Jump to content
Jože.S

Hočem potovat poceni - je prerihtan starodobni kombi zame?

Recommended Posts

Živjo, (nisem vedel, da je tulk navdušencev starodobnikov!!).

Moram rečt, da rad pogledam za spedenanim vintage avtom, a se nisem nikoli spuščal v detajle - do zdaj. 


Zdaj me je primlo, da bi poceni potoval po... no, kjerkoli - ne da bi se rabil brigat za prenočišče, samo parkiram, kjer se mi zazdi (spoštljivo do lastnika) in voila. 
Našel sem en caravelle na avto.net (https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=15266571), zgleda očuvan, a vseeno je 91' letnik - mam dvome: bi to zdržalo daljše potovanje?
Edina motivacija zanj mi je ugodnost pri registraciji: ki je bojda skoraj zastonj (nisem siguren glede zavarovanja tu - ve kdo kaj več o tem?). 
Se zavedam, da so to vse moje predstave in da ne vem veliko o vsem tem. 

Bi se našel kdo izmed vas, ki bi mi znal povedati več o:
1. ceni nakupa novodobnika (ta caravelle se ceni 3500€ kar mi je veliko za skoraj 30 let star avto a se zavedam da ma starodobnik svojo ceno)

2.možnih nevarnostih pri obnavljanju takega vozila (rja, zamenjava delov, ki bi prišla več kot avto itd.)
3. stroških registracije oz zavarovanja + kako gre čez na tehničnem?

 

Jaz bi obnovil neko vozilo za male pare, kupu za male pare potoval z njim - to je moj idealni scenarij, vi mi pa povejte, prosim, mnenje bližje realnosti :),

Jože sanjač

Deli ta prispevek


Povezava do prispevka
Deli na drugih spletnih mestih

Če ciljaš na poceni registracijo starodobnika, se boš opekel na neki drugi točki. Jaz ti tak cilj odsvetujem.

Drugače pa je za avtodome, ki so homologirani kot avtodom in ustrezno opremljeni registracija poceni, saj gre za specialno vozilo.

Najceneje boš potoval, če kupiš že izdelan in opremljen avtodom z vso potrebno opremo in pravilno homologiran.

Predelava kombija v avtodom je draga, predelano vozilo pa ni starodobnik.

Avtodom starodobnik je lahko zgolj tisti, ki je kot avtodom prišel iz tovarne.

Deli ta prispevek


Povezava do prispevka
Deli na drugih spletnih mestih

Poanta starodobnika ni poceni vožnja ampak ohranjanje starih vozil,da se tu,pa tam,na kak lep sončen dan malo zapelješ in uživaš.Kot je predhodnik napisal,predelano vozilo NI starodobnik...

Deli ta prispevek


Povezava do prispevka
Deli na drugih spletnih mestih

Pri starodobnikih ni prihrankov temveč visoki izdatki za obnovo in vzdrževanje ali z drugimi besedami: starodobništvo je drag hobi.

Starodobni avtodom tovarniške izdelave je lep eksponat, vendar ni primeren za dolga potovanja, kvečjemu za kakšen kratek izlet v smislu kondicijske vožnje, naprimer do najbližje reke ali jezera, vendar samo v primeru, če do tja pelje lepa cesta.

Deli ta prispevek


Povezava do prispevka
Deli na drugih spletnih mestih

Glede na to, da je poglavitno vprašanje kako poceni potovati, se mi zdi na mestu, da predstavim eno svoje poceni potovanje in to na največji sejem starodobnikov v nemški Mannheim.

Leta 2012 sem sklenil, da samostojno obiščem omenjeni sejem, naredil načrt in začel s pripravami. Po prvotnem načrtu bi prispel v mesto, tam prespal v motelu, zjutraj odšel na sejem nato pa ponovno v motel in naslednje jutro spočit domov. Tak načrt mi ni uspel, saj so bile vse kapacitete prenočišč do 40 € na noč, katere sem našel že zasedene, če pa bi želel tam vseeno prenočevati, bi moral plačati preko 100 € na noč, kar mi ni bilo sprejemljivo. Glede na močno željo obiska tega sejma sem sklenil, da bom spal kar v avtu. Prišel je dan odhoda in veselo sem krenil na pot. Ko sem prispel skoraj do Stuttgarta me je začel premagovati spanec, zato sem zapeljal na počivališče, zleknil sedež in zaspal. Po približno dveh urah spanja sem se prebudil, se okrepčal in nadaljeval pot. Kmalu sem prispel na cilj, tam našel mesto za postanek in spet malo zadremal. Sledil je obisk sejma, s katerim sem bil zelo zadovoljen, potem pa sem se odpravil neposredno domov. Na poti nazaj sem štirikrat po malo spal na počivališčih na enak način, kot sem ga že prej opisal in srečno prispel domov.

Stroški potovanja: gorivo, cestnine, hrana (od doma), voda in kava (v termovki) so skupaj znašali okrog 150 €, kar je po mojem mnenju zelo ugodno, večjega udobja pa sploh nisem pogrešal. Težav nisem imel in potovanje ohranjam v lepem spominu.

Deli ta prispevek


Povezava do prispevka
Deli na drugih spletnih mestih

Še malo sem razmišljal o dejstvih, katera dokazujejo, da je uporaba starodobnikov za vsakdanje potrebe in za potovanja nesmiselna.

Dejstvo je, da starodobniki porabijo več goriva, kot sodobna vozila, zato sem naredil primerjalni izračun stroškov goriva med mojim starodobnim avtom, ki je letnik 1978 in avtom, ki ga imam za vsakdanjo uporabo in je letnik 2008.

Letno prevozim 15000 km, razlika v stroških goriva pa je približno 5 € na 100 km.

Če bi toliko prevozil z mojim starodobnikom, bi za gorivo porabil 750 € več.

Omenjena razlika (750 €) pri novodobnem avtu zadostuje za registracijo, redno vzdrževanje, pa še kakšen € mi ostane.

Deli ta prispevek


Povezava do prispevka
Deli na drugih spletnih mestih

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Odgovori na to temo...

×   Prilepil si že oblikovan tekst.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Povezava je bila samodejno vdelana.   Vseeno prikaži kot povezavo?

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...