Jump to content
  • Registracija
drago 67

tomos laura obnova

Recommended Posts

danes sem od sodelavca dobil 2kom tomos laure..(nekaj sva zamenjala,jaz njemu vintage ojačevalec yamaha,on pa meni mopeda) sta kompletni,vendar so obe mašini prijeli,ker že dolgo niso delovale.ta motorja sta bila od njegovega očeta.

z rdečim ne bo problema ima 16 col gume kot avtomatik..drugi me bolj skrbi ,ta je starejši letnik 1970 in ima 23 col feltne ,ki potrebujejo obnovo..gledam malo 

po trgovinah in teh plaščev sploh nimajo..a kdo ve če se to sploh še dobi in kje?

Link to comment
Deli na drugih spletnih mestih

na eni mašini sem po dolgih mukah dobil bat ven...kaj vse sem čaral raj ne povem...ampak na konc sem zmagal....na drugi mašini ni šlo..bat sem moral prevrtat in razbit,da sem dobil narazen.na srečo se dobijo novi bati ,ki so precej drugačni od drugih tomosov...tudi obročki niso enaki,so tanjši..1,5 mm..globine..tudi ležaji glavne gredi so ćisto drugi,oznaka je 6302,

da o semeringih ne govorim...posebej specifičen je tisti pri sklopki..z eno lauro se že peljem..prav imaš malnar ...to res ne gre nikamor...😄

laur..2.jpg

laur..4.jpg

Link to comment
Deli na drugih spletnih mestih

še eno vprašanje za tiste,ki so se poglobili v laura motorje...na neki  spletni strani sem zasledil,da so izdelovali 5 vrst motorjev..z končnimi hitrostmi..25,3o,35 ,40 in 50 km/H...zdej me pa zanima ,

če kdo ve v čem je finta?najbrž v cilindru in kanalih? aja še ena zanimivost..ko sem sestavlal motor sem opazil,da bat sploh ne  gre do zgornjega roba cilindra,ampak cirka 4mm  nižje ...

Link to comment
Deli na drugih spletnih mestih

On 1. 7. 2020 at 11:16, je sg1 napisal:

Feltne so 19 col, tako da z gumami (stare imajo res oznako 23 col) ne bo problem.

hvala za info..sem potem primerjal 18 col od apn in tiste ..imaš prav...vendar so nove feltne precej dražje -2x kot 17 ali 18 col...bom še videl ali bom obnovil eno ali obe...trenutno imam problem,ker ne dobim novega bata fi 41 mm...naročenega imam že kaka dva tedna , a slabo kaže..

Popravek od drago 67
Link to comment
Deli na drugih spletnih mestih

8 ur nazaj, je sg1 napisal:

Original bat za lauro je višji (razdalja med sornikom in čelom bata je večja) ker ima hod le 38 mm, kot standardni Tomos bati za hod 43 mm. Verjetno je bil že menjan s takim. zato je tako globoko v valju.

ne  sem ga primerjal z tistim od apn..bat je taprav od laure..a klub temu gre samo do tiste točke in ne do roba...čudno...

Link to comment
Deli na drugih spletnih mestih

no pa sem prišel do tega od kje razlika v končni hitrosti pri laurah...kot veste imajo nekatera 19 col in 16 col kolesa in   še nekaj 

zadnji zobniki so lahko 48 ali pa 52 zob in če malo pomešamo med seboj je to to..kolikor vem je imela ta zadnja ,ki sem jo popravljal 19 col feltno in 52 zobnik..

če zamenjamo z manjšim -48 dobimo večjo hitrost...in seveda obratno na 16 col feltni.

Link to comment
Deli na drugih spletnih mestih

On 15. 10. 2021 at 21:32, je butec napisal:

obstaja več tipov motorjev ( za različne države ). Oznake so na spodnji strani. Tipi so v priloženi sliki. LP

zanimivo..hvala za tole obrazložitev .no zmeraj se nekaj novega naučimo..mimogrede zadnji zobnik je tudi 46 zob..tako ,da s temi jermenicami in zobniki lahko precej experimentiraš in tako dobiš kar ti ustreza.da gre lažje v klanec ali ,da je hitrejši po ravnem.

 

 

Link to comment
Deli na drugih spletnih mestih

Vse navedeno drži. Če pa hočeš registrirati lauro na rdečo tablico, pa mora biti obvezno tip motorja M 48-05. S priloženo tehnično dokumentacijo je uspeh zagotovljen. Tudi sam sem poskušal omejiti hitrost z raznimi prijemi, vendar ni šlo skozi zato, ker je šlo za predelavo - na tehničnem pa gledajo originalno specifikacijo proizvajalca. In Nizozemci so to imeli......

Link to comment
Deli na drugih spletnih mestih

22 ur nazaj, je butec napisal:

Vse navedeno drži. Če pa hočeš registrirati lauro na rdečo tablico, pa mora biti obvezno tip motorja M 48-05. S priloženo tehnično dokumentacijo je uspeh zagotovljen. Tudi sam sem poskušal omejiti hitrost z raznimi prijemi, vendar ni šlo skozi zato, ker je šlo za predelavo - na tehničnem pa gledajo originalno specifikacijo proizvajalca. In Nizozemci so to imeli......

jaz bom najbrž registriral spomladi dve laure...vendar ne na 25 km/H,ampak na 45km / to po moje ne bo problem...trenutno imam eno rdečo pripravljeno.no nisem je šel barvat,medtem ko imam modro na peskanju v grosuplju...

Link to comment
Deli na drugih spletnih mestih

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Odgovori na to temo...

×   Prilepil si že oblikovan tekst.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Povezava je bila samodejno vdelana.   Vseeno prikaži kot povezavo?

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...