Jump to content
jozel26

Fiat 1100 model 103

Recommended Posts

13 ur nazaj, je jozel26 napisal:

Zdravo

Vse tako dela kot si napisal.

Vrti se če jo priklopim na 12  V in zmanjšuje če dodam plus na oznako 67.

Torej dinama je OK.

Ima kdo povezavo na delovanje zunanjega reglerja.

Hvala skupaj bomo rešili in še nekaj novega naučili.

Lp

Pozdravljeni

V vsakdanjih vozilih že dolgo ni več dinam, pa jih mojstri v glavnem ne poznajo več

Če dinamo priključiš kot motor, pa se vrti, to še ne pomeni da je z njim vse v redu.

Eden od načinov preverjanja rotorja je tudi naslednji:

Navaden unimer za elektriko preklopimo na področje za merjenje upornosti, ali pa če ima zvočni signal za preverjanje tokokroga.

Potem je potrebno iti skozi kolektor na naslednji način: 

Z instrumentom preverimo ali je tokokrog sklenjen med lamelami ki so za 180 stopinj zamaknjeni, torej sta na nasprotni strani.

Navadno se tu najde napaka.

Potem pa je treba še preveriti vsako lamelo na kolektorju, če nima stika z maso na rotorju(kovinskim delom v katerem je navitje.

Tako so me naučili, ko sem bil še vajenec. Do sedaj sem bil uspešen na ta način.

 

L.P.

Ivo

 

 

 

Deli ta prispevek


Povezava do prispevka
Deli na drugih spletnih mestih

Ivo hvala vendar še vedno mislim da je napaka v regulatorju ker če priklopim stalni plus na stator oz.67. Se napetost na akumulatorju iz 12.5 V dvigne na 13.5. Delovanje mi je nepoznano razen osnov ki smo jih imeli pri fiziki. Vendar če mi pomagate bomo skupaj našli napako. Bom danes izmeril rotor in napišem rezultat. Me pa zanima kako morajo delati tuljave v reglerju.  Sedaj je na oznaki 30 stalni tok razdvojeno, če dam kontakt in ročno spojim kontakt ga spula zadrži in razdvoji 67 pri tem pa ugasne kontrola. No do tu sem prišel včeraj.

Hvala za vse odgovore in se priporočam.

Lp

Deli ta prispevek


Povezava do prispevka
Deli na drugih spletnih mestih

Živjo,

 

ponovno sem prebral tvoje  sporočilo. Pomislil sem na to, ali si pravilno naredil polarizacijo. mogoče ti bo v pomoč tale povezava:

http://www.nls.net/mp/volks/htm/gen.htm

Sicer pa po mojem vedenju dinamo začne polniti pri cca 1900 obratih. Predlogo držati + na 67 ni priporočljivo, saj lahko skuriš navitje. LP

Popravek od butec

Deli ta prispevek


Povezava do prispevka
Deli na drugih spletnih mestih

Živjo, ponovno jaz. pobrskal sem po svojem arhivu in potrdil se mi je sum. Enak regler je imel moj fičo 600D. Brez težav sem ga zamenjal z Iskrinim. Torej lahko uporabiš vso dokumentacijo za uravnavanje reglerja kot velja za fičota. Meni je bilo merjenje in uravnavanje prezahtevno, pa še tako močnega Ampermetra nisem imel, zato sem ga raje zamenjal. Pa še strah pred morebitnim požarom ali eksplozijo akumulatorja je dodal svoje. Lp

IMG_0637.JPG

Deli ta prispevek


Povezava do prispevka
Deli na drugih spletnih mestih

Regler je identičen in dobim danes enega na posojo pa preverim kaj se bo dogajalo. A imamo navodila ki jih omenjate za fičkotov regler. Na netu je zelo malo napisanega o dinami .

Deli ta prispevek


Povezava do prispevka
Deli na drugih spletnih mestih

Regler zamenjal vendar ni sprememb.

Po navodilih se izvedel test dinama in daje 2 V.

potem sem po navodilu naredil polarizacijo in dinama se je zavrtela in tudi grela kar mi daje upanje da se bo mogoče le zbudila. Jutri nadaljujem pa sporočim kaj se je dogodilo.

Deli ta prispevek


Povezava do prispevka
Deli na drugih spletnih mestih

Zdravo

 Naloga zaključena po zgornjih navodilih sem opravil polarizacijo in vse je delalo kot je napisano.

Potem sem priklopil original regler in ponovno očistil kontakte.

Ko sem motor spravil v tek sem ročno premikal kontaktorje. Med kontaktorje je bilo nekaj iskrenja. Nato sem povečeval silo na vzmeteh kontaktorjev. Tedaj sem opazil da če povečam silo na kontaktorju nad oznako 51 se je napetost dvignila na 13 V. Pred tem sem dal še par kratkih signalov +iz baterije na oznako 67 oz. Regulacijo dinama. 

Potem sem motor ugasnil ga ponovno zagnal in kontrola je ugasnila napetost na akumulatorju pa se je ob srednjih obratih motorja dvignila na 13 V kar je pokazatelj, da sistem deluje pravilno. 

No pa sem se nekaj novega naučil. Vsem hvala za literaturo in namige.

Sedaj je motor pripravljen na vgradnjo v avto.

Sledi delo naprej obnova mehanike zadnjega dela vozila.

Hvala vsem in lp

Deli ta prispevek


Povezava do prispevka
Deli na drugih spletnih mestih

Pozdravljen, vesel sem, da ti je uspelo. Da pa bo veselje popolno in dolgo trajalo bodi pozoren še na nekaj malenkosti. Lučka za dinamo mora pri 900 obratih brleti in pri rahlem dodajanju gasa ugasniti. Napetost na začetku ne sme biti kaj dosti višja od 12.3 V ob polnem polnjenju pa ne preko 13.7V. Pazi akumulator, da sučajno ne bi "zavrel". Če se prav spomnim polnjenje ne bi smelo preseči 10% moči akumulatorja - cca 6A. Natančno uravnavanje reglerja je zelo zapletena zadeva. Videl sem kako je lep starodobnik zagorel zaradi eksplozije prenapolnjenega akumulatorja. Lp

Deli ta prispevek


Povezava do prispevka
Deli na drugih spletnih mestih

Hvala 

Za opozorilo, mi je pa kolega omenil da so včasih to mojstri nastavljali tako da so na avtu vklopili porabnike in potem se pri 3000 obratih nastavi na polnih 13.7 V.

No sedaj te možnost ni ker avto se lep čas ne bo na red.  Caka me namreč še mehanika zadnjega dela in komplet kleparska in ličarska dela. Če bi bil mogoče kdo pripravljen da mu bolj leži klparija in barvanje sem pripravljen na sodelovanje, drugače kleparije se čez zimo lotim sam na barvanje pa bo avto moral v lakirno komoro.

Lep pozdrav

Deli ta prispevek


Povezava do prispevka
Deli na drugih spletnih mestih

Zdravo

Nihče se ne javi za kompenzacijo zato se kleparije moram lotiti sam. V teku je izdelava priročne mize na kateri bom lahko obračal karoserijo. Sledi peskanje in krpanje. Potem pa ne vem ali dno kaj barvam z bodijem ali samo barva avtomobila. V načrtu imam najprej rešiti od spodaj in potem zunanji vidni del karoserije. Če ima kdo izkušnje naj napiše kakšen nasvet.

Hvala in lp

Deli ta prispevek


Povezava do prispevka
Deli na drugih spletnih mestih

Vidim nič novih idej glede kleparsko del. 

Karoserijo sem danes uspel spraviti na mizo. Če bo vse po načrtih za prvomajske mogoče pričnem s peskanje spodnjega dela. 

IMG_20170415_155013.jpg

Deli ta prispevek


Povezava do prispevka
Deli na drugih spletnih mestih

Pozdravljeni

To je pravi pristop, da se lahko pride do vseh pločevinskih delov.

Ko sem obnavljal Z-750 sem mislil da bi ga spodaj pobarvali črno, z "dinitrol zaščito".

No po nekaj posvetih s kolegi, pa so me spomnili da so bili novi avtomobili tudi spodaj enake barve kot je barva karoserije zgoraj.

Našel sem premaz, ki je ob enem zaščita, mislim da tudi bil od proizvajalca dinitrol.

Premaz je bil taki, da je bilo možno čez nanašati avtolak, brez da bi ga lak raztopil.

Najprej smo delno s čopičem, delno pa s pištolo nanesli zaščitni premaz, na to pa še avtolak.

Še lani na enem srečanju mi je en starejši možakar pritrdil, ja točno taki je bil novi. Poglej drugi pa so spodaj črno napacani.

Veliko užitka pri delu.

Ivo

Deli ta prispevek


Povezava do prispevka
Deli na drugih spletnih mestih

Hvala

Zagotovo bo spodaj v barvi vozila. Edino ne vem ali bi sploh šel z zaščito (body) ki se potem barva z lakom in je podlaga plastično elastična. Vse je OK vendar leta 60 tega ni bilo in ni približno originalu je pa zagotovo dobro. Sem pa danes očistil nekaj stare smole in bil pozitivno presenečen. Avto ne bo rabil veliko dodatne pločevine ker je originalna v odličnem stanju.

Drugače sem pa danes našel končno sliko mojega izdelka tako da vem kakšen je cilj.

Prilagam foto odkritje pod staro izolacijo in kaj bi želel imeti na koncu.

Če ima kdo kaj od okrasnih letev po vratih bo dobrodošlo. Mislim da bo tu največja težava ker so ta model H - LUSO delali samo leta 59-60 nebi pa želel te luknje povariti in izdelati izgled D modela za katerega pa imam kpl letve.IMG_20170417_130533.thumb.jpg.986c2d527b004d41dac3ed7110b101c0.jpg

39181783-770-0@2X.jpg

Deli ta prispevek


Povezava do prispevka
Deli na drugih spletnih mestih

Pričel s peskanjem in očistil prvi del  avta s spodnje strani. A ima kdo izkušnje ali se lahko peska tudi mesto kjer je vtisnjena številka šasije.

Potem pa se ali obstaja kakšna zadeva s katero bi predhodno očistil kubit. Po spodnji strani sem jo grel z brenerjem. S peskom ne gre oz zelo počasi.

A bo mogoče šlo z odstranjevalcem lakov.IMG_20170422_121053.thumb.jpg.80f2e35983d73446f8c93790261d60a5.jpg

Deli ta prispevek


Povezava do prispevka
Deli na drugih spletnih mestih

Na netu s našel odstranjevalec premazov Lava E. Zanima me ali mogoče kdo ve če kubit premažemo s to snovjo potem pa očistim dokončno s peskom. Kolikšna je možnost uspeha.

Lp

Deli ta prispevek


Povezava do prispevka
Deli na drugih spletnih mestih

Zdravo

Počasi napredujem, je pa komplicirano ker danes očistim naslednji dan pa že oksidira, zato sem se odločil da  z temeljno barvam sproti po delih. Do  danes sem uspel pokrpati poden in prvi del. Kar sem delal sam sem pokrpal na stik predhodniki pa so varili na cm prekrivanja.  Ostaja mi se krpanje zadnjega dela vendar bo šlo hitreje ker imam že izdelane profile.

S čim je predlog da pokrijem in zravnan zvare z fuga maso ali poliester kit s primesjo vlaken. Potem pa grem z tankim slojem bodija in mat dvokomponentni lak v barvi avta. Tako mislim da bo najbolj blizu originalu, sicer pa ne vem ker nisem nikoli videl.

Lp

IMG_20170507_113814.jpg

IMG_20170507_104157.jpg

Deli ta prispevek


Povezava do prispevka
Deli na drugih spletnih mestih

No Fiat je po celotnem dobil dvokomponentni Epoksi temeljno barvo in sedaj počiva pokrit na delovni mizi. Uspelo mi ga je očisti vseh starih lakov in kitov do gole pločevine. 

Sedaj sem se začel posvečati sedežem da jih pošljem na preoblačenje. Je pa težava da so vzmeti prlično poškodovane. Kako bom rešil se nimam ideje. Ena varianta je ojačitev mreža s pasovi iz umetne snovi - gurtna. Če ima kdo kakšno idejo dobrodošlo.

IMG_20170525_164539.jpg

Deli ta prispevek


Povezava do prispevka
Deli na drugih spletnih mestih

Živjo,

stari fičkoti so imeli sedeže ojačane z 15 cm širokimi trakovi iz gume.  Verjetno bi podobno lahko ojačal tudi tvoje sedeže. Imaš kakšno sliko golega sedeža? LP

Deli ta prispevek


Povezava do prispevka
Deli na drugih spletnih mestih

Evo fotka sedeza. To je sedalni del , podrobno kot pri ficku zadnji. Ta avto ima spredaj klop in so se na obremenjenih delih vzmeti posedle oz. Polomile. Počene žice bom poskusil povariti vendar nisem prepričan da bo OK ker so zelo jeklene.

IMG_20170604_154716.jpg

Popravek od jozel26

Deli ta prispevek


Povezava do prispevka
Deli na drugih spletnih mestih

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Odgovori na to temo...

×   Prilepil si že oblikovan tekst.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Povezava je bila samodejno vdelana.   Vseeno prikaži kot povezavo?

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...