Jump to content
jozel26

Fiat 1100 model 103

Recommended Posts

Pozdravljeni

Po uspešni obnovi Fiata Topolino Giardineta sem se podal, da rešim še tako znanega Fiat "Milečento".

Imam zanimiv primerek iz leta 1962, motor in karoserija sta ostala precej izvornega porekla iz teh časov. Avto sem že razstavil, zaključil dela na menjalniku in zaganjaču, motor sem sicer vžgal, vendar ga bo potrebno razstaviti in zamenjati tesnilo na glavi. Trenutno se ukvarjam z obnovo šasije in sem v zaključni fazi. Za nadaljevanje bi potreboval silent bloke, ki so na vilicah tako zgoraj kot spodaj. Zadeve se sicer dobijo v ITA pa je od vsega najdražja poštnina sejem sem pa zamudil. Zanima me če ima kdo kakšno rešitev ali pa celo silent bloke kje na polici.

Ena od idej ki sem jih videl na Discovery, je da bi gumijast del silen bloka zamenjal s plastiko, ki bi ga dal izdelat pri lokalnem strugarju.

Če ima kdo kakšno idejo oz. rešitev dobrodošla.

Hvala in LP

585e0c1e7278f_selentblok.jpg.8d0b879f4fd

Deli ta prispevek


Povezava do prispevka
Deli na drugih spletnih mestih
Pozdravljeni

Po uspešni obnovi Fiata Topolino Giardineta sem se podal, da rešim še tako znanega Fiat "Milečento".

Imam zanimiv primerek iz leta 1962, motor in karoserija sta ostala precej izvornega porekla iz teh časov. Avto sem že razstavil, zaključil dela na menjalniku in zaganjaču, motor sem sicer vžgal, vendar ga bo potrebno razstaviti in zamenjati tesnilo na glavi. Trenutno se ukvarjam z obnovo šasije in sem v zaključni fazi. Za nadaljevanje bi potreboval silent bloke, ki so na vilicah tako zgoraj kot spodaj. Zadeve se sicer dobijo v ITA pa je od vsega najdražja poštnina sejem sem pa zamudil. Zanima me če ima kdo kakšno rešitev ali pa celo silent bloke kje na polici.

Ena od idej ki sem jih videl na Discovery, je da bi gumijast del silen bloka zamenjal s plastiko, ki bi ga dal izdelat pri lokalnem strugarju.

Če ima kdo kakšno idejo oz. rešitev dobrodošla.

Hvala in LP

Pozdravljeni

Naslov : Zgornje Jablane 34a, 2326 Cirkovce

Telefon : (02) 789 01 53

Delovni čas : Delovni čas danes · 07–19

Se da lepo dogovoriti, pokliči.

Meni se zdi, da bi pasali tudi od Z-750 prednjih vilic, zmeriti bi bilo potrebno.

L.P.

Ivo

Deli ta prispevek


Povezava do prispevka
Deli na drugih spletnih mestih

Hvala

Sem klical in ugotovil da sva že govorila vendar bi moral za moj primer izdelati orodje kar pa z ceno ne pride v postev. Bo pač potrebno v Italijo če ne bo druge rešitve.

Lp

Deli ta prispevek


Povezava do prispevka
Deli na drugih spletnih mestih

Zdravo

Selen bloke dobil iz Italije in prvi del fiata že dobiva obliko nazaj. Prilagam foto kako zgleda izdelek.

Sedaj rabim dobrega mojstra za obnovo zavornih oblog in koncnikov krmilnega mehanizma, mogoče področju Dolenjske.

IMG_20170212_093534.jpg

Deli ta prispevek


Povezava do prispevka
Deli na drugih spletnih mestih

Zdravo

Selen bloke dobil iz Italije in prvi del fiata že dobiva obliko nazaj. Prilagam foto kako zgleda izdelek.

Sedaj rabim dobrega mojstra za obnovo zavornih oblog in koncnikov krmilnega mehanizma, mogoče področju Dolenjske.

Trenutno se nimam težav z deli ker sem v začetku kupil dva komada eden je bil komplet karoserija pa manjkajoči deli na motorju drugi pa je imel komplet in delujoč moror. Motor je končan se par malenkosti okoli uplinjača vgradnja elektronskega vžiga namesto kondenzatorja in to je to. Imam dva kompleta bralnikov vendar brez kroma. Nimam izkušenj če se jih splača kromat, za Topolino sem kupil nove. Drugače pa bodo deli na razpolago ker eden avto bo šel v dele.

 

 

Deli ta prispevek


Povezava do prispevka
Deli na drugih spletnih mestih

Obnova se premika naprej. Uspel s rešiti glavni zavorni valj tako da sem tesnila dal narediti v Ljubljani. Potem sem šel do prijaznega mojstra da mi nalepi obloge pa mi je povedal da so identične od Lade Niva zato sem jih za isto ceno naročil nove v trgovini v Trebnjem. Manjka mi se prasno tesnilo glavnega zavornega valja vidno obrabljeno na sliki. Veliko delov je identičnih današnjim vozilom zato če kdo ve za kakšen podoben del naj objavi. Drugače pa so pri meni na razpolago deli motorja menjalnik deli prve preme glavni zavorni valj in.... Če kdo kaj rabi lahko prodam ali menjam za dele Fiat 1100.

Lp

IMG_20170218_180208.jpg

Deli ta prispevek


Povezava do prispevka
Deli na drugih spletnih mestih

Obnova se premika naprej. Uspel s rešiti glavni zavorni valj tako da sem tesnila dal narediti v Ljubljani. Potem sem šel do prijaznega mojstra da mi nalepi obloge pa mi je povedal da so identične od Lade Niva zato sem jih za isto ceno naročil nove v trgovini v Trebnjem. Manjka mi se prasno tesnilo glavnega zavornega valja vidno obrabljeno na sliki. Veliko delov je identičnih današnjim vozilom zato če kdo ve za kakšen podoben del naj objavi. Drugače pa so pri meni na razpolago deli motorja menjalnik deli prve preme glavni zavorni valj in.... Če kdo kaj rabi lahko prodam ali menjam za dele Fiat 1100.

IMG_20170218_180208.thumb.jpg.0839231c71c4696a15f0668135958764.jpg

Danes še preverjeno. Zadnje zavore Lada Niva so identične Fiatu 1100 103 tako čeljusti kot komplet vzmeti. Zdaj pa iščem kompatibilne končnike. Če je kakšna ideja prosim za namig.

IMG_20170220_171831.jpg

Deli ta prispevek


Povezava do prispevka
Deli na drugih spletnih mestih

Nekoč so na 101 in na Yugote pasali deli od Seat Ibize,zavore rokice.... mogoče kaj od tega,mislim da od prve serije Ibiz,se pravi okoli 1990-1995letnik. Če pašejo zavorne čeljisti od nive bi bilo pametno preveriti od lade podobne PZ ali Fiatu.... probaj...

Deli ta prispevek


Povezava do prispevka
Deli na drugih spletnih mestih

Počasi motor na šasiji dobiva končno podobo. Ostala mi je še obnova dinama in uplinjača ter zagon in dokončna nastavitev in srce fiata bo pripravljen na vgradnjo.

Ker imam dva enaka fiata so sedaj na razpolago rezervni deli.

Blok motorja, glava motorja, hladilnik, bati, ojnice, glavna gred, in ostali notranji deli motorja.

Na razpolago je tudi šasija, vilice, prve vzmeti, oba premnika s pušami in prvi zavorni bobni in... še kaj bi se naslo če kdo kaj rabi.

Dele prodam ali menjam lahko v stanju za obnovo, po dogovoru pa jih lahko tudi obnovim z garancijo in slikovno zgodovino. Stanje izdelka je razvidno iz mojega projekta.

IMG_20170226_130257.jpg

Deli ta prispevek


Povezava do prispevka
Deli na drugih spletnih mestih

Zdravo

Motor je po začetnih težavah zopet zaživel v polnem pomenu.

Težave z membrano na bencinski črpalki in oljno stikalo sta odpravljena.

Ostalo je še nedelovanje Dinama in reglerja. Vse je dolga leta počivalo pa se več ne zbudi.

Dinama je bila razstavljena in očiščeno ter zamenjane krtače. Regler očiščen. Kratek stik med oznako 67 in +baterije sem že naredil pa ni odziva.

Ima kdo kakšno idejo kje se lotim.

Dinamo brez problema vrtim motorjem.

Deli ta prispevek


Povezava do prispevka
Deli na drugih spletnih mestih

Živjo,

mogoče bi poskusil dinamo priklopiti kot elektromotor - če priklopiš + in maso se mora začeti vrteti, če dodaš še "mali plus" pa mora reagirati tako, da poveča ali zmanjša hitrost obratov. Če ne dela, pa je po moje kriva napaka v navitju statorja ali rotorja. Vsaj tako sesam poskušal. Lp

Deli ta prispevek


Povezava do prispevka
Deli na drugih spletnih mestih

Zdravo

Vse tako dela kot si napisal.

Vrti se če jo priklopim na 12  V in zmanjšuje če dodam plus na oznako 67.

Torej dinama je OK.

Ima kdo povezavo na delovanje zunanjega reglerja.

Hvala skupaj bomo rešili in še nekaj novega naučili.

Lp

Deli ta prispevek


Povezava do prispevka
Deli na drugih spletnih mestih

Živjo,

glede na videno predvidevam, da bi mu bil najbližji fičkov regler 600D - mislim, da po obliki in moči. Za njega še imam nekje na podstrešju  navodila za uravnavanje reglerja, vendar je zadeva za mene bila preveč zahtevna oz. nisem imel na voljo ustreznih merilcev.Se pa spomnim, da sem moral pri zadnjem servisiranju dinama kratek stik ponoviti parkrat predno je zagrabilo in začelo normalno polniti. LP

Deli ta prispevek


Povezava do prispevka
Deli na drugih spletnih mestih

Sem peljal + direktno na 67 in potem je začel dinamo polniti z 13.5 V vendar takoj ko sem prekinil dovod + je polnjenje prenehalo. Koliko časa lahko držim plus na 67  da ne bi naredil dodatno škodo. In kakšne obrate je potrebno dvigniti na motorju.

Deli ta prispevek


Povezava do prispevka
Deli na drugih spletnih mestih

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Odgovori na to temo...

×   Prilepil si že oblikovan tekst.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Povezava je bila samodejno vdelana.   Vseeno prikaži kot povezavo?

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...