Jump to content
  • Registracija
spletko

Registracija mopeda: Starejše "klasike" vas bodo udarile po žepu

Recommended Posts

špan dela za svamz, jasno ko beli dan...

ampak ti nimaš neko vozilo ki mora skozi ta postopek, če pa lahko s pričami urediš in homologacijo na TP. Strošek cca 90 eur za primerljiv star moped piaggio. Če pa hočeš lahko tudi greš preko zvez in klubov s certifikatom in tem papirovjem če ti je ljubše...

Link to comment
Deli na drugih spletnih mestih

čestitam, samo ti sklepi o dedovanju so bolj redki,

včeraj smo v celju naredili takole: 

VELJA ZA MOPED DO 49 KUBIKOV IN DO 45 KM/H. NE VELJA ZA PETBRZINCE IN OSTALE MOČNEJŠE MOTORJE

Prvo se naredi TP in vpis v evidenco mopeda

potem za šaltrom z dvema pričama izjava, da je bil motor v družini in kupljen pred časom brez računa, pozor priče morajo biti starejše, ker normalno, da če si je lastnik pridobil motor l.1980 ne more bit priča l.1981, se pravi da je bil takrat star 1 leto!!??

sledi plačilo TP, registracije , tablic in ostalega postopka kar znese SKUPAJ okoli 100e.

TO JE EDINI NORMALNI POSTOPEK ZA MOPED BREZ VSEH PAPIRJEV.

Seveda pa ne sme biti ukraden, zato prej preveri št motorja na policiji ali UE.

Popravek od antasi
Link to comment
Deli na drugih spletnih mestih

Res je, s sklepom o dedovanju je lažje, ker ni ugotovitvenega postopka. Na AMZS se je zapletlo med preglednikom in referentko, ker preglednik v sistem ni vpisal moči motorja (KW), referentka pa zaradi tega ni mogla opraviti zavarovanja (konkretno Adriatic).

»antasi« tisto o predhodnem preverjanju je odličen nasvet, ker ima policija na spletni strani osvežen seznam vseh prijavljenih ukradenih mopedov.

Link to comment
Deli na drugih spletnih mestih

S tem zakonom in pričami je res sama zmešnjava.

Če se mene vpraša je omenjeni zakon sprejet samo zaradi tega, da bi kupovali nove prdule in skuterje ter da bi se oživelo opravljanje vozniških izpitov za A(M) kategorijo ; glede kraj je rečena samo farsa, saj se te kljub temu še vedno dogajajo!

Sem bil pa predkratkim pri Kogovšku, ki mi je obnovil alternator in pravi, da je povečana prodaja in vgradnja alarmnov in ključavnic za kolesa (s pomožnim motorjem) čemur se ne čudim

Zanimivo pa je, da v kolikor imajo vozila pedala registracija ni potrebna ; znanec ima gorsko kolo s pomožnim elektromotorjem in gre brez težav z njim 80km/h in ne rabi nobenih papirjev, medtem ko moramo mi z dvokolesniki, ki se mučijo z 20-30km/h imeti urejene vse papirje ; kdo je sedaj tu pameten se jaz sprašujem!?

Evo še prispevek z Val-a 202 in Radia Maribor

 

 

Popravek od Alois
Link to comment
Deli na drugih spletnih mestih

to s pedali si mislil, da električna kolesa ni potrebno registrirat, da nebo spet kdo mešal kak moped s pedali?

Zakon pravi, da je treba registrirat vse mopede, tudi tiste z pomožnim motorjem Dongo in pa bolj znane Solexe, pa tudi električna kolesa.

To marsikdo ne ve,ali pa noče vedeti, ampak dovoljena meja za električno kolo je 250w električni motor,da se smatra kot kolo, vse kar je močnejše, pa je treba registrirat. Tole kolo ki gre 80 ima seveda najmaj 600w ali še več močan motor. Je zbrka ampak, ko bo treba kazen plačat, si bo vsak zapomnil, kaj je treba registrirat in kaj ne!

Link to comment
Deli na drugih spletnih mestih

23 minut nazaj, je antasi napisal:

kazen je pa 500 eur plus čelada 120 eur, tak da potem registracija niti ni draga...

V nekaterih primerih plus še dve možni globi (500 EUR za nezavarovano vozilo in 500 EUR za vožnjo brez vozniškega dovoljenja). Ter seveda odvzem vozila v specifičnih primerih.

Link to comment
Deli na drugih spletnih mestih

Antasi, hvala za info.

Res je zbrka z omenjenimi vozili oziroma dvokolesniki.

Če mene vprašaš je očitno tu še ena luknja v zakonu in ne preostane mi drugega kot da omenjena vozila uporabljam za obhode in da jih na srečanja vozim v kombiju ali na prikolici :S

Link to comment
Deli na drugih spletnih mestih

40 minut nazaj, je butec napisal:

Živjo,

 

ali je komu uspelo registrirati Tomos Lauro na rdeče tablice. Hvala za odgovor in LP

Meni Rogovega Pony Expressa Laure ni, je od letos na črni tablici. Na tehničnem so brskali po podatkih in ugotovili, da tovarniška končna hitrost občutno presega mejo 25km/h. 

Popravek od naliM
Link to comment
Deli na drugih spletnih mestih

Hvala za odgovor, tako tudi sam razmišljam. Kljub temu pa me je kar malo strah voziti z Lauro po cesti. Saj po vaseh bi še kar šlo, ko pa pomislim na Celovško cesto v Ljubljani, me pa kar malo stisne.... Če ima še kdo kakšno izkušnjo bom hvaležen za nasvet, da ne odkrivam ponovno Amerike. Hvala in LP

Link to comment
Deli na drugih spletnih mestih

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Odgovori na to temo...

×   Prilepil si že oblikovan tekst.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Povezava je bila samodejno vdelana.   Vseeno prikaži kot povezavo?

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...