Jump to content
  • Registracija
Guest aljazmv

Kolo Rog pony

Recommended Posts

Bili so taki na feltnah z ravnim robom ponavadi.Pri feltnah z robom pa so bili prtljažniki iz polnega materiala,ne iz cevi ter prečne gumice so imeli na vrhu,podobne kot na prvih modelih z varjenim prtljažnikom.Res pa je,da ni bil pogoj ravno ti dve kombinacije...pač,kar so imeli v zalogi je padlo gor.

Link to comment
Deli na drugih spletnih mestih

Kastro, najlepša hvala za odgovor... Se prav, da so tudi Ponyji letnik 69, 70 lahko imeli tak prtljažnik. Sej to je bilo takrat pri Rogovih Ponijih, gor so dal, kar so dobil pod roko, oziroma kar so imel na zalogi... 😉

Glede zobnika pa ja, bi bilo treba razdrt, pa videt... Hvala...

Link to comment
Deli na drugih spletnih mestih

Zgodnja 70-a,Euromat luč,mislim da imaš tudi dinamo Euromat.Ročke za bremzo so Weinmann?Feltne so pomoje menjane,najbrž bi morale bit one z robom,sploh na tem modelu z "redkejšim" prtljažnikom,ki ima polno material in gumice na vrhu.Ročaji so pa univerzalni,včasih smo jih imeli na  od mopedih😁

Lp.

KASTRO😃

Popravek od kastro
Link to comment
Deli na drugih spletnih mestih

Se strinjam s Kastrom. Kot vem, so Ponyje 1 delal od1969 (ali 1970) leta...pa do zgodnjih 70 let...(okol 72 leta??) Če kdo bl točno ve, naj napiše...

Me pa še zanima, če kdo slučajno ve, ali je že kdaj slišal, da ko so končali z Izdelavo Ponyja 2 (tega s kovinskim varjenim prtljažnikom), da so par mesecev na Ponyje 1 dajali še nalepke Pony2...  V bistvu je bil to že Pony 1, okvir kolesa, prtljažnik in vse od Ponyja1, nalepke pa še Pony2?

 

Link to comment
Deli na drugih spletnih mestih

23 ur nazaj, je kastro napisal:

Zgodnja 70-a,Euromat luč,mislim da imaš tudi dinamo Euromat.Ročke za bremzo so Weinmann?Feltne so pomoje menjane,najbrž bi morale bit one z robom,sploh na tem modelu z "redkejšim" prtljažnikom,ki ima polno material in gumice na vrhu.Ročaji so pa univerzalni,včasih smo jih imeli na  od mopedih😁

Lp.

KASTRO😃

Super,hvala za odgovor 🎉

Danes se lotil razstavljanja in naletel na težavo: kajle v gonilki - obe sta za zamenjavo 😭 kje bi jih lahko dobil? Jih ima kdo?

 

L.p.Domen

 

 

 

Link to comment
Deli na drugih spletnih mestih

On 22. 10. 2020 at 11:59, je mitjau napisal:

Pozdravljeni!

Mi lahko kdo svetuje kako popraviti ali kje dobiti novo os gonilke? Moj Pony ima tolk lufta, da je že težko gonit. Zagozde sem zamenjal, ampak je težava kot kaže obraba na osi..

Pa potreboval bi komplet sprednjo zavoro - ročko, zajlo in čeljust za sprednje vilice. Prodaja kdo?

 

Pozdravljen, vprašanje kje si dobil zagozde? Jih tudi sam potrebujem

Link to comment
Deli na drugih spletnih mestih

Živjo

Mogoče kdo kej več ve od tega modela Ponyja na sliki? Je star dobrih 50 let, v bistvu je Pony 1, ima pa še nalepke Pony 2. Sem ze slišal, da ko so nehal delat Ponyje 2, da so še par mesecev limali na nove Ponyje nalepke Pony 2.

Pa vprašal bi za prvo luč.  A je možno, da je originalna? Baje naj bi bila gor že od novega. Sem mislil, da so te luči kasneje gor dajal, ampak zdej že na četrtem Ponyju 1 vidim to luč..

20210222_141149.jpg

Link to comment
Deli na drugih spletnih mestih

9 ur nazaj, je butec napisal:

Živjo,

jaz sem imel takšnega leta 1972. Prednja luč je bila enaka tvoji, kromirana, materijal plastika.  Blatniki so bile enaki, samo prtljažnik je bil iz polnega okroglega profila in ni bil kromiran. LP

Oj

Najlepša hvala za odgovor. Se pravi, da so verjetno res v tistem obdobju v določnih serijah vgrajeval te luči.

Ti si potemtakem verjetno imel prvo generacijo Rogovih Ponyjev....se pravi Pony 2. Ta na sliki je pa po predvidevanjih naslednik Ponyja 2 in predhodnik Ponyja 1.

Link to comment
Deli na drugih spletnih mestih

2 ur nazaj, je Buschi napisal:

Prvi Pony oz Pony 2 oz italijanski pony:

7212.jpg

Tako ja...prvi Ponyji so bili s tem prtljažnikom in so jih delali od 1965-1968 (kot se mi zdi) in so se imenovali Pony 2. Potem so začeli 1969 delati Pony 1, ki imajo kromiran, privit prtljažnik.

Zgoraj objavljen rdeč Pony (štiri sporočila višje), pa je v bistvu že Pony 1 (naj bi bill letnik 1969), ampak ima pa nalepke Pony 2. Če kdo kaj več o tem ve, ko to šele sedaj zasledil in nekdo mi omenil, da so te prodajali samo 2-3 mesece vmes, med Pony2 in Pony 1.

Je pa res, da so včasih pri Rogu gor dajal, kar so imel pri roki in čist možno, da jim zmanjkalo, ali še niso imeli dobavljene nalepke Pony 1 in so gor nalimali, kar so imeli pri roki, še staro zalogo  nalepk  Pony 2.

Link to comment
Deli na drugih spletnih mestih

Navedeno drži. Res pa je, da prvi pony, ki je imel privit prtljažnik, le tega ni imel kromiranega in ni bil iz cevi - profil je bil poln, debel cca 6-7 mm in bil je cinkan. Vsaj takšnega sem imel jaz, pa sem dobil popolnoma novega. Možno pa, da so izdelovali različne modele. Vem, da je že takrat obstajal model , ki smo mu po domače rekli "rener" brez topedo zavore in na tri notranje prestave. LP

Link to comment
Deli na drugih spletnih mestih

3 ur nazaj, je butec napisal:

Navedeno drži. Res pa je, da prvi pony, ki je imel privit prtljažnik, le tega ni imel kromiranega in ni bil iz cevi - profil je bil poln, debel cca 6-7 mm in bil je cinkan. Vsaj takšnega sem imel jaz, pa sem dobil popolnoma novega. Možno pa, da so izdelovali različne modele. Vem, da je že takrat obstajal model , ki smo mu po domače rekli "rener" brez topedo zavore in na tri notranje prestave. LP

Ahaaa...zanimivo.... Bom pri tem preveril, ampak ta prtljažnik je kromiran. Ti si potem imel gor na prtljažniku tiste tri gumice?

Link to comment
Deli na drugih spletnih mestih

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Odgovori na to temo...

×   Prilepil si že oblikovan tekst.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Povezava je bila samodejno vdelana.   Vseeno prikaži kot povezavo?

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...