Jump to content
puch2

Fiat campagnola 1107 težave

Recommended Posts

Lep pozdrav vsem skupaj kot je že iz naslova razvidno imam težave z mojo kompanjolco. Težave so nastale pri iskri na svečki oziroma iskre ni. med samo obnovo sem zamenjal platine kondenzator kapo rotor in seveda tudi svečke. Ker iskre na svečki ni bilo sem šel lepo počasi po posameznih delih in ugotovil da vse deluje kot je treba in da so zanič nove svečke. To sem ugotovil tako da sem na vžigalni kabel priklopil čisto eno drugo svečko (od motorja za čoln) kjer je bila iskra taka kot more bit. šel sem po druge svečke kjer pa se je vsa zgodba ponovila. Za vsak slučaj sem zamenjal bubino (3 komade) še vedno isto. prijatelj mi je preveril kondenzator in platine vse ok. Skratka da povzamem svečka ki ni za ta avto da lepo iskro, svečka namenjena temu avtu je ne da...oziroma se tudi pojavi da jo včasih da večinoma pa ne.....

gre za Fiat campagnola letnik 1978 tip 1107 bencin 2.0

Imate kakšno idejo kaj bi še lahko pogledal oziroma preveril?

PS. zamnejal sem štiri komplete novih svečkBeru, Champion, NGK in Bosch.....vedno ista zgodba

Deli ta prispevek


Povezava do prispevka
Deli na drugih spletnih mestih

Evo malo pozno, če še nisi rešil.

Med platinami in ohišjem razdelilca ne sme biti stika, ponavadi pri menjavi platin na notranji strani pade pertinaks ploščica stran(zaradi starosti razpade).

To je ponavadi tam, kjer je ena plastika in čez vijak in tam privijačiš kabelj od kondenzatorja, na drugi strani pa največkrat vzmet platin, tam lahko prebija in skuri svečko.

Eni modeli imajo na cinšpuli keramični kondenzator, moj je bil počen. Stik pa je bil še vedno.

A si poizkusil tisto svečko, ki ne dela na enem mopedu, tko samo za iskro. Meni je tole nagajal pri enem avtu, a mi je vedno pregorela na četrtem cilindru, vsakih 10 km.

Potem sem kupil svečke starega tipa, bosna super 100, zamenjal keramični kondenzator in zadeva zdaj dela BP. Jih pa nisem našel v SLO, sem dobil iz Srbije.

Enak problem sem imel imel na motorju za čoln, zanimivo ,vedno ,ko sem peljal ,vzratno je crknila svečka na drugem cilindru, pa je bilo vse handgetrib. Nikoli nisem našel napake.

Ostal bi moral malo pogledat, nekje mora biti prevelik udar, ta nove svečke ki so kao primerne tudi za stare avte, je bolj loterija ali bo delovalo tako kot mora, spet odvisno od modela,

enim dela na vse svečke ,enim pa samo na stari tip svečke. Večje kubikaže so kar problem.

Mogoče bi nabavil vse takšne kot so v čolnu.

 

 

Deli ta prispevek


Povezava do prispevka
Deli na drugih spletnih mestih

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Odgovori na to temo...

×   Prilepil si že oblikovan tekst.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Povezava je bila samodejno vdelana.   Vseeno prikaži kot povezavo?

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...