Jump to content
drago 67

obnova tomosa 14 v

Recommended Posts

...pa še to med mularijo,ki nima pojma. Namreč,še nikjer niti nikol ni bil vztrajnik del menjalnika, ampak je vedno pritrjen direktno na os glavne gredi (pri motorjih je to magnet, pri avtomobilih pa vemo,kaj je na vztrajnik pritrjeno :) ) In vztrajnik se ustavi le takrat,ko se ustavi vrtenje motorne gredi. Ta priležni zobnik pa se ustavi,ko stisneš sklopko,motor pa deluje.

Deli ta prispevek


Povezava do prispevka
Deli na drugih spletnih mestih

Po dolgem razmisleku sem se odločil, da to. Tomosova moped ne bom več obnavljal. Razlog je preprost čisto zanič novi deli, pa ni važno kje jih naročiš. Za to 14 tko sem zamenjal tri nove gredi. Nekje sem dobil denar vrnjen, drugje sem moral vzeti drug material. Da ne govorim o tem, da mi je pri ne kvalitetnih gredeh-napacno povrtana luknja za kajlo uničilo tudi magnet. Nimam več živcev za te naše trgovce, ki ti potem pametujejo,kako naj popravljas nove stvari... Kaj hudiča imam jaz za vrtat in popravljat zadeve, če so kupljene nove... 

Deli ta prispevek


Povezava do prispevka
Deli na drugih spletnih mestih

Zakaj pa kupuješ nove gredi? To daš originalno obnovit - zamenjat ojnico in zadeva špila naprej.Tak jest delam in to je to. Nov material (gredi,cilindri,glave, vplinjači,..) so pa tak šrot, da večjega težko kje najdeš.Zato sem pristaš tega, da se star original del obnovi.

Deli ta prispevek


Povezava do prispevka
Deli na drugih spletnih mestih
On 29. 6. 2018 at 8:12, je T-12 napisal:

Zakaj pa kupuješ nove gredi? To daš originalno obnovit - zamenjat ojnico in zadeva špila naprej.Tak jest delam in to je to. Nov material (gredi,cilindri,glave, vplinjači,..) so pa tak šrot, da večjega težko kje najdeš.Zato sem pristaš tega, da se star original del obnovi.

Ja sem prepresal original gred, pa pri magnetu fuul opleta... Trese... Tko, da se teh iger brez meja ne grem več... 

Deli ta prispevek


Povezava do prispevka
Deli na drugih spletnih mestih

No no, gred obnovit ni samo v smislu, ajde, preprešamo pa je. Stvar je treba potem še scentrirat in potem ne opleta več. Obnova mopeda so seveda postopki, ki zahtevajo znanje, vsak pa ne zna vsega v nulo.

@drago 67Če hočeš imet moped v nulo poštiman,boš pač odkartal vanjga kulk bo pač treba. Če pa gledaš na ekonomsko računico, potem pa predlagam, da si najdeš drug hobi. Recimo kvačkanje.

Deli ta prispevek


Povezava do prispevka
Deli na drugih spletnih mestih
1 uro nazaj, je T-12 napisal:

No no, gred obnovit ni samo v smislu, ajde, preprešamo pa je. Stvar je treba potem še scentrirat in potem ne opleta več. Obnova mopeda so seveda postopki, ki zahtevajo znanje, vsak pa ne zna vsega v nulo.

@drago 67Če hočeš imet moped v nulo poštiman,boš pač odkartal vanjga kulk bo pač treba. Če pa gledaš na ekonomsko računico, potem pa predlagam, da si najdeš drug hobi. Recimo kvačkanje.

Žalit res ni potrebno,mislim ,da smo tu večinoma ljubitelji starodobnikov in da si med seboj pomagamo...je pa res,da večina rezervnih delov prihaja iz kitajske in denar metat za takšen klump....Drago ima pa že nekaj motorjev poštimanih,tako,da ne rabi kvačkat...

Deli ta prispevek


Povezava do prispevka
Deli na drugih spletnih mestih
20 ur nazaj, je T-12 napisal:

No no, gred obnovit ni samo v smislu, ajde, preprešamo pa je. Stvar je treba potem še scentrirat in potem ne opleta več. Obnova mopeda so seveda postopki, ki zahtevajo znanje, vsak pa ne zna vsega v nulo.

@drago 67Če hočeš imet moped v nulo poštiman,boš pač odkartal vanjga kulk bo pač treba. Če pa gledaš na ekonomsko računico, potem pa predlagam, da si najdeš drug hobi. Recimo kvačkanje.

No kvackal ziher ne bom.. Moj šport ali drug hobi je karate.. Sem mojster te borilne veščine in treniram že vrsto let v dveh klubih... Tako da kvačkanje ziher odpade.. 

Deli ta prispevek


Povezava do prispevka
Deli na drugih spletnih mestih

 tu sem na sliki z sensei -m takashijem tokuhiso..očetom slovenskega shotokan karateja kot mu pravijo...drugi klub v katerem treniram je karate klub zmaj iz ljubljane..

takashi in jaz 1.jpg

Deli ta prispevek


Povezava do prispevka
Deli na drugih spletnih mestih

Jao, dečki. Ne vem zakaj takoj nos do tal, če vam nekdo pove resnico v obraz? Dejstvo je, da starodobništvo ni pocen špas, se pa da marsikaj rešit brez kitajskih delov. Je že res, da je najlažje kupit nov del,pa ga zmontirat, ampak če zadeva ne špila, je to potem stran vržen denar. Če pa staro original zadevo znaš popravit, se pa da moped uredit z nižjimi stroški. Ampak,kot sem že reku, to zahteva znanje. Če že maš nekaj poštimanih motorjev, bi te zadeve morale biti jasne, če še kar niso, potem predlagam kvačkanje (poleg karateja). Jbg, sorry,ampak to tak v starodobništvu je. Pa dolg nos gor al pa dol.

Deli ta prispevek


Povezava do prispevka
Deli na drugih spletnih mestih
4 ur nazaj, je T-12 napisal:

Jao, dečki. Ne vem zakaj takoj nos do tal, če vam nekdo pove resnico v obraz? Dejstvo je, da starodobništvo ni pocen špas, se pa da marsikaj rešit brez kitajskih delov. Je že res, da je najlažje kupit nov del,pa ga zmontirat, ampak če zadeva ne špila, je to potem stran vržen denar. Če pa staro original zadevo znaš popravit, se pa da moped uredit z nižjimi stroški. Ampak,kot sem že reku, to zahteva znanje. Če že maš nekaj poštimanih motorjev, bi te zadeve morale biti jasne, če še kar niso, potem predlagam kvačkanje (poleg karateja). Jbg, sorry,ampak to tak v starodobništvu je. Pa dolg nos gor al pa dol.

poglej ti repliciram zadnjič...ker me pač moti tvoj nivo komunikacije...za moje pojme je žaljiv ..to sem opazil tudi v drugih temah...mislim,pa da bi ob takih zadevah moral ukrepat tudi administrator,drugače se tak nivo samo pogreza ,vsaj moje mišlenje je tako...sicer mi pa še vedno ostane gumb za odjavo...jaz na ta forum nisem prišel zato,da bi koga žalil ali poniževal,pa tudi drugim ne mislim solit pameti,kako naj kdo kaj dela....vsak dela po svoje..dobronamerni komentarji so pri vseh dobrodošli ,zbadanje in žaljivke pa po moje ne..

Deli ta prispevek


Povezava do prispevka
Deli na drugih spletnih mestih
11 minut nazaj, je drago 67 napisal:

poglej ti repliciram zadnjič...ker me pač moti tvoj nivo komunikacije...za moje pojme je žaljiv ..to sem opazil tudi v drugih temah...mislim,pa da bi ob takih zadevah moral ukrepat tudi administrator,drugače se tak nivo samo pogreza ,vsaj moje mišlenje je tako...sicer mi pa še vedno ostane gumb za odjavo...jaz na ta forum nisem prišel zato,da bi koga žalil ali poniževal,pa tudi drugim ne mislim solit pameti,kako naj kdo kaj dela....vsak dela po svoje..dobronamerni komentarji so pri vseh dobrodošli ,zbadanje in žaljivke pa po moje ne..

Se popolnoma strinjam,če ni pametnega odgovora,oz.želje po pomoči,naj se ne komentira in žali!!!!

Deli ta prispevek


Povezava do prispevka
Deli na drugih spletnih mestih

Hja, očitno nekateri ne prenesete resnice v oči. Da bi pa kdo vprašal na forumu za mnenje o kitajskih gredeh oz. delih nasplošno preden se nategne, to pa tut ne? Pol pa pričakuje, da ga bom potrepljal po rami in mu dal za prav pri odstopu od projekta. Ne, žal ne bo šlo. Povem tko kot je, pač starodobništvo ni pocen špas, da se pa marsikaj uredit brez kitajskih delov. Recimo, da se original gred obnovi stane reci - piši slabih 20eur za komplet ojnico in cca. 6-pack za menjavo z centriranjem,katero ti uredi vsak drejar, samo povedat mu je treba, da je max oplet gredi na glavnih ležajih 1 stot, na skoraj krajnih točkah pri magnetu in sklopki pa max 2 stota. In imaš zrihtano gred s pravo pozicijo kajlice. Kitajska gred ki pa ne špila pa stane koliko že? Cca. 40-50 eur? Fantje, prej raje vprašajte, predn vržete puško v korizo in vas kdo pošlje kvačkat. Vprašanje nič ne stane, pomagamo pa itak vedno.

Deli ta prispevek


Povezava do prispevka
Deli na drugih spletnih mestih

T-12 prosim da nam čimprej posreduješ spisek vseh drejarjev, ki zamenjajo ojnico in centrirajo z navedeno natančnostjo za 6 pack.

Hvala in lp.

Deli ta prispevek


Povezava do prispevka
Deli na drugih spletnih mestih

Torej dejmo povedat tko kot je res. Nove ojnice niso po 20 eur ampak po 37. Potem pa še centriranje, ki tudi ni za si pack, pa izračunajte. Tko na pamet je brez veze govorit. Jaz sem zadnje čase dajal po 300 do 400 eur na mesec za dele tko za prime in mopede pa vem kolk kaj stane. 

Deli ta prispevek


Povezava do prispevka
Deli na drugih spletnih mestih

Ne vem,kulk vam vaši majstri računajo,ampak meni moj majster tuk zakasira.

1 uro nazaj, je drago 67 napisal:

Torej dejmo povedat tko kot je res. Nove ojnice niso po 20 eur ampak po 37. Potem pa še centriranje, ki tudi ni za si pack, pa izračunajte. Tko na pamet je brez veze govorit. Jaz sem zadnje čase dajal po 300 do 400 eur na mesec za dele tko za prime in mopede pa vem kolk kaj stane. 

Kje hudiča pa kupuješ ojnice? Jest jih kupim v Velotu, ki stanejo cca. 20 eur. So od CKR in delujejo b.p. Ne verjameš? Poklič v Velo v Črnuče, pa ti bodo povedali. Zdej sem imel v rokah komplet portugalsko rito race gred, ki pa stane nekaj čez 100 eur, pa jo je treba scentrirat na novo, ker je slabo skup narejeno. Vglavnem,če ti tulk za dele odkartaš, pol te razumem,zakaj si projekt opustil.

Popravek od T-12

Deli ta prispevek


Povezava do prispevka
Deli na drugih spletnih mestih

Jaz nedokončanih projektov nimam. Ta 14 je že bila končana... Vmes sem sestavil še eno masino za 15 tko. Priznam pa da sem nekaj novih in rabljenih delov kupil tudi na zalogo za rezervne dele. 

Popravek od drago 67
Napaka

Deli ta prispevek


Povezava do prispevka
Deli na drugih spletnih mestih

Rad bi odgovoril na vprašanje, koliko stane preprešanje in centriranje ojnice. Pri lokalnem mojstru, ki je bil včasih vrhunski tehnolog v Tomosu, boste za delo brez materiala odšteli cca 20 Eurov.

Deli ta prispevek


Povezava do prispevka
Deli na drugih spletnih mestih

Moj lokalni mojster, ki zna narediti čudeže, si vzame za preprešanje in centriranje za enga 6-packa. Imam pa na drugi strani tudi mojstra, ki kvalitetno po batu zbrusi in pohona cilinder za 12 eur (ne glede na fi --- al gre iz 38mm na 42 ali pa iz 38 na 38,5---cena je ista). Je pa tut to,da ko jaz delam generalko na tomosu, menjam vse dele in vgrajujem kvaliteto: na novo pohonan cilinder, nov bat, nova ojnica, novi ležaji, semeringi,tesnila, sklopka, boben,kajle,platine, kondenzator,vijaki,matice, podložke. Kar pa na konc koncev ni tko poceni, je pa za ziher.

Deli ta prispevek


Povezava do prispevka
Deli na drugih spletnih mestih

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Odgovori na to temo...

×   Prilepil si že oblikovan tekst.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Povezava je bila samodejno vdelana.   Vseeno prikaži kot povezavo?

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...