nitro čiščenje bo za Caprijev uplinjač verjetno dovolj, ker je relativno enostaven. Nadomestila za ultrazvočno kopel pa ni . :D

Lp RANGIE

enostaven?kakor se vzame,dvojni Pierburg električni čok,ter povezan ekonomat oziroma opozorilo porabe goriva,samo to ni problem,zadnje čase dobivam uplinjače zelo umazane in oksidirane,če so oksidirani jih imam za dele če pa je umazan je pa zelo trdovratna umazanija stara in zasušena

Deli ta prispevek


Povezava do prispevka
Deli na drugih spletnih mestih
Guest Anonymous

Ker si iz N. Gorice ti priporočam, da greš v trgovino Sprint auto v Italijo. Tam vprašaj za čistilo za vplinjače. Se zelo dobro obnese-preverjeno! Ne pozabi s sabo vzeti litrske plastenke, ker ima v rinfuzi. Potek dela ti bo razložil.

Pa veliko uspeha pri delu!

LP

Deli ta prispevek


Povezava do prispevka
Deli na drugih spletnih mestih
Guest Anonymous

:D hvala za nasvet velikokrat sem tam vendar se nikoli nisem spomnil da bi vprašal te dneve bom skočil v italijo :wink:

Deli ta prispevek


Povezava do prispevka
Deli na drugih spletnih mestih
Guest w128

oj

nočem strašit, vendar ne poznam primera da je uplinjač delal bolje, če ga je kdo razdrl(razen profijev)...

problem je v tolerancah na oseh in vzvodih ter "uležanosti"... uplinjač je najbolje samo očistit od zunaj, in ga namontirat na obnovljen motor in ga šele nato obnovit če je res potreba(ki se pokaže ko motor dela...)...

v trstu je neka firma ki jih obnavlja, samo nažalost ne vem naslova...

lp w128

Deli ta prispevek


Povezava do prispevka
Deli na drugih spletnih mestih
Guest Anonymous

saj če ti ne poznaš primera to ne pomeni da ni mogoče,sam sem obnovil že kar nekaj uplinjačev na različnih motorjih in še vsi so delali popolnoma brez hibno,manjša poraba prava moč motorja ,vse motorje smo preizkusili na meritvi plinov ,ter so vsi kazali tovarniške normative :twisted: kar se tiče obnove uplinjačev je cenovna ne ekonomično,saj dostikrat stane obnova toliko kot nov uplinjač,pred vsem v italiji .Sam sem videl kako obnavljajo v weber servisih:razdrejo ,dajo čistit v čistilo po treh urah ga sestavijo zamenjajo tesnila ,membrane in ostalo po potrebi ,zaračunajo pa kot v zlatarni :evil: sam kupujem garniture tesnil membran in šob,ter zobnikov kateri so največji problem in me vse skupaj ne stane več kot 30 evrov,to je 10% cene obnove na serisih,za nov uplinjač weber dvojni za mašino 2.0 pa sem dal 250 eurov,zdaj pa se pozanimaj koliko ti računajo ?obnovo?oziroma čiščenje v Trstu :wink:

Deli ta prispevek


Povezava do prispevka
Deli na drugih spletnih mestih
Guest Skrjanc jr.
,sam sem obnovil že kar nekaj uplinjačev na različnih motorjih in še vsi so delali popolnoma brez hibno,manjša poraba prava moč motorja ,

A se da zment, da bi men enga obnovu ?

Od VW 1.6

Ker enmu sm ga že dal, pa je blo še slabše, ko prej...

Deli ta prispevek


Povezava do prispevka
Deli na drugih spletnih mestih
Guest w128
saj če ti ne poznaš primera to ne pomeni da ni mogoče,sam sem obnovil že kar nekaj uplinjačev na različnih motorjih in še vsi so delali popolnoma brez hibno,manjša poraba prava moč motorja ,vse motorje smo preizkusili na meritvi plinov ,ter so vsi kazali tovarniške normative :twisted: kar se tiče obnove uplinjačev je cenovna ne ekonomično,saj dostikrat stane obnova toliko kot nov uplinjač,pred vsem v italiji .Sam sem videl kako obnavljajo v weber servisih:razdrejo ,dajo čistit v čistilo po treh urah ga sestavijo zamenjajo tesnila ,membrane in ostalo po potrebi ,zaračunajo pa kot v zlatarni :evil: sam kupujem garniture tesnil membran in šob,ter zobnikov kateri so največji problem in me vse skupaj ne stane več kot 30 evrov,to je 10% cene obnove na serisih,za nov uplinjač weber dvojni za mašino 2.0 pa sem dal 250 eurov,zdaj pa se pozanimaj koliko ti računajo ?obnovo?oziroma čiščenje v Trstu :wink:

no izkušnje so različne...

ko je oče obnavljal ferarrija 330 gt 2+2, ki ima tri dvojne webre, je recimo nek kvazi strokovnjak, naredil škode za xy denarja ker je pomešal sestavne dele posameznih uplinjačev... no problem so rešili šele v boloniji...

vem za lancio fulvijo berlino 2C, ki jo je popravlal nek drug "znalac" in se je motor nato zaganjal kod bi ga na mestu turiral...

sam sem očistil uplinjač od hrošča in je res manj pokuril in lepše delal, samo to je preprost enojni uplinjač... tudi s fičotovim se bom verjetno poigral, ampak v dvojne uplinjalče se pa nebi spuščal... pa ne trdim da se kdo ne zna!

je pa res da sem slišal tako pohvale kot graje na račun delavnice v trstu...

naj za ilustracijo povem še to da so "hišni" mehaniki na mojem tiiju uničili Kugelfischer pumpo za vbrizg goriva, ker so jo mislili malo "prepucat", ampak niso vedeli da se taka pumpa samo menja in ne razdira, ker je v tovarni nastavljena in zapečatena...

upam da nisem izpadel kot "pametovalec", samo želel sem prikazati mojo izkušnjo...

je pa težko takole na forumu razpravljati o kompleksnih temah :D

lp w128

Deli ta prispevek


Povezava do prispevka
Deli na drugih spletnih mestih
Guest Anonymous
,sam sem obnovil že kar nekaj uplinjačev na različnih motorjih in še vsi so delali popolnoma brez hibno,manjša poraba prava moč motorja ,

A se da zment, da bi men enga obnovu ?

Od VW 1.6

Ker enmu sm ga že dal, pa je blo še slabše, ko prej...

da se zmenit vse :wink:

Deli ta prispevek


Povezava do prispevka
Deli na drugih spletnih mestih
Guest dule

tam kjer delam sm že čistil uplinjače od vw ..

hm enostavn je čisto , sam dvojnega pa še nism poderal !!

najbolje je , da vam pokaže kako se dela , en mehanik , ki je na hroščih delal , to je pri nas majster , ki je delal v za?etku u nemčiji , poj je pa u slovenijo prišel , ter odprl svojo firmo ..

popravljal je pa hrošče ! ( Avte od VW ) tudi uraden servis

Deli ta prispevek


Povezava do prispevka
Deli na drugih spletnih mestih
Guest Anonymous

k takemu majstru je najboljše prepustit uplinjač ker ve kako je sestavljen in kaj je njegova hiba,sam obnavljam uplinjače od Caprija registrske in dvojne od weber,solex in pierburg te imam v glavi vsako podloško pa še imam originalno literaturo o nastavitvi in obnovi uplinjačev :D

Deli ta prispevek


Povezava do prispevka
Deli na drugih spletnih mestih
Guest lovro

@Capri Boy

Ali obnavljaš solex in weber vplinjače le za caprije? Ali tudi za kak drugi avto?

Deli ta prispevek


Povezava do prispevka
Deli na drugih spletnih mestih
Guest roksi

opala, zanimiva tema,

mene predvsem zanima, kje se da dobiti te komplete tesnil za vplinjače, konkretno za Weber 30DGS - je dvostopenjski ( to ni isto kot dvojni, ali pač ? ).

Deli ta prispevek


Povezava do prispevka
Deli na drugih spletnih mestih
Guest roksi

no, cena me zanima samo zaenkrat in sicer gre za Citroen GS Pallas, modelno leto 1977, motor G12/612 1222 ccm, frgazar torej Weber 30DGS, za podoznako pa moram pogledat ko bom v garaži (čez kak teden).

Kaj pa je bilo narobe z GAjevim vplinjačem ? Moje izkušnje z GSovimi so zelo dobre, kolega mi ga je nastavil pred 30 000 kilometri in deluje čisto brez problemov, avto gre normalno, poraba normalna.

Deli ta prispevek


Povezava do prispevka
Deli na drugih spletnih mestih

×
×
  • Create New...