Jump to content
tomoscolibri04

Vžig Tomos Colibri letnik 1958

Recommended Posts

Lep pozdrav, pred leti sem popolnoma obnovil Tomos Colibri. Sedaj pa me zanima, kaj je narobe da motor včasih vžge v prvo, res brez problema, pa se lahko peljem, ko pa ga ugasnem in hočem spet prižgati pa ne vžge več. Lahko bi ga vžigal celi dan pa delal nevem kaj vse vendar nebi vžgal.. Zamenjana je bila vžigalna tuljava, zamenjane so bile platine, zamenjal sem dva kondenzatorja, tudi svečko, vendar se problem ne reši..

Prosim vas za pomoč oziroma predloge kaj še bi lahko bilo narobe...

Deli ta prispevek


Povezava do prispevka
Deli na drugih spletnih mestih

Po vsej verjetnosti ti plovec ne tesni dobro in ti bencin zateka v cilinder. Ko ti ne bo vžgal, zapri bencin odvij svečko in jo priklopi na vžigalni kabel in v prazno vrti pedala. Če bo svečka dajala iskro potem je motor " zazavgan". Vstavi nazaj svečko in motor naj bi vžgal. Zapomni si; vedno zapri bencin ko se ustaviš!

 

Malnar

Deli ta prispevek


Povezava do prispevka
Deli na drugih spletnih mestih

Problem je v tem, da včasih pa motor stoji recimo kakšen teden, pa ga hočem vžgat pa nebo vžgal za nič na svetu, vseeno kako dolgo bi ga vžigal... Zdi se mi tudi da je iskra malo slaba, vendar je vžigalna tuljava čisto nova, kondenzator pa tudi, tako da nevem v čem bi lahko bil problem...

Hvala za odgovor!

Deli ta prispevek


Povezava do prispevka
Deli na drugih spletnih mestih

Ti novejši kondenzatorji res lahko nagajajo vendar bolj oni za črn magnet oz APN agregate. Če so platine nove, vžigalna tuljava tudi, kaj pa kabel?Kapa svečke? Jaz še vedno sumim  bencin. Poizkusi tako, kot sem ti že svetoval. Zapri bencin, zamenjaj svečko, na prazno vrti motor, da učistiš izgorevalni prostor. Jaz sem že imel namreč .takšen problem.

Deli ta prispevek


Povezava do prispevka
Deli na drugih spletnih mestih

Iskra pri zdravem vžigu prebije okrog 1 cm zraka pri atmosferskem tlaku in to že pri kurblanju. Tako da moči iskre ni ravno težko preverit.

Sicer sta pa za to, da moped ne vžge v 99 % primerov samo dva vzroka - ni goriva v valju ali pa ni iskre na svečki. Najprej je treba ugotoviti kateri od teh je pravi, potem pa naprej...

Deli ta prispevek


Povezava do prispevka
Deli na drugih spletnih mestih

Kaj pa če je magnet zanič. 50 let star se je zihr raumagnetil. Jaz sem kupil komlet novo elektriko z magnetom na RBO za 170 e, pa zadeva deluje. Sedaj tudi vem, da bi ceneje prišel mimo. Kupiš samo magnet na rbo, elektriko pa za 50 novo od apn in paše

Deli ta prispevek


Povezava do prispevka
Deli na drugih spletnih mestih

Na APN jaz montiram samo še Watyoung. Gospod, pri kateremu jih kupujem, mi daje garancijo 1 leto. Za kvazi Aet iskra si ne upa dati garancije. Baje, da je proizvodnjo aet vžigov kupil en srb in ni take kvalitete, kot je bila. Zadnjih 5 let nobena vžigalna tuljava  Watyoung ni crknila, katere sem jaz menjal kolegom. To so moje izkušnje

Deli ta prispevek


Povezava do prispevka
Deli na drugih spletnih mestih
On 4. 6. 2019 at 12:49, je tomoscolibri04 napisal:

Problem je v tem, da včasih pa motor stoji recimo kakšen teden, pa ga hočem vžgat pa nebo vžgal za nič na svetu, vseeno kako dolgo bi ga vžigal... Zdi se mi tudi da je iskra malo slaba, vendar je vžigalna tuljava čisto nova, kondenzator pa tudi, tako da nevem v čem bi lahko bil problem...

Hvala za odgovor!

Kondenzator ima funkcijo, da "gladi" iskro na platinah. Motor s prebitim kondijem dela, vendar trokira, poka, nima prave moči

Deli ta prispevek


Povezava do prispevka
Deli na drugih spletnih mestih

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Odgovori na to temo...

×   Prilepil si že oblikovan tekst.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Povezava je bila samodejno vdelana.   Vseeno prikaži kot povezavo?

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...